Corespondenta de la Paris

Producatorul chinez de masini Brilliance spera sa intre pe piata din Romania in vara lui 2009

de Vlad Barza     HotNews.ro
Vineri, 3 octombrie 2008, 12:38 Economie | Auto


BS4 costa de la 16.000 de euro in sus
Foto: www.viamichelin.co.uk
Producatorul chinez de automobile Brilliance este in discutii cu mai multe companii romanesti in cautarea unui importator si estimeaza ca in cel mult opt luni va gasi o companie care sa-i distribuie automobilele in tara noastra. In prezent, chinezii comercializeaza doua sedanuri in Europa si vor lansa un nou model din segmentul Volkswagen Golf spre sfarsitul lui 2009.

"Am primit multe semnale din Romania, de la jurnalisti, de la clienti. Stim ca este o piata care creste si masinile noastre ar avea cautare. Suntem in discutii cu mai multe companii, nu putem spune cu cate, dar sper ca in 6, 7 sau 8 luni vom gasi un importator", a spus pentru HotNews.ro Detlev Engelhardt, seful comunicarii de la HSO Motors Europe, distribuitorul masinilor chineze pe continent.

In prezent, compania vinde in 10 tari europene sedanul BS6, care costa de la 20.000 de euro in sus. La Salonul auto de la Paris s-a prezentat o noua generatie a acestui model, identica din punct de vedere vizual cu prima, dar cu o serie de componente noi la interior, in special pe partea de siguranta auto.

Compania va incepe din octombrie sa vanda un alt sedan, mai mic, BS4, care costa de la 16.000 de euro in sus si va fi lansat treptat in 10 tari. Chinezii vor sa mai aduca in Europa, spre finalul lui 2009, modelul BS2 station-wagon din segmentul Golf.

Compania va mai intra pe alte 8 piete europene treptat, astfel ca numarul tarilor in care va fi prezenta va ajunge la 18. Tinta de vanzari pentru Europa in 2009 este de 10.000 de unitati.

Sedanul BS6 a facut valva acum 2 ani, cand la un test de siguranta facut in Europa a obtinut un rezultat dezastruos. Acest lucru a modificat radical planurile de vanzari ale companiei, i-a afectat grav imaginea si i-a obligat sa schimbe o serie de componente pentru a putea obtine rezultate bune la testele de impact.

Chinezii, care pe piata interna fabrica masini seria 3 si 5 pentru BMW, spun ca modelele prezentate la Paris sunt conforme cu toate normele acceptate europene. 






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















5507 vizualizari

  • +3 (3 voturi)    
    Chinezarie (Vineri, 3 octombrie 2008, 12:53)

    Auras [anonim]

    Parca e o clona de BMW. Ceva original n-au habar, numai plagiat.
  • +2 (2 voturi)    
    LOL (Vineri, 3 octombrie 2008, 12:57)

    Alex S [utilizator]

    Am vazut un crash test cu masina Brilliance si s-a facut bucati masina. Sunt foarte foarte proaste. Cred ca astia folosesc la masini aceleasi materiale ca la masinile de jucarie.
  • 0 (0 voturi)    
    Ce legatura are VW Golf??? (Vineri, 3 octombrie 2008, 13:27)

    AlexM [anonim]

    De ce nu ati zis din segmentul: Dacia Sandero, Peugeot 208, Opel Astra etc etc sau eventual din segmentul clasa medie Hatchback

    Este cumva reclama (sau antireclama) ascunsa la VW?
    • 0 (0 voturi)    
      pt ca... (Vineri, 3 octombrie 2008, 15:15)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui AlexM

      pt ca acum Golf este mai mult decat un nume de masina. Este un nume de clasa de masini.
      Acelasi termen se foloseste si in Germania chiar daca vorbesti de Fiat Grande Punto.
  • 0 (0 voturi)    
    S-a intors lumea... (Vineri, 3 octombrie 2008, 13:27)

    Niki se Lauda [anonim]

    Bayerische Motoren Werke !!!...unde am ajuns....
    Si peste citiva ani auzim ca ii sar airbag-urile in mers ( in caz ca au asa ceva) si ca instalatia electrica are izolatie de bambus.Sau ca te poti otravi din cauza filtrelor de aer din azbest.
  • 0 (0 voturi)    
    E bun, merge cu lapte, pana se face.. praf:)) (Vineri, 3 octombrie 2008, 14:13)

    Ping Pong [anonim]

    Inca un produs falisificat, made in China comunisto-capitalista. Peste vreo 2-3 ani se va descoperi ca produce noxe in interior, ca electrocuteaza cei care folosesc prea mult cd-playerul sau ca airbagurile sunt din hartie chinezeasca :)).
    Daca aveti ocazia sa alegeti, nu dati 20.000€ pe o asemenea chinezarie, pana si chinezii prefera un VW original, nu copia asta!
    • 0 (0 voturi)    
      MIrari (Vineri, 3 octombrie 2008, 22:48)

      Marcel [anonim] i-a raspuns lui Ping Pong

      Seios? Si de unde iau chinezii un VW original?
  • +1 (1 vot)    
    visatorii (Vineri, 3 octombrie 2008, 14:38)

    Iredentist [anonim]

    citesc 4 comenturi la acest articol si mi se par toate pe langa... chinezii au imbunatatit calitatea masinilor enorm astfel incat o trompeta de`a lor obtine rezultate in crash test`uri similare sau chiar mai bune decat cele obtinute de masinile coreene sau cehesti... de altfel foarte bine vandute pe piata din Romania. In general toti cei care`si dau cu parerea vis`a`vis de masini pornesc de la premiza ca ei au tancuri acasa si ca e absurd sa mergi cu o masina care are doar 3 stele... (apropo, cate stele au autobuzele?). Ulterior, pusi in fata deciziei de cumparare isi cumpara totusi masina pe care si`o permit.
    Pe de alta parte, eu vad un pericol real in penetrarea pietei de catre un nou producator chinez de masini... sper ca in 20 de ani sa nu domine si aceasta piata!
    Refuz sa invat chineza!
    • 0 (0 voturi)    
      Pai daia... (Vineri, 3 octombrie 2008, 14:57)

      Niki se Lauda [anonim] i-a raspuns lui Iredentist

      Ii vorbim de rau...sa se sperie lumea, sa nu le cumpere trompetele lor ca apoi sa ne domine....
      Stai linistit , cu si fara comenturile noastre, tot or s-o domine...
    • 0 (0 voturi)    
      ia sa vedem (Vineri, 3 octombrie 2008, 18:59)

      aberantul [anonim] i-a raspuns lui Iredentist

      In afara de ce se lauda ei, ca au imbunatatit securitatea, arata-mi si mie crash testuri cu rahatul briliant (imbunatatit) sa vedem.

      Toate testele cu rahat briliant sunt la fel de ingrozitor ca testele cu daciile vechi, numai ca au mult mai multi cai putere decat ele. Mai pui in ecuatie si un roman tampit (genul cu Logan 1.5 dci care-ti da flashuri pe autostrada la 150 km/h cand in fata ta sunt alte 30 masini) care se crede Fittipaldi si rezultatul e acelasi: cretini morti striviti in trompete.

      Oare de ce naiba crezi tu ca si cele mai mici masini au un pret de pornire de pe la 9000E? Sa-ti iluminez bezna, din cauza normelor de securitate care implica folosirea unor materiale de calitate si un design gandit de la inceput in acest sens. Iar designul asta nu ti-l poti asigura cu 7 chinezi platiti mai ieftin decat un european.

      Masinile astora nu au ce cauta in Europa decat daca se doreste inca un mijloc de mai micsora populatia.
      • 0 (0 voturi)    
        Intrebare (Vineri, 3 octombrie 2008, 22:50)

        Marcel [anonim] i-a raspuns lui aberantul

        Stii cumva cat castiga un absolvent chinez care lucreaza in proiectare in China?
      • +1 (1 vot)    
        raspuns documentat (Luni, 6 octombrie 2008, 11:00)

        Iredentist [anonim] i-a raspuns lui aberantul

        Poti cauta pe net cele doua crash teste facute cu modelul bs6 - ambele in 2007, al doilea la 79 de zile de primul ...... care fusese ce`i drept dezastruos... dar la al doilea - facut tot de adac - bs6 a luat 3 stele - adica cat Loganul. Viteza de reactie a fost fulminanta - in 79 de zile au facut schimbari in peste 60 de puncte critice ale masinii. Sigur, nu uita... ei fabrica pentru un producator European... deci sigur fura din tehnologia acestuia.
        In privinta costurilor, avand in vedere ca toate masinile europene, americane, japoneze, coreene au foarte multe componente chinezesti, o regula de baza a economiei ne spune ca e mai ieftin sa transporti produse finite decat materii prime... ca sa nu mai vorbim de diferenta foarte mare de costuri intre o tara dezvoltata si China - unde inca exista regiuni extinse unde muncitorii sunt platiti in orez.
        Una peste alta, nu sunt fan al masinilor chinezesti, nu as cumpara niciodata - doar pentru nu a incuraja si mai mult o economie teribila ce`si doreste din toata inima monopolul... Azi ne vand tot ieftin, ne inchid ca atare fabricile si ne lasa sa ne credem inteligenti jongland cu banii produsi de ei... maine - cand nu vom mai produce nimic - vor face ei preturile la toate bunurile...
  • 0 (0 voturi)    
    ! (Vineri, 3 octombrie 2008, 17:16)

    clauv [utilizator]

    A naibii piata ! Si asta creste la noi ?? Peste tot in lume se duce in jos, numai la noi....e in crestere ? De fapt...O fi, mai stii !? La noi...e posibil....
  • 0 (0 voturi)    
    mai cautati si voi pe net oleaca (Vineri, 3 octombrie 2008, 20:33)

    ionutz [anonim]

    The Company (through its 49.01% indirectly owned company, BMW Brilliance Automotive Limited) manufactures and sells all of its sedans under the "BMW" brand name in China.
  • 0 (0 voturi)    
    made in china (Vineri, 3 octombrie 2008, 20:44)

    profu [anonim]

    Intr-o tara in care manelistii dau trendul la masini nu prea vad cum o sa prinda. Mai repede prinde in germania decat la noi.
    Aici trebuie sa ai Audi sau BMW, daca totusi se intampla sa nu ai una din astea doua mai ai o scapare, un SUV cat mai mare H3, Tuareg, ori Q7. Si totusi nu dispera ca unii sunt mai ghinionisti si au Maserati, Ferrari, Bentley iar cei loviti de soarta chiar Maibach. Despre cei cu Rolls-Roice nu comentam.
    Eu fiind profesor mi-am luat Logan, dar cu marirea asta de salariu o sa-mi iau un elicopter...
    • 0 (0 voturi)    
      profu cu elicoipter (Sâmbătă, 4 octombrie 2008, 2:07)

      the [anonim] i-a raspuns lui profu

      Sa te ajute guvernul lui Tarigeoana, taica !
      si sa ma duci si pe mine un uichend in delta ...
      ce bine tre' sa fie sa nu mai bati soselele patriei, ca sa ajungi bine dispus la o ciorba de peste ... indiferent de marca masinii ... chinezeasca ... Haudi ... Fieraru ... japuneza ... sau Logana romaneasca cu patru locuri in fata, de la salonu din Paris :)))
  • 0 (0 voturi)    
    20 000 petarda, neamule! (Duminică, 5 octombrie 2008, 8:31)

    q [anonim]

    bai mi se pare mie sau are garda prea joasa? la prima bordura pe care vrei sa o urci la revedere si muci in ceai.
    A mai zis cineva: decat o petarda de asta la peste 20 000 mai bine te mai scarpini de cateva mii si iti iei un vw passat nou din reprezentanta.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by