Dacia a prezentat un concept desenat exclusiv in Romania, descris ca fiind un "pick-up ameliorat"

de Vlad Barza     HotNews.ro
Vineri, 30 mai 2008, 13:04 Economie | Auto


Galerie foto: Noul concept Dacia Pick-up
Grupul Renault a prezentat vineri un nou concept Dacia pick-up, cu ocazia inaugurarii Centrului de design pentru Europa Centrala, centru care va lucra la innoirea gamei Logan si a derivatelor acesteia. UPDATE: Patrick LeQuement, director de design Renault, a descris conceptul ca fiind un pick-up ameliorat, pe care Renault l-a prezentat deoarece "pick-up-urile sunt legendare in Romania, dar si in lume". Noul concept are partea din spate carosata. El a adaugat ca masina este un exercitiu de design si nu a fost gandita pentru a intra in productie.

Noul concept are partea din spate carosata, reprezentantii renault au spus ca masina, care nu a primit un nume, este un exercitiu de design care vrea sa dovedeasca faptul ca centrul din Romania poate crea lucruri interesante. La anul, la unul dintre cele doua mari saloane auto, Geneva sau Frankfurt, va fi prezentat un concept realizat exclusiv in tara

Centrul, operational de noua luni, are 15 angajati in acest moment, dar va ajunge la 30 in 2009, dupa cum au declarat oficialii Renault. Cei 15 angajati sunt de 6 nationalitati diferite (Romania, Bulgaria, Slovenia, Rusia, Canada si Franta), patru dintre ei fiind conceptori de modele digitale. Majoritatea sunt romani (noua)

Centrul va participa la concursuri internationale de desing, unde vor lua parte si celelalte centre de design ale Renault pe plan mondial.

Studioul de design din Romania este al saselea pe care Renault il detine, dupa Paris, Barcelona, Seul, Sao Paolo si Bombay, Cel mai nou centru inaugurat este cel din Brazilia, in aprilie 2008, cu 10 angajati.

Noul centru de design e parte a proiectului Renault Technologie Roumanie (RTR) ,centrul de Inginerie Regionala al Renault ce are ca misiune dezvoltarea de proiecte de vehicule si de mecanica, fabricate in uzinele din zona Euromed(Europa Orientala, Rusia, Magreb, Turcia) sau destinate pietelor din aceasta regiune. In prezent, RTR are in lucru mai multe proiecte de vehicule, in colaborare cu ingineria centrala a Renault, iar pe termen lung va deveni centrul de referinta pentru ansamblul vehiculelor dezvoltate pe platforma Logan.





















11172 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Poze (Vineri, 30 mai 2008, 13:45)

    Bogdan [anonim]

    O poza, ceva?
  • -2 (2 voturi)    
    Nou concept? (Vineri, 30 mai 2008, 13:58)

    Stoewer [anonim]

    Un nou concept? Adica partea din spate carosata? Adica ca orice Papuc ordinar care imi face viatza amara in trafic? Pana nu vedem poze, speram sa nu fie una din realizarile legendare (ca sa folosim termenul din articol) ale lui LeQuement gen Avantime si Vel Satis
  • 0 (0 voturi)    
    la fel de tari ca si ai nostrii... (Vineri, 30 mai 2008, 14:20)

    dru. [anonim]

    http://www.stiriauto.ro/articol/3882/-Renault-va-prezenta-in-Brazilia-un-concept-Sandero-pick-up/

    canci poza da macar aflam ca sandero e victima... sau vorbim de lucruri diferite? in fine, chair is curios sa vad un sandero suv
  • 0 (0 voturi)    
    vaaai (Vineri, 30 mai 2008, 14:48)

    iuzar [anonim]

    cat de hidos arata :))))
    • 0 (0 voturi)    
      vaaai, (Vineri, 30 mai 2008, 16:01)

      alin [anonim] i-a raspuns lui iuzar

      cat de chitros esti!
    • 0 (0 voturi)    
      vaaai (Luni, 2 iunie 2008, 11:42)

      GOGU [anonim] i-a raspuns lui iuzar

      vaaai ce ma fac daca ma duc cu papucu' la opera sau teatru.
      Inca mai ai pamant sub unghii si te faci ca ai uitat la ce foloseste un papuc... la carat nu la plimbat pe Magheru.
  • 0 (0 voturi)    
    :) (Vineri, 30 mai 2008, 16:08)

    beb [anonim]

    Toate bune si frumoase pana ajungi la poza din spate:)), un spate mai urat nici ca se putea.
    • 0 (0 voturi)    
      Noul Logan Pick -up (Vineri, 30 mai 2008, 18:38)

      Stanila Florin [anonim] i-a raspuns lui beb

      spatele nu este chiar reusit
      • 0 (0 voturi)    
        varza.. (Vineri, 30 mai 2008, 21:00)

        radu.negru [anonim] i-a raspuns lui Stanila Florin

        nu i adevarat spatele i cel mai reusit element de design..da voi sunteti in ton cu elementele astea cum i baba cu mitraliera. mai calatoriti baieti ..mai schimbati continentu si poate va cumparati o dacia la intoarcere..
  • 0 (0 voturi)    
    un pic speriat.... (Vineri, 30 mai 2008, 16:08)

    popnadrian [utilizator]

    cand am vazut spatele....in rest e ok.
  • 0 (0 voturi)    
    marfa (Vineri, 30 mai 2008, 16:46)

    A [anonim]

    Chiar imi place, arata super tare. Un pic "americana" sa zic asa.
  • -1 (1 vot)    
    Hai sa vedem (Vineri, 30 mai 2008, 19:00)

    Daniel [anonim]

    Fata de sandero, caroserie de pick-up si carosat frumos. A sa nu uitam sapte de chrysler( sau ceva pe acolo ). Da e clar desenat in Romania.Seamana ca idee si stil de caroserie cu niste modele de SKoda, VW si parca renault de acum 10-15 ani.
  • -1 (1 vot)    
    chiar nu exista un industrial designer mai bun? (Vineri, 30 mai 2008, 19:07)

    capcaunul [anonim]

    ce-i rahatul ala de spate.. are forma de pantof, vizibilitatea la spate redusa ca sa faca imprint de ce, de .. 'Dacia'??? geee.. arata ca un rahat american de acum 30 de ani, ca alea moderne nu mai exista una care sa nu aiba o forma cat de cat placuta.. ii lipsesc doar sireturile.. imi aduce aminte de nisan altima de dinainte de a fi preluati de renault.. tot asa avea cabina trasa in spate in mod excesiv, arata ca un rahat
  • 0 (0 voturi)    
    designy (Vineri, 30 mai 2008, 22:06)

    Buhac [anonim]

    Am facut facultatea in Bucuresti si 5 ani de zile admiram in vitrina la Arhitectura proiectele studentilor nostri care erau de o valoare exploziva .
    Ma intreb oare chiar nu ati gasit un arhitect sa va deseneze o masina ?
    Oameni buni tot ce facem noi romani trebuie neaparat sa treaca prin faza de urat , ca asa vor alti sau ca asa vrea bula ala directorul .
    Puneti-va copii de scoala primara sa deseneze si va vor desena o masina mult mai frumoasa si voi veniti cu porcaria asta , asta voi numiti testarea pietei .
    Pierderea unei pieti e o joaca si o stiti pe propria voastra piele , nu intaratati clientul ca odata va intoarce spatele si apoi sa dati voi si cu mir si tot nu va mai redresati .
    Atat am avut azi de spus .
    Cu stima pentru designery romani .
    Gheorghe Buhac
    • 0 (0 voturi)    
      Un singur membru al echipei este roman. (Sâmbătă, 31 mai 2008, 13:04)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Buhac

      Un singur membru al echipei de designeri este roman. In rest sunt francezi, englezi si nemti; desi se face in tara noastra , este ca si echipa CFR-ului . In fine - vor sa extinda echipa de la 6 designeri cati sunt acum - la 3o.
      • 0 (0 voturi)    
        multi (Sâmbătă, 31 mai 2008, 18:30)

        muky [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

        Si credeti ca 30 este o cifra cu noroc(poate daca-l au in echipa pe Leonardo da Vinci)Mie nu mi se pare important nr. celor care participa la creatie, ci calitatea lor(imaginatie,talent etc.);sa presupunem ca vrem sa revolutionam d.p.d.v. a designului un creion,vom putea schimba orice cu exceptia functiei de a scrie(presupunem ca in bine);tot asa se pot modifica si alte obiecte inclusiv masini.Succes
    • 0 (0 voturi)    
      oare? (Sâmbătă, 31 mai 2008, 14:12)

      Catelu [anonim] i-a raspuns lui Buhac

      Poate copiii din scoala primara ar desena un Logan mai frumos, dar sunt convins ca ar avea probleme mari sa impace si "bean counter"-ii. Oare cati copii ar putea estima corect costurile implicate de ambutisarea unei table in forma desenata de ei?
      Oare nu o fi vreun motiv pentru care constructorii de masini nu apeleaza la elevi? Sau pur si simplu toti sunt niste fraieri si prefera sa plateasca bani seriosi unor designeri.
  • 0 (0 voturi)    
    a (Sâmbătă, 31 mai 2008, 12:33)

    ccp [anonim]

    subscriu.arata ok cu exceptia spatelui.imi aduce aminte de infatisearea masinilor italiene mai vechi:daca fata arata superb spatele era dezastru si viceversa
  • 0 (0 voturi)    
    exercitiu de design (Sâmbătă, 31 mai 2008, 18:17)

    muky [utilizator]

    D-lor de ce va coaceti atat,doar e un simplu exercitiu;nu va fi niciodata pus in practica;pt. un exercitiu arata destul de bine,dar pt. un proiect adevarat mai au de lucrat pe ici pe colo,prin partile esentiale,totusi arata mai bine decat chiciul de Logan,cu frigiderul Fram in spate. Sa auzim de bine
  • +1 (1 vot)    
    daca... (Duminică, 1 iunie 2008, 10:16)

    vio64 [utilizator]

    daca "botul" si profilul se incadreaza la categoria "treaca-mearga",spatele e de tot rasul sau mai bine-zis de plans
  • 0 (0 voturi)    
    Spatele (Joi, 5 iunie 2008, 14:29)

    Vali [anonim]

    Masina e facuta plecand de la modelul pick-up si carosand bena. De aceea arata atat de urat spatele. Bara fata si pragurile le-au dres cum le-au dres.

    Eu sincer prefer spatele de la MCV, dar e o chestie de gust. Oricum Loganului ii sta cel mai bine pick-up :P.

    Cat despre radu.negru, nu stiu unde a vazut el in lume masini cu un spate atat de hidos si care sa fie apreciate. Si nu vorbesc numai de Europa. Si asiaticii si cei din America cred mai au inca putin bun gust si resping astfel de solutii de design.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version