Peugeot 308 CC vine in Romania anul viitor
Peugeot 308 CC va fi disponibil fie cu motorul pe benzina de 1,6 litri 150 CP si cu dieselul de 2 litri - 140 CP. Acoperisul metalic se poate retracta in 20 de secunde, iar capacitatea portbagajului este de 266 litri cand automobilul este decapotat si 465 litri cand nu este decapotat.
CC-ul va fi al treilea model al familiei 308 din care in prezent in Romania e comercializat hatchback-ul, lansat anul trecut, spre final, cu preturi intre circa 14.300 si 23.000 de euro, in functie de motorizare si versiune de echipare.
In toamna acestui an va sosi in tara si 308 station - wagon.
Pana la finele lunii mai 2008, Peugeot a produs 632.000 de modele coupe - cabrio, dintre care 457.000 au fost 206 CC si 207 CC, plus 175.000 de masini 307 CC. In Romania s-au vandut anul trecut doua masini 206 CC, 67 de masini 207 CC si 30 de vehicule 307 CC.
Anul trecut in Romania s-au vandut aproape 17.000 de automobile Peugeot dintre care peste 3.200 au fost vehicule comerciale. Cel mai vandut model a fost 206 care si-a gasit aproape 4.300 de clienti.

Discursul de adio al lui Donald Trump: Am făcut ceea ce am venit să facem. Am dus cele mai grele bătălii VIDEO
Oamenii invizibili: Bolnavii cronici nu se pot programa la vaccinare din cauză că statul român nu a știut niciodată câți sunt / "Dacă ar exista registre de pacienți, ar dispărea toate serviciile și decontările fictive"
Navalnîi prezintă imagini cu "palatul lui Vladimir Putin": 18.000 de metri pătrați, într-un complex de 7.000 de hectare, dotat cu teren de hochei, tunele spre Marea Neagră și podgorii VIDEO
Ultimele ore la Casa Albă: Trump l-a grațiat pe fostul său consilier Steve Bannon, acuzat de fraudă- UPDATE
Ursula von der Leyen: După patru ani lungi, Europa are un prieten la Casa Albă
Un crematoriu din Germania lucrează 24 de ore din 24, șapte zile din șapte / Mesajul directorului pentru coronasceptici: Veniți să ne ajutați să mutăm sicriele VIDEO
Pai ba, pana si in operele lui Shakespeare mai gresesc aia la editare, d-apai intr-o amarata de stire!
Oricum, frumoasa masina, dar scumpa si proasta!
Producătorii auto, din dorinţa de economie, folosesc aceeaşi platformă tehnică pentru mai multe modele, ale aceluiaşi producător, sau chiar aceeaşi mecanică pe modele de la constructori diferiţi (exemplu: Peugeot 307 şi Citroen C4 sau Citroen C1, Toyota Aygo si Peugeot 107).
Daca 308 cu cinci usi bocane la gropi, zguduie volanul in mana la cea mai mica groapa si trebuie alergi schimbatorul de viteze prin masina ca sa schimbi vitezele.... da-mi voie sa cred ca 308 CC nu va fi mecanic altfel. Din motive de costuri!
Raman la parerea expusa mai sus. Alte masini din clasa compacta ofera mai multa valoare si placere a condusului mai mare pentru aceeasi bani....