Varianta diesel a Loganului sedan restilizat poate fi comandata de miercuri
Versiunea „Ambiance”, cu un pret de pornire de 8.000 euro, este disponibila in varianta de motorizare de 70 CP si dispune, printre altele, de airbag sofer si bare de protectie vopsite integral in culoarea caroseriei.
In varianta de echipare Preference, masina poate fi achizitionata la 8.700 euro pentru motorul 1.5 dCi 70 CP si 9.150 euro pentru motorul 1.5 dCi 85 CP. Echipamentele suplimentare fata de versiunea Ambiance sunt, printre altele: airbag frontal pasager (cu deconectare manuala), directie asistata, inchidere centralizata cu telecomanda pe cheie, geamuri electrice fata si radio CD.
Versiunea Laureate, mijlocul de gama in materie de echipari, este comercializata la preturi situate intre 9.600 euro, respectiv 10.050 euro pentru cele doua tipuri de motorizari. Pentru aceasta versiune, in plus fata de Preference, sunt disponibile aer conditionat, baghete laterale in culoarea caroseriei si computer de bord cu 5 functii,
Prestige, versiunea de top a gamei, este disponibila in varianta de motorizare 1.5 dCi 85 CP, la un pret de 10.700 euro. Principalele echipamente suplimentare fata de versiunea Laureate sunt: ABS cu AFU, jante din aluminiu, volan si maneta schimbator de viteza imbracate in piele, geamuri electrice spate si radio CD cu MP3.
Noua Dacia Logan a inceput sa fie comercializata in Romania din prima jumatate a lunii iulie, iar apoi progresiv pe majoritatea pietelor din Europa de Vest

Etapa a doua a vaccinării împotriva COVID-19: Cine are dreptul să se vaccineze în această etapă, când și cum te poți programa. Înființarea centrelor de vaccinare, în continuare în aer
Vom călători în UE doar cu „pașaport de vaccinare”? Precedentul „Carnetului Galben”
De ce Dacia intră într-o nouă etapă datorită SUV-ului Bigster și de ce apropierea de Lada nu ar trebui să ne sperie
Cum vrea Guvernul să elimine haosul liberalizării pieței energiei / Consumatorii vor putea primi reduceri de preț, până în iulie, de la furnizorii de ultimă instanță - Proiecte
EXCLUSIV Moștenirea Gabrielei Firea: Ce salarii au directorii și angajații companiilor municipale Ep. II
Am cumparat MCV cu minunatul motor de 85 CP, diesel. Zici ca e batut in cuie, asa se misca. Ca sa intorci trebuie strada sa fie lata cat Marea Neagra, asa de minunata e directia. Nu exista nici un filtru, te umpli de praf. Intr-o zi eram in spatele unuia care scotea fum. Aveam un coleg din strainatate. S-a speriat ca a luat foc cand a inceput sa iasa fumul pe la aerisiri. Nu poti sa reglezi farurile in mers ca intri in stalp. Nu poti sa reglezi caldura din cauza schimbatorului. RadioCD se blocheaza uzual. Semnalizarea pe stanga trebuie demontata bilunar pentru ca nu face contact perfect. Zdrangane, harjaie, cloncane... Nu are temporizator la stergator... Mi-ar trebui mult timp sa descriu starea de nemultumire pe care mi-a adus-o Loganul... Stiu, unii veti spune ca e o masina proiectata sa te duca de la A la B. Le raspund ca si caruta te duce de la A la B... Iar despre pretul mic, e o parere fata de ceea ce primesti. Dupa cat stiu, au profitul operational egal cu cel de la Porsche daca nu cumva inaintea lor, pe primul loc... Eu consider ca prin calitatea masinii si-au batut joc de mine... Dar este si vina mea, nu ar fi trebuit sa fiu mandru ca e un produs romanesc, ci ar fi trebuit sa fiu circumspect si sa evaluez mult mai bine....