Noul Volkswagen Golf costa intre 13.600 si 23.100 de euro in Romania

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 15 octombrie 2008, 16:28 Economie | Auto


Noul Golf abia ce s-a lansat, Polo se innoieste peste un an
Foto: Hotnews
 documente
(15 Oct 2008) PDF, 1MB
Noul Volkswagen Golf, generatia a sasea, poate fi comandat si in Romania in versiunile doua usi si patru usi, iar preturile variaza intre 13.600 si 23.100 de euro, in functie de motorizare si dotari, a anuntat importatorul Porsche Romania. Primele masini vor ajunge la clienti in noiembrie, exista trei versiuni de echipare si motorizari intre 80 si 160 CP. Intra in articol pentru a vedea fisa completa de preturi.

Preturile pornesc de la 13.668 euro, TVA inclus, pentru varianta in doua usi motor 1,4 litri benzina 80 CP, grad de echipare Trendline. Cea mai scumpa varianta costa 23.100 euro si are motor diesel 2,0 litri 140 CP, patru usi si grad de echipare Highline.

La gradul mediu de echipare, Comfortline, preturile variaza intre 14.600 euro pentru varianta cu motor pe benzina 1,4 litri 80 CP si 22.500 euro pentru diesel-ul de 140 CP cu filtru de particule.

Golf VI  e disponibil pentru inceput cu doua propulsoare TDI de 2,0 litri, care dezvolta 110 CP si 140 CP. Pe benzina sunt patru variante: 80 CP, 102 CP, 122 CP si 160 CP. Producatorul spune ca noile motoare sunt mai eficiente si da exemple: diesel-ul de 110 CP care consuma in medie 4,5 litri/100 km, iar cel pe benzina, 80 CP "inghite" 6,4 litri/100 km, scadere de 0,5 litri fata de modelul precedent.

Pentru Golf V nu se mai fac comenzi. Pentru noul Golf tinta de vanzari este 500 de unitati anul acesta si 3.000 la anul.

Golf concureaza cu modele precum Renault Megane, Skoda Octavia si Ford Focus.

Fie noua, fie second-hand, Golf e printre cele mai populare masini din Romania. In peste 30 de ani de la lansare s-a vandut in 26 de milioane de exemplare pe plan mondial. Prima generatie Golf a aparut in 1974, modelul care se vinde in prezent a aparut in 2003 iar generatia a saptea va aparea in 2012. Anul trecut s-au vandut circa 750.000 de masini Golf pe plan mondial, iar la noi cam 5.500.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8244 vizualizari

  • -1 (9 voturi)    
    o tinichea (Miercuri, 15 octombrie 2008, 16:43)

    gica [anonim]

    una din cele mai proaste masini . tot ce inseamna vw ,cu un pasat la 140 km?h ai impresia ca iesi de pe sosea ,balanseaza in toate directiile parca esti cu atv-ul la 60km/h . de aici si nr mare de accidente (peste 80%) produse de tinichelele vw.
    • -5 (7 voturi)    
      follie berger (Miercuri, 15 octombrie 2008, 17:11)

      k2 [anonim] i-a raspuns lui gica

      cand vulpea nu ajunge la struguri ... iata un iubitor de japoneze sau de follie berger!
    • -1 (5 voturi)    
      vw (Miercuri, 15 octombrie 2008, 17:17)

      daniel [anonim] i-a raspuns lui gica

      Incearca un Gti sau un Gt sau un Sportline si nu o sa iesi de pe sosea. Dupa Focus are cea mai buna stabilitate din clasa.
      Dar tu nu ai de unde sa stii asta pentru ca nu ai condus una si vorbesti din auzite.
      Va fi in continuare modelul de referinta in clasa.
      • -2 (2 voturi)    
        No Focus (Miercuri, 15 octombrie 2008, 18:37)

        No Focus [anonim] i-a raspuns lui daniel

        Focus? Incearca o Mazda 3 MPS...
    • 0 (0 voturi)    
      ? (Miercuri, 15 octombrie 2008, 17:19)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui gica

      :)))))))))))
    • -2 (6 voturi)    
      ghinion (Miercuri, 15 octombrie 2008, 17:24)

      gorbaciovsky [anonim] i-a raspuns lui gica

      poate ai avut tu ghinion cu passat-ul sau ai alta masina de care esti indragostit... mie golful mi se pare cea mai buna masina pe care un om cu venituri medii si-o poate permite...
    • -2 (4 voturi)    
      Aberezi, amice (Miercuri, 15 octombrie 2008, 17:29)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui gica

      Am un VW Jetta, la 160 km/h (pe A1 sau A2) merge ca un vis. La fel si VW Passat-ul pe care l-am condus. Ia mergi cu 160 cu Loganul sa vezi cum faci.

      Cred ca preturile sunt cam la fel ca la Golf V, la aceleasi echipari.
    • -2 (8 voturi)    
      Da pe naiba (Miercuri, 15 octombrie 2008, 17:31)

      Posesor VW 5 GT [anonim] i-a raspuns lui gica

      Comentariu de frustrat cu logan :). Afla baiatu ca am fost amendat cu 140km/h de radar din cauza ca nu mi-am dat seama ce viteza am :) Chiar nu se scutura deloc ca un logan care la viteza aia se imprastie.
      Nu mai zic ca recodul meu pe autoband de 220km/h linie drepta depasind BMW-uri de cocalari de 2t si 160cp.
      • 0 (2 voturi)    
        Inconstient (Miercuri, 15 octombrie 2008, 19:51)

        Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui Posesor VW 5 GT

        Asta nu dovedeste calitatea masinii ci doar proasta calitate a soferului. Esti un pericol public si sper sa ti se ia carnetul cat mai curand. De nebuni care merg cu 220 chiar si pe autostrada nu avem deloc nevoie - sunt destule accidente din cauza lor.
        • -1 (1 vot)    
          Inca unu (Miercuri, 15 octombrie 2008, 20:48)

          gica [anonim] i-a raspuns lui Orpheus

          Tataie citeste ce am scris. Pe autoband in germania , pe autostrada, nu pe alea virtuale din romania. Daca am avea in romania drumuri nu logan de 70.000eur nu ar mai fi atatea accidente.
      • +1 (1 vot)    
        cred (Miercuri, 15 octombrie 2008, 20:59)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui Posesor VW 5 GT

        ca in vis mergeai cu 220 pe autoband. aia pe care circula oamenii cu masinile se numeste autobahn. ce bine ca ai visat, ca altfel ai fi fost un cocalar teribilist.
        • +2 (2 voturi)    
          tara lui stie germana ca a furat prin Munchen (Miercuri, 15 octombrie 2008, 21:52)

          Jawohl [anonim] i-a raspuns lui gigi

          bine zici mai gigi. s-a umplut tara de "umblati" care prind cuvinte din zbor si au impresia ca sunt mari vorbitori de limbi straine. ii mai auzi prin locuri publice si ti se face rusine ca esti conational cu ei. cel putin idiotenia asta cu autoBAND... este foarte uzitata in ultima vreme. BRAVO!!! Cel mai bun comentariu
      • +2 (2 voturi)    
        tare asta cu depasitu' (Joi, 16 octombrie 2008, 7:57)

        gigel de luxembourg [anonim] i-a raspuns lui Posesor VW 5 GT

        odata am depasit si eu un lamborghini diablo, eram cu dacia din 78 si ala cu lamborghini se oprise sa-si ia o shaorma. l-am depasit de nu s-a vazut.
      • +1 (1 vot)    
        ce tare esti !!! (Joi, 16 octombrie 2008, 8:46)

        alin [anonim] i-a raspuns lui Posesor VW 5 GT

        cand ma fac mare, ca tine vreau sa ma fac.
      • 0 (0 voturi)    
        /// (Joi, 16 octombrie 2008, 9:56)

        daniel [anonim] i-a raspuns lui Posesor VW 5 GT

        ///Toti astia care au si ei 122-170 CP s-au trezit mari soferasi.
        Masina e foarte buna pentru categoria ei de pret, dar tu nu o meriti.
      • 0 (0 voturi)    
        autobahn...asa pt. cunoscattori :P (Joi, 16 octombrie 2008, 10:09)

        elena [anonim] i-a raspuns lui Posesor VW 5 GT

        autobahn...asa pt. cunoscattori :P
    • +2 (6 voturi)    
      ai dreptate (Miercuri, 15 octombrie 2008, 17:32)

      cosmin [anonim] i-a raspuns lui gica

      plimba-te tu in continuare cu loganashul tau tunat cu bradutz si CD la oglinda. esti in siguranta:)
    • +3 (5 voturi)    
      Este parerea omului (Miercuri, 15 octombrie 2008, 18:06)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui gica

      De ce de fiecare data cand cineva comenteaza de o masina "straina" este taxat ca si posesor de Logan? Ce are Loganul? Nu e masina?

      Trei sferturi din masinile nemtesti din tara sunt SH-uri care au minim 200.000 km. Poate omu chiar a nimerit o masina cu probleme. Daca e VW nu are probleme?

      Parerea mea despre VW, sunt o gramada de alternative mai ieftine cu aceleasi calitati. In plus, te detasezi un pic de profilul posesorilor de VW.
      Pentru cultura generala a celor care ma vor face posesor de Logan, nu am. Am 2 masini dar nu nemtesti dar daca as fi avut 6500 Eur pentru o masina cu siguranta mi-as fi luat un Logan NOU.
      Stimez mai mult un om care-si cumpara un Logan pentru ca asta isi permite decat unu care-si ia "nemtoaica" rupta vreo 8 ani si vreo 200.000 km.
      • -3 (3 voturi)    
        nemtzoaica rules (Joi, 16 octombrie 2008, 9:32)

        golfistul [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

        nemtzoaik aia rupta de care zici tu macar se numeste MASINA... spre deosebire de alte tinichele si cutii de conserve in care te simti ca-n autobuz cand mergi la munca... cat despre intretinere si piese de schimb, nici nu cred ca mai are rost sa vb... verifica cat costa o revizie generala de golf si cat costa una de logan...

        p.s. cat despre posesorii aia de dalea noi, sa intalnesti cate unu in trafic care se crede pe maseratti dupa ce toata viata lui a mers pe 1300 si mai apoi mai vb
  • +3 (3 voturi)    
    Dar optiuni??? (Miercuri, 15 octombrie 2008, 16:56)

    Dorelus [anonim]

    ... optiuni de 45.000 EURO nu au? poate nu mia cumpara ministerul Logan.. :D
  • +3 (3 voturi)    
    accidentele-s din cauza drumurilor... (Miercuri, 15 octombrie 2008, 17:03)

    anonim [anonim]

    si soferilor tampiti..
  • -2 (4 voturi)    
    gigi (Miercuri, 15 octombrie 2008, 17:04)

    gigi [anonim]

    cred ca ai gresit masina... mai uitate o data
  • +5 (7 voturi)    
    O tampenie (Miercuri, 15 octombrie 2008, 17:11)

    cetateanul suspendat [utilizator]

    Puteti muta stirea asta mai jos? Chiar nu ma intereseaza. Nu inteleg de ce un site de stiri prezinta astfel de anunturi publicitare cu iz de stire. Este total neinteresant ce mai lanseaza o firma producatoare de masini. Daca o sa vreau sa-mi iau masina o sa ma interesez pe site uri cu masini sau pe la firme de leasing. Asta e prostia romanului care isi ia masina atunci cand apare un model nou nu cand are nevoie de ea. Vreti sa ajungeti ca prosport sau GSP unde jumatate din stirile de sport sunt cu masini si femei. Ati strans niste cititori destul de educati, cel putin asa pare dupa comentariile postate de acestia. Nu stricati totul.
  • 0 (2 voturi)    
    cu cine concureaza? (Miercuri, 15 octombrie 2008, 17:24)

    gigel de luxembourg [anonim]

    cu megane? pai megane pleaca de la 10000 si nu sare una de 20k.
    • +1 (1 vot)    
      nu chiar (Miercuri, 15 octombrie 2008, 17:55)

      sofer [anonim] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

      Megane RS si R26 sunt cam la 21k in Romania cu reduceri. Ambele cam bat Golf-ul (GTI) la performanta, insa la interior GTI e mai bun parca.
      • 0 (2 voturi)    
        GTI? (Miercuri, 15 octombrie 2008, 19:05)

        Geo [anonim] i-a raspuns lui sofer

        De unde ai scos tu asta ca bate meganul RS sau R26 GTI-ul? la putere poate, dar ca manevrabilitate si calitate in nici un caz
        • 0 (0 voturi)    
          facts (Joi, 16 octombrie 2008, 13:33)

          sofer [anonim] i-a raspuns lui Geo

          Ia vezi http://en.wikipedia.org/wiki/Nordschleife_fastest_lap_times
          R26.R are recordul la masini cu tractiune fata (8:16.90). Un GTI cu DSG de abia 8:53. Diferenta uriasa. E drept ca R26.R este o versiune mai hard-core cu 123Kg mai usoara (dar motorizare identica). Dar diferenta e atat de mare incat nimeni nu poate contesta superioritatea inclusiv la manevrabilitate. Mai vezi acolo ce masini mai bate (Audi S5, Porche Cayman/Boxster, Nissan 350Z).

          R26 e mai bun in primul rand pentru ca nu face compromisuri. Are suspensie foarte dura in timp ce GTI e mai "prietenos" cu drumurile noastre. Toate articolele din presa vorbesc despre R26 la superlativ. Doar mentalitatea romaneasca anti-Renault si pro tot ce-i german nu poate sa accepte adevarul.
  • +1 (5 voturi)    
    target (Miercuri, 15 octombrie 2008, 17:39)

    bob [anonim]

    Target-ul masinii sunt indoctrinatii romanasi care cred ca numa' neamtu' face masina buna, iar "tedeiii rulzz" !

    Funny little guys. :))
    • 0 (2 voturi)    
      funny (Miercuri, 15 octombrie 2008, 18:22)

      r123 [utilizator] i-a raspuns lui bob

      De aia golful conduce de 25 de ani in europa la vanzari in clasa compacta. Din cauza romanilor, da ? :) Funny esti tu mai degraba...
    • 0 (0 voturi)    
      de acord cu tine (Joi, 16 octombrie 2008, 8:59)

      alin [anonim] i-a raspuns lui bob

      eu cred ca a apus de mult mitul masinilor nemtesti. s-au prins si ei ca nu are sens sa faca masini care sa te tina o viata. pai cum s-ar mai vinde golful 6 daca 4 si 5-ul te-ar tine 10-15 ani ?
      sa fim seriosi, asiaticii cred ca fac masini f bune si ca la unele motorizari pot concura fara prl un golf GT sau GTI.
      recunosc, si mie imi plac f mult golfurile si cred ca sunt niste masini exceptionale, dar ma enerveaza fanatismul unora care au impresia ca asta e singura masina buna de pe planeta.
  • +1 (3 voturi)    
    vw (Miercuri, 15 octombrie 2008, 17:42)

    Arkan [utilizator]

    Iarasi porcaria de motor TDI? adica motorul cocalarilor RO.
    • -1 (3 voturi)    
      din pacate da (Miercuri, 15 octombrie 2008, 18:11)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Arkan

      Sunt la primul diesel Common rail. Era prea de tot sa scoati un model in 2008 cu un motor de generatie 1996 parca. Au introdus filtrul de particule pentru a respecta normele de poluare. Sa vezi acum "fiabilitate"
      Toti au avut probleme cu filtrele de particule. Spre deosebire de VW, altii le-au introdus acum vreo 6 ani cand scoteau dieseluri common rail.
  • -2 (4 voturi)    
    KIA (Miercuri, 15 octombrie 2008, 18:00)

    George [anonim]

    Pe locul II in clasa compacta la stabilitate este KIA CEED, care este foarte aproape de focus la aceasta caracteristica. Golf e o masina anosta, de constructie veche, dar na, romanasul atat poate.
    • +1 (3 voturi)    
      esti pe langa (Miercuri, 15 octombrie 2008, 18:21)

      r123 [utilizator] i-a raspuns lui George

      In testele de manevrabilitate focus II a fost surclasat de golf V / Leon, care e considerat etalonul in categorie. De constructie veche, numai tu stii ce ai vrut sa zici, G5 avea platforma la fel de noua ca si ceedul.
    • 0 (2 voturi)    
      mda.... (Miercuri, 15 octombrie 2008, 20:20)

      pamfletaru [utilizator] i-a raspuns lui George

      KIA CEED are motor
    • 0 (4 voturi)    
      mda.... (Miercuri, 15 octombrie 2008, 20:22)

      pamfletaru [utilizator] i-a raspuns lui George

      Kia ceed are motor diesel TDI de vw... cel putin eu asa am auzit
  • -1 (5 voturi)    
    //// (Miercuri, 15 octombrie 2008, 18:23)

    Gigel Contrel [anonim]

    Individul maninca rahat, eu merg frecvent cu 200 pe Bucuresti -Costanta (mai incetinesc pe la km 70 ca e politie), e super stabila, zboara nu alta. Tipul n-a mers in viata lui cu un Passat.
  • -3 (3 voturi)    
    a (Miercuri, 15 octombrie 2008, 18:40)

    cccp [anonim]

    intre golf si i30 prefer i30 diesel are un pret beton la varianta de baza 14000.are o gramada de dotari si la drive test mi s-a parut grozava.apropo pt cei spalati pe creier de nemtalai am un loga diesel
    • -1 (3 voturi)    
      interventie (Miercuri, 15 octombrie 2008, 19:57)

      silcoa [anonim] i-a raspuns lui cccp

      se vede ca sunteti romani, le stiti pe toate, sau cel putin va place sa sutineti o cauza atunci cand doar presupuneti ca-i asa...
      mai informati-va de performantele si vanzarile grupului VW, sunt cu mult peste multe marcile amintite mai sus.
      este clar una din primele optiuni in aceasta clasa, nu poate concura in schimb cu bmw1/a3.

      cat despre GTI/FR, jos palaria!
    • 0 (0 voturi)    
      foarte bine! (Miercuri, 15 octombrie 2008, 20:23)

      pamfletaru [utilizator] i-a raspuns lui cccp

      sa-l stapanesti sanatos!
  • 0 (0 voturi)    
    incearca!!!!! (Miercuri, 15 octombrie 2008, 19:46)

    haisan [anonim]

    incearca:
    1) cu o femeie.
    2) cu gillette sensor
    3) cu cineva de pe strada ta!!!!!!
    cu respect si antipatie, haisan
  • 0 (0 voturi)    
    Ce bucurie!!! (Miercuri, 15 octombrie 2008, 21:45)

    Horia [anonim]

    Imi creste inima cand vad atatea comentarii despre masini. Totusi, nu s-ar putea ca cititorii romani sa mai lase magnificele lor cunostiinte automobilistice si sa se apuce sa vada ceva caracteristici de Lamborg si John Deere? Lamborghini tractoarele, nu masinile. Si John ala cu combinele, nu cu caprioarele (ca ala e alt John. Tziriac). Pun pariu ca agricutura romaneasca ar fi atunci mult mai sus.
  • 0 (0 voturi)    
    :) (Joi, 16 octombrie 2008, 0:44)

    ika [anonim]

    s-a intrebat cineva oare, de ce de fiecare la comenturile despre masini apare cearta golf - logan? marcile sunt concurente directe? au acelasi target? :)
    • 0 (0 voturi)    
      golf - logan (Joi, 16 octombrie 2008, 9:16)

      Nae Calo [anonim] i-a raspuns lui ika

      Poate vrei sa zici golf la mana a doua - logan.
  • +2 (2 voturi)    
    Polemici balcanice. (Joi, 16 octombrie 2008, 7:28)

    SickBoy [anonim]

    Bune, proaste, cum o fi, adevarul e ca romanul altceva nu prea stie in afara Vw-ului. :))) "Imi aduc un Golf sau un Passat" - aud zilnic asta. Normal, 80% sunt second hand, masini de care neamtul cu venituri sub medii se satura, pt. ca nu-ti ofera multe. In mod clar Golf-ul este Loganul europenilor. Sa nu se simta nimeni...deosebit intr-un Golf. :)
    N-are motive.
    • 0 (0 voturi)    
      nu conteaza (Joi, 16 octombrie 2008, 14:58)

      nelu' [anonim] i-a raspuns lui SickBoy

      daca Golgu e LOGANU europenilor, atunci gunoaie precum Opel astra, Renault Megane sau Fiat Bravo ce-s?
  • -3 (3 voturi)    
    mda (Joi, 16 octombrie 2008, 8:50)

    alex [anonim]

    hahaha.. cum poti sa compari loganul cu masina germana.. loganul e o carutza cu volan. Conduc la firma si logan si vw si renault si e diferenta maaaaaaaaaare intre ele, evident masina germana fiind mai calitativa, si din punctul ambreiajului si a tot...

    de aceea nici golful 4 nu scade sub 5000 euro SH din germania (masina buna, nu din aia cu 400.000km) pentru ca sunt bune, fiabile, rezista fratilor...

    eu sper sa mai scada preturile la golf SH, odata cu generatia asta noua, ca tot golf mi-as lua de 3 ori
  • -2 (2 voturi)    
    Ridicol (Joi, 16 octombrie 2008, 10:14)

    daniel [anonim]

    Oameni buni, citesc pe-aici si nu-mi vine sa cred ce enormitati debitati.
    1.TDI-urile de pe Golf VI sunt common rail, la fel ca la Peugeot, Renault, BMW, Kia etc...de ultima generatie.
    2.Din pacate pentru GTI/Cupra, Megane RS e cel mai bun pe pista, din pacate pentru RS, GTI e mult mai frumos la interior, din pacate pentru Cupra exista GTI.
    3. Pe versiunile obisnuite cele mai stabile din clasa sunt: Focus, Mazda3, .......Golf, Leon, Civic, A3,Octavia, C'eed, I30...restul. Serie 1 de la BMW este mult mai bun decat toate.
    4.Asa cum un Logan e o caruta pe langa Golf in viziunea posesorului de nemtoaica, la fel de bine Golf e o mizerie pentru un posesor de BMW. Invatati sa respectati omul de langa voi si sa nu va mai umpleti de fiere daca nu e de acord cu voi.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by