Bucharest City Challenge - ziua 2 - Canicula, putina politica si masini de sute de cai
Prima cursa a fost in Cupa Dacia Logan, cu masini nu foarte diferite fata de cele de serie, dar cu imbunatatiri la suspensii si transmisie. Motoarele au fost 1,6 benzina. Pe primul loc a terminat pilotul Gabriel Tiura, pe locul secund Andrei Tentean iar pe trei un olandez. A concurat si PSD-istul Victor Ponta care a terminat pe locul 22 din 29. Un participant a renuntat la cursa dupa ce s-a rasturnat cu masina, dar din fericire nu a patit nimic. Castigatorul a parcurs 16 tururi (50 de kilometri) in peste 31 de minute. Viteza medie a fost 92 km/h, iar cel mai rapid tur a fost parcurs intr-un minut si 50 de secunde.
A urmat cursa British Formula 3, unde monoposturile au viteze mult mai mari decat Logan-urile si fac un tur chiar si in mai putin de 75 de secunde. Viteza medie se apropie de 150 km/h, iar castigator a iesit Brandon Hartley din Noua Zeelanda, urmat de un britanic si un spaniol. Competitia e celebra prin faptul ca de aici au pornit cativa piloti care au devenit mari campioni in Formula 1.
Cursa vedeta a zilei a fost cea din campionatul FIA GT. Au concurat masini Ferrari, Corvette, Aston Martin, Maserati si nu numai. De obicei la o etapa de FIA GT e o singura cursa de doua ore, insa s-a decis ca la Bucuresti sa fie doua curse de cate o ora, pentru spectacolul oferit de un circuit stradal. Nu e un numar prestabilit de tururi, ci e un timp maxim de o ora, dupa care se mai parcurge un tur. Dupa o ora s-au parcurs 46 de tururi, iar echipajul format din elvetienii Deletraz si Fassler a terminat pe primul loc, cu un Corvette Z06. Vitezele maxime au ajuns la 240 km/h, iar cele mai mici au fost de 70 - 80 km/h.
Per total ziua doi a avut putine incidente, iar abandonurile au fost putine in comparatie cu anul trecut cand ploaia a facut ravagii. Acum, canicula a fost de neindurat, cu 37 de grade in aer si 52 la nivelul pistei. Duminica sunt alte trei curse din aceleiasi competitii pe care le-am avut si sambata. In intrecerea din FIA GT elvetienii care au terminat astazi primii sunt favoriti pentru ca pleaca din pole-position, iar la Bucuresti depasirile sunt greu de facut.

Șansa ratată a PNL și perpetuarea dezastrului urbanistic din București
Soarta Măsurii 3 pentru finanțarea IMM-urilor a devenit incertă / Ministrul economiei nu vrea să spună ce se întâmplă cu proiectele depuse de firme
Irina Alexe, o fostă polițistă, pensionată la 42 de ani, a fost numită, până la urmă, secretar de stat în Ministerul de Interne
Moștenirea Gabrielei Firea pentru Nicușor Dan: Primăria Capitalei mai are de plătit circa 165 de milioane de lei pentru autobuzele Otokar cumpărate în 2018
Câți români și-au suspendat ratele și ce soluții s-au găsit pentru cei care gâfâiau la plata ratelor înainte de pandemie Vezi ce spun reprezentanții principalelor bănci
Noua ne mai trebuie vreo 200 de ani sa ne civilizam si alti 300 sa atragem turisti.
Se zice ca si in Romania si in Bulgaria vin tot 4000 de turisti straini (in Romania pe an, in Bulgaria pe zi).
Dar ce sa caute aici, noi avem treburile noastre, stam cu jegul, cu nesimtirea noastra, suntem ocupati si tristi.
Frumoasa-i Romania pacat ca-i locuita.........
printre masini de sute de mii de euro!
nu cumva au tras din punga si acesti politicieni care au contribuit la acest haos din bucuresti
hm! miroase a interese de grup
cred ca unii isi practica hobby-urile pe nervi cetatenilor si pe banii contribuabililor
oare asa sa fie?
Sper sa se mute acest circ catre zone mai rarefiate.
Cei care l-au adus in centru Bucurestiului sustin ca asa ne vede lumea ( implicit ciini vagabonzi) insa eu n-am vazut pe nici un alt program strain mentionindu-se despre aceste mare eveniment.
Probabil ca este cunoscut de un cerc restrins de fani. Eu unul nu auzisem pina acum de Formula 3. Exista si formula 4 sau 5?
N-au decat sa mute cursa intr-un alt oras din tara, Cluj, Brasov etc, acolo va fi bine primita de oamanei care au o cultura automobilistica superioara miticilor.
Ia sa vedeti acum, la parlamentare, ce or sa se bata gunoaiele pe un procent...
Au fost 40 000? Oficial ziceau ca 25000.
Ia zi-mi si mie citi din vecinatatea circuitului au aprobat zgomotul infernal si blocarea strazilor? Citi dintre ei au urat viata lunga autoritatilor pt asta?
Un simplu interviu ad-hoc printre soferi n-a gasit nici unul care sa il aprobe.
Problema insa ca nu intotdeauna majoritatea are dreptate. Ar trebui sa trimumfe bunul simt si mutarea lui in zone cit de cit pretabile.
. Si eu am fost Duminica. Si nu inseamna ca il aprob. In conditiile astea.