Ford si General Motors - colaborare pentru dezvoltarea de noi motoare
Intelegerea ar putea permite Ford acces la tehnologia GM Volt, daca va deveni viabila din punct de vedere comercial, iar General Motors ar putea profita de colaborare pentru a mai reduce din costurile alocate cercetarii si dezvoltarii.
GM a contactat Ford acum o luna si s-a aratat dispus sa discute despre posibile colaborari, au declarat surse din interiorul ambelor companii, citate de DetNews.
Miscarea facuta de GM a starnit reactii diferite in interiorul Ford - unii directori administrativi declarand ca proiectele comune anterioare au adus beneficii mai amri pentru GM decat pentru ford, dar altii au vazut mutarea ca o oportunitatea de a "pune mana" pe cateva din tehnlogiile GM, printre care si Volt, si de a reduce costurile alocate pentru dezvoltare.
Ford a declarat ca se concentreaza in momentul de fata la aducerea platformelor europene, mai eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil, in America de Nord, dar nu exclude posibilitatea de a colabora cu GM.
Motoarele si sistemele de transmisie reprezinta o mare parte din dezvoltarea unei noi masini. Dezvoltarea unui motor nou poate costa si miliard de dolari, iar impartirea costurilor intre doua companii inseamna o economie substantiala. La fel e si in cazul sistemelor de transmisie a coraro dezoltare poate ajunge pana la 800 de milioane de dolari.

Șansa ratată a PNL și perpetuarea dezastrului urbanistic din București
Soarta Măsurii 3 pentru finanțarea IMM-urilor a devenit incertă / Ministrul economiei nu vrea să spună ce se întâmplă cu proiectele depuse de firme
Irina Alexe, o fostă polițistă, pensionată la 42 de ani, a fost numită, până la urmă, secretar de stat în Ministerul de Interne
Moștenirea Gabrielei Firea pentru Nicușor Dan: Primăria Capitalei mai are de plătit circa 165 de milioane de lei pentru autobuzele Otokar cumpărate în 2018
Câți români și-au suspendat ratele și ce soluții s-au găsit pentru cei care gâfâiau la plata ratelor înainte de pandemie Vezi ce spun reprezentanții principalelor bănci
WV e mult in urma cu TDi-urile lor din 96 usor modificate in timp...
Fordul... e si el destul de in urma.
Sunt curios ce-or scoate... Sigur se vor axa pe fuel economy...
oricum japonezii nu stau degeaba :D