Dacia isi intrerupe patru zile productia
Fabricatia de piese de schimb, activitatea anumitor sectoare ale Uzinei Mecanice, cea a centrului CKD, precum si expeditiile de vehicule vor continua fara intrerupere, a adaugat compania.
In primele 9 luni ale anului 2008 Dacia a vandut 194.165 automobile, cu 17% mai mult fata de perioada similara a anului trecut. In aceeasi perioada, vanzarile grupului Renault pe plan mondial au crescut cu 2%, la 1,88 milioane de vehicule.
Dacia produce zilnic circa 1.350 de masini, astfel ca dupa zilele de intrerupere productia Dacia va fi cu circa 5.000 de unitati mai mica per total.
Dacia a produs in primele noua luni la Mioveni circa 71.000 de masini Logan sedan, 76.000 Logan MCV, 35.000 Sandero si cate 5.700 unitati Logan VAN si Logan Pick-up.
Miscarea nu este o surpriza ci se leaga de anuntul facut astazi de grupul mama, Renault, care isi va inchide pentru cel putin o saptamina toate uzinele din Franta pentru a-si ajusta productia la cererea tot mai scazuta.
Uzinele vor intra in somaj tehnic incepind de saptamina viitoare, a declarat pentru AFP Fabien Gache, reprezentant al sindicatului.
Renault are uzine la Mans, Flins, Cleon, Douai si Sandouville. Constructorul francez se confrunta cu scaderi ale vinzarilor, la fel ca aproape toti marii jucatori din piata auto. Renault are 80.000 de anagjati la uzinele din Europa si va reduce cu 6.000 numarul lucratorilor, cea mai afectata tara fiind Franta.

Cine e responsabil pentru noaptea de coșmar de la Spitalul Foișor? Cinci întrebări și răspunsuri esențiale despre scandalul evacuării unității medicale
Raed Arafat vine cu noi explicații după evacuarea cu scandal a Spitalului Foișor: Decizia a fost corectă, chiar dacă a creat disconfort pentru pacienți
Sarea și oamenii - O istorie care a început acum 8.000 de ani, în România
Un bucureștean a făcut cerere pentru un nou buletin acum două luni, dar nu l-a primit nici acum / Cum explică oficialii „dificultatea temporară” de eliberare a actelor de identitate
Ce înseamnă și ce impact ar putea avea decizia CEDO privind vaccinarea
Pai ce vrei sa iei loganul cu 5000 de euro cum a fost semnat contractul cu statul roman???
Inca ceva, eu am Logan 1.6 16 valve si nu l-as schimba cu Opel-il tau la care doresti ceva reducere.
un alt roman care se pricepe la productie! Pun pariu ca matematica asta ai invatat-o in clasa a 8-a cand chiuleai de la economie... halal!
nu face calculul numai la pretul de productie.
ingineria cine vrei s-o finanteze? ceausescu?
stii cat se cheltuie cu dezvoltarea unui produs nou?
ititi zic eu numai pentru o bucsa noua se cheltuie in jur de 2-300.000 de euro.
matritele de indoit tabla stii cat costa?
dar garantia? ca va apucati ca salbaticii si umpleti portbagajul cu 400kg, apoi fuga la garantie ca s-a rupt amortizorul sau s-a distrus tamponul de sub amortizor, alea cine le plateste?
dar sediul rtr din bucuresti? dar cetrul de cercetare dezvoltare de la titu? da basescu banii pentru asa ceva?
s-au gasit sindicalistii lu peste mari contabili.
castiga renaultul milioane de euro?
esti asa sigur? si ia zi, este ca profitul e raportat? ca totul se face legal, nu poti ascunde cifrele. deci renaultul-dacia face mai mult decat orice alta companie.
ia scoate de la ciorap 20.000 si cumpara actiuni dacia daca tot vrei sa pariezi 10 salarii.
o faci?
Au venit francezii la Mioveni, au facut primele automobile care mergeau perfect.
Au cumparat romanii licenta. Ce s-a intimplat? A aparut caricatura secolului din punct de vedere calitate.
Se face galagie, dar daca nu veneau francezii sa construiasca masini in Romania, si azi mergeai cu caruta si ziceai ca este mai buna ca Ferari.
Concluzia este ca tu aberezi la greu.
PS: Pariu ca mai mult de jumatate din tehnologia folosita pe Logan a fost imprumutata de la automobile Renault proiectate mai demult?
de acord, la table si bere ma bateti, dar la realitatea din indutrie va astept sa discutam