RAR propune ca masinile mai vechi de sapte ani sa fie verificate anual

de Vlad Barza     HotNews.ro
Marţi, 28 octombrie 2008, 17:21 Economie | Auto


Masinile mai vechi de sapte ani vor fi verificate anual, nu o data la doi ani, ca in prezent, propune Registrul Auto Roman (RAR). Institutia spune ca e pregatita din punct de vedere logistic si a trimis propunerea mai departe.

"Am propus Agentiei Nationale pentru Mediu, primariei Capitalei, Ministerului Transporturilor, Ministerului Mediului si Ministerului Economiei si Finantelor ca masinile mai vechi de sapte ani sa fie verificate o data pe an. Noi, ca logistica si personal, suntem pregatiti. Urmeaza ca autoritatile sa vada daca este fezabila sau nu propunerea noastra", a declarat, marti, dupa conferinta "Mediafax talks about Auto Industry", directorul tehnic al RAR, Flavius Campeanu.

El a aratat ca o astfel de decizie a fost aplicata si in anul 2000, pentru circa 12 luni.

Totodata, Campeanu a anuntat ca RAR intentioneaza sa construiasca langa Bucuresti, la Bolintin Vale, o pista pentru testarea si omologarea masinilor modificate major.

"Avem nevoie de 30 de milioane de euro pentru a construi un centru de testare si omologare, insa nu dispunem de acesti bani. Cautam parteneriate cu constructorii auto locali si cu Ministerul Mediului si cel al Finantelor. Renault ne-a anuntat ca este interesat de acest proiect", a mai spus Campeanu.

Centrul ar urma sa fie dotat cu o pista de 1,9 kilometri in sistem circular cu sase-sapte benzi si doua linii drepte de cate 700 de metri.

Sursa: Mediafax






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4418 vizualizari

  • +7 (15 voturi)    
    parere (Marţi, 28 octombrie 2008, 17:44)

    andreid [anonim]

    daca ar fi dupa minte lor, astia ne-ar pune sa facem verificarile din 3 in 3 luni, ca deja nu le mai ajunge spaga la cat de burtosi au ajuns.
    • +3 (3 voturi)    
      Nu as avea nici o problema prietene (Marţi, 28 octombrie 2008, 21:54)

      Traficantu' de Influentza [anonim] i-a raspuns lui andreid

      Ca si exemplu:imi povestea cineva cum pe Magheru in Bucuresti unul cu un harb de masina venea dinspre Victoriei duminica trecuta pe la vreo 10 seara.Si se pune rosu taticu.Si pune baiatu nostru frana si se duce asa pe "franele" lui vreo 50 de metri si il mai si pocneste pe unu care era la rosu la semafor.Asta direct sub ochii politaiului care era prin zona.Iti convine sa umbli cu din astia in trafic?Sau cu smecherasi care isi "pimpuiesc" Dacia lu taticu sau Golfu de acu' haptespe mii de ani ?
    • 0 (2 voturi)    
      NU DATI SPAGA ! (Miercuri, 29 octombrie 2008, 12:56)

      Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui andreid

      Va cere cineva spaga, sau masinile sunt varza si n-aveti chef sa mai bagati bani in reparatii ?!

      Cata vreme mai exista oameni care sunt dispusi sa dea, vor fi si oameni tentati sa primeasca...

      Daca te duci la ITP cu masina fara frane, poti sa-i dai spaga cat valoarea masinii, operatorul de acolo nu-i da revizia...

      Incetati sa mai ganditi ca "merge si asa" ...
  • +11 (15 voturi)    
    Daca (Marţi, 28 octombrie 2008, 17:44)

    soferul [utilizator]

    Daca revizia se trece tot pe spaga, singura imbunatatire se va vedea in conturile angajatilor de la RAR, in niciun caz in siguranta rutiera.
    • +3 (3 voturi)    
      Ia nu mai dati spaga ! (Miercuri, 29 octombrie 2008, 9:38)

      Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui soferul

      Am o Dacie din 1986, in care bag anual minim 1500 de lei in piese de schimb si n-am nicio problema la ITP. N-au ce sa-mi gaseasca la masina ! Dar nu am furtunele legate cu sârma, carburatorul e curat, reglajele sunt facute dupa carte la service autorizat, frânele tin ca lumea etc.

      Revizia se poate face la multe statii autorizate, nu nimai la RAR, deci nu se pune problema de aglomeratia de la omologare, care este altceva...

      Cine da spaga joaca "Ruleta ruseasca", pentru ca o defectiune majora te omoara sau te baga in puscarie. Dar toti "revoltatii" de aici prefera sa dea o spaga mica, sa lase masina la stadiul de "hârb" si sa-si faca cruce de cate ori pleaca la drum, in loc s-o intretina ca lumea ...

      Mie nu mi-e frica de niciun control inopinat si nici pentru viata mea ca ar putea fi in pericol din cauza starii tehnice a masinii.

      Asa ca bagati banii in piese, nu in spaga !
      Banii bagati in reparatii la timp echivaleaza cu o asigurare de viata....
  • +5 (15 voturi)    
    ce banditi ! (Marţi, 28 octombrie 2008, 17:52)

    ordinari [anonim]

    nu stiu cum sa mai scorneasca ceva sa jefuiasca omul.
  • +5 (13 voturi)    
    "e foame de bani" (Marţi, 28 octombrie 2008, 17:58)

    Ion Ion [anonim]

    Propun sa se dea o lege prin care schimbarea pantofilor sa fie musai facuta o data la 2 luni, masina de spalat verificata o data la 6 luni si schimbata la cel mult 12 luni etc. ... sa fie de lucru pentru toti.
  • +9 (13 voturi)    
    s-au gandit (Marţi, 28 octombrie 2008, 18:05)

    anononim [anonim]

    din cate-mi amintesc pana acum nu faceau fata la inmatriculari. acum au timp de verificari anuale ?
  • +9 (13 voturi)    
    Dreptate (Marţi, 28 octombrie 2008, 18:09)

    miguel [utilizator]

    Dreptate mare aveti amandoi. O imebecilitate mai mare nici ca se putea gandi. Nicaieri in europa nu se practica asha ceva. S-au gandit ei cum sa mai scoata niste spagi.
    • +2 (8 voturi)    
      Inspectiile auto in Finlanda (Marţi, 28 octombrie 2008, 18:52)

      msb [anonim] i-a raspuns lui miguel

      Nu stiu cum este in alte parti, dar in Finlanda verificarile se fac in fiecare an, daca masina e mai veche de 4 ani. Mai precis: prima inspectie se face la cel mult trei ani de la data cind vehiculul a fost introdus in exploatare ("was taken into use"), urmeaza un an fara inspectie dupa care inspectiile se fac anual.

      Fireste, nici nu se pune problema spagii aici in Finlanda iar capacitatea de verificare este suficienta: sint vreo 250 de centre de verificare. Centrele sint private, e un sistem de licentiere banuiesc.
    • +2 (6 voturi)    
      vorbesti ca sa nu taci (Marţi, 28 octombrie 2008, 19:32)

      horea [anonim] i-a raspuns lui miguel

      Aici, in Marea Britanie orice masina mai veche de 3 ani este verificata anual - si verificata serios nu ca in Romania.
      Dupa criteriile de aici estimez cam 90% din masinile mai vechi de 5 ani din Romania nu ar trece testul.
      • -4 (6 voturi)    
        RAR-De unde? (Marţi, 28 octombrie 2008, 19:56)

        Ares [anonim] i-a raspuns lui horea

        Auzi, mai lasa-ma cu Marea Britanie, stai acolo!
        Cat despre accidentele care se intampla din nefericire pe la noi, in cate sunt implicate vechiile noastre Dacii si in cate sunt bengoasele vechi, aduse de "dincolo"?
        • +2 (4 voturi)    
          ce vrei sa zici ? (Marţi, 28 octombrie 2008, 20:32)

          horea [anonim] i-a raspuns lui Ares

          Deci daca stau aici n-am voie sa-i raspund celui de mai sus care vine cu abureli ca "nicaieri in europa nu se practica asa ceva" ?

          Pe de alta parte, nu inteleg ce vrei sa zici cu daciile si celelalte masini ? Ce conteaza marca masinii atata timp cat are probleme si ii un pericol pe sosea ?
        • +3 (3 voturi)    
          vechi dacii si vechi bengoase (Marţi, 28 octombrie 2008, 21:30)

          stefan [anonim] i-a raspuns lui Ares

          Nu stiu cum e prin alte parti, dar prin multe zone ale tarii nu prea mai ai sanse sa vezi Dacii batrane pe strada. In schimb vad Passat-uri (pana in '95), Golf-uri III, BMW-uri seria 3(pana in '97) si alte "capodopere" cata frunza si iarba. Pe langa fumul stil Copsa Mica pe care il elimina in aer mai e si problema "Schumacher-ilor" care le conduc. Cu siguranta, ca aceste masini nu ar trebui sa se afle pe strazi, dar cum spaga e la putere, harburile salvate din cimitirele de masini germane ne asalteaza zilnic. Daca reviziile ar fi facute pe bune, nu ar mai fi nici aglomeratia, nici poluarea, nici smecherasii care se arata deranjati ca trebuie sa dea spaga pentru a circula legal. Dar ce sa-i facem, suntem tara europeana in care poti fi amendat ca bati covoarele, dar sa-ti tunezi masini la garajul dintre blocuri si apoi sa o incerci tot acolo e ceva foarte cool (si se pare in regula pentru politie).
          • +1 (1 vot)    
            :) nu prea ai iesit inafara, nu? (Miercuri, 29 octombrie 2008, 11:40)

            dixit [utilizator] i-a raspuns lui stefan

            serios acum... tu crezi ca toti cetatenii din europa de vest conduc masini nou noute? ai sa ramai surprins vazand masini de 15 ani pe drumuri, mergand chiar bine (combustibil de calitate, curat, si culmea rar anual, pe bune). am un vauxhall (opel) astra din 92, cu 130 k de mile la bord, si de un an si ceva de cand am cumparat-o (300 de lire+150 taxa de drum anuala) i-am schimat uleiul si bateria :). atat. merge extraordinar de bine, ieftina si ma duce acolo unde am nevoie, cat despre masinile alea noi noute, cum au iesit pe poarta dealerului au si inceput sa isi piarda din valoare. omul de mijloc de pe aici nu isi va cumpara niciodata o masina nou nouta (decat, poate, un volvo, honda, mazda si poate audi) pentru ca se va devaloriza incredibil de repede, si vorbim de 30 la suta in 3-4 ani maxim...ce dracu' ! e piata suprasaturata de autovehicole, si asigurarile sunt chiar scumpe!
      • 0 (0 voturi)    
        Belgia (Miercuri, 29 octombrie 2008, 14:27)

        bryze [anonim] i-a raspuns lui horea

        Si in Belgia orice masina mai veche de 3 ani trebuie verificata anual. Mi se pare normal sa fie impusa chestia astia si in Romania, unde sunt mult mai multe masini intr-o stare deplora
      • 0 (0 voturi)    
        Belgia (Miercuri, 29 octombrie 2008, 14:29)

        bryze [anonim] i-a raspuns lui horea

        Si in Belgia orice masina mai veche de 3 ani trebuie verificata anual, mi se pare normal sa devina obligatoriu si in Romania, mai ales ca aici sunt mult mai multe masini intr-o stare deplorabila si care pun in pericol vieti, decat in restul tarilor europeene.
      • 0 (0 voturi)    
        Dar (Joi, 6 noiembrie 2008, 11:04)

        fink [anonim] i-a raspuns lui horea

        Acolo in Marea Britanie poti sa faci ce vrei tu si sa nu te doara pe tine undeva de coruptia din Romania.Acolo gasesti piese auto la pret de cacao pe toate gardurile si daca lucrezi iti permiti sa nu umbli cu un HARB...Dupa criteriile de aici estimez ca 90 la suta din populatia Marii Britanii este cu mult peste nivelul de trai al romanilor cinstiti.....
  • +3 (7 voturi)    
    SPAGA SPAGA SPAGA (Marţi, 28 octombrie 2008, 18:26)

    cristian [anonim]

    Taica-meu are o Dacie din '95 la care de odata la 2 ani cate 50 max 100 RON spaga pentru a o trece. Se pare ca celor de la RAR au inceput sa le moara si nepotii de foame.
    • +3 (5 voturi)    
      Asta ii problema (Marţi, 28 octombrie 2008, 20:42)

      john [anonim] i-a raspuns lui cristian

      Jumate din vina o au si cei care dau spaga nu numai cei care iau ... de ce oare in mintea romanilor cei care dau spaga is nevinovati ?

      In cazul de mai sus, in caz de accident mortal dovedit din defectiune tehnica, ar trebui si taica-tau si cel care a trecut testul sa faca puscarie impreuna multi ani. Cand se va intampla asa atunci n-o sa mai avem de ce sa ne plangem ca se da spaga pt ca nu va mai exista !
    • +1 (1 vot)    
      Dar de reparatii a auzit ? (Miercuri, 29 octombrie 2008, 13:01)

      Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui cristian

      Si nu-i e frica sa mearga cu masina cu probleme ?

      Sau toata lumea care acuza spaga aici crede ca pe sosele e ca la NFS si dupa ce te faci zob dai restart la cursa ?!

      Cei 100 de lei reprezinta "lasa-ma sa ma sinucid sau sa devin ucigas pe sosele" !

      NU DATI SPAGA ! Lasati-i sa traiasca din salariu! Bagati bani in intretinerea masinilor, ca e viata voastra in joc !
      • 0 (0 voturi)    
        itp la un an (Miercuri, 29 octombrie 2008, 15:08)

        spagaru... [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        daca il intrebi pe taticu de spaga de 100 ron, o sa-ti arate si chitanta ba fraiere , pt ca 100 ron e contravaloarea inspectiei.......
        • 0 (0 voturi)    
          S-a fript ! (Miercuri, 29 octombrie 2008, 16:07)

          Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui spagaru...

          Un ITP la reprezentanta Dacia m-a costat acum 1 an 45 de lei. Daca faci ITP la Porsche Leasing, te duce la aproape 200.

          Cine o fi fraierul ?
  • +5 (7 voturi)    
    O aberatie ca multe altele (Marţi, 28 octombrie 2008, 18:32)

    raresh [utilizator]

    In primavara la Suceava erau cozi la programare de 3 -4 luni si se "omorau" oamenii la cozi. Stiu cazuri care si-au luat masina primavara si n-au putut sa mearga la mare pentru ca nu s-au putut programa.

    Mai stiu cazuri de oameni care nu au acces la Internet si care erau obligati sa isi faca programarea la RAR pe Internet.

    Apoi, in alta ordine de idei, ma uit pe strada si vad automobile (in special cele de constructii dar si autobuze) care scot un fum de nu vezi om cu om si fac o galagie de zornaie ferestrele. Alea au trecut RAR-ul pe bune acum 2 ani?

    Mai am aberatii dar nu vreau sa va plictisesc.

    Concluzia ar fi ca atat timp cat se intampla aceste lucruri, cererea curenta de a aduce oamenii mai des pe la ei mi se pare nesimtire (cel putin).
  • +6 (6 voturi)    
    corect (Marţi, 28 octombrie 2008, 18:33)

    cristi [anonim]

    de ce dupa 7 ani? de ce nu dupa 7 saptamani. si zilnic nu o data pe an. n-ar fi mai bine? salarii mari, spagi mari, trai neneaca
  • +6 (6 voturi)    
    Ma omoara (Marţi, 28 octombrie 2008, 18:41)

    Alex [anonim]

    Ma omoara Tariceanu asta, cand draq are timp sa faca toate porcariile astea ??? Oare le gandeste singur ???
    Isi bate joc de profesori, taxa de prima inmatriculare, acum vrea sa influenteze piata auto din nou. Un indemn sincer - NU mai cumparati CITROEN
  • +4 (4 voturi)    
    second hand (Marţi, 28 octombrie 2008, 18:44)

    vali [anonim]

    poate ca aceasta masura este exagerata, dar sa se introduca plata TVA pentru samsarii de masini care au umplut toate trotuarele cu tot felul de cazane masluite pline de afise.
  • 0 (2 voturi)    
    Propunere (Marţi, 28 octombrie 2008, 18:47)

    vasile13 [anonim]

    Corect! Numai ca sa se faca anual !! P.S. Ca se fac "cu spaga" e un raspuns simplu la rezultatele accidentelor de la noi .
  • +5 (5 voturi)    
    sarmanii bogatani (Marţi, 28 octombrie 2008, 18:48)

    spagulescu [anonim]

    astia de la rar au simtit cum fura parlamentarii,directorii de prin guvern,aia de la gaz,electrica,etc,acum vor si ei ceva vile prin Austria.La munca hotilor
  • +3 (3 voturi)    
    ha (Marţi, 28 octombrie 2008, 19:50)

    ccp [anonim]

    RAR-ul poate sa se faca si din luna in luna pt ca tot in stil romanesc se va face .probabil astia de la RAR vor si ei vile de 2-3 mil. euro si Logan de 70000 de euro
  • +3 (3 voturi)    
    care e scopul? (Marţi, 28 octombrie 2008, 19:58)

    bogdan [anonim]

    Daca scopul ar fi sa scoata rablele de pe strada, as zice ok. Insa atunci ar fi nevoie de un nivel de trai suficient de ridicat incat sa iti poti cumpara o masina odata la 4-5 ani. La noi in 4-5 ani nici leasingul nu il acoperi!
    Daca ITP-ul s-ar face pe bune, iar as zice ok. dar se face cu spaga. Au incercat ei faza cu inspectii pe neasteptate, cu supracontrol pe masinile suspecte care apar in pozele uploadate in ziua respectiva... dar sa fim seriosi: nu au timp de inspectiile de la ei de la sediu, daramite sa faca controale in teritoriu!
    Deci: care e scopul? doar cresterea veniturilor din inspectii?! adica aia 100lei/2 ani sa devina 100/lei an?
    • 0 (0 voturi)    
      Bogdan, ai dreptate... insa doar partial! (Miercuri, 29 octombrie 2008, 11:36)

      iosiP [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      Nu vreau sa par cinic dar daca o masina care nu indeplineste normele (criteriile) de functionare ma face zob pe trecerea de pietoni din cauza ca nu i-au tinut frinele nu am o "mare simpatie" pentru amaritul de proprietar care n-a schimbat-o din cauza nivelului de trai insuficient de ridicat.
  • +3 (3 voturi)    
    Criminali (Marţi, 28 octombrie 2008, 20:23)

    Nicolae [anonim]

    Nu sunt in stare sa inscrie masinile si se sta la coada cate trei luni si ei spun ca sunt pregatiti logistic ?
    A se verifica in Germania la cat timp se verifica .
    Vor o sursa de bani ,asta e !!!
  • +1 (1 vot)    
    banditi (Marţi, 28 octombrie 2008, 20:37)

    suca [anonim]

    Banditii ei nu fac fata nici in prezent , iar cu spaga poate trece orice rabla
  • +1 (1 vot)    
    RAR (Marţi, 28 octombrie 2008, 20:47)

    vasilescu dan [anonim]

    Cand vor fi trimisi la MUNCA si nu la SPAGA acesti nesatui. Mai bine i-am desfinta.
  • +1 (1 vot)    
    Ce magari (Marţi, 28 octombrie 2008, 21:05)

    Sargon [utilizator]

    Cind vor avea logistica pt 6 luni, vor propune verificari la 6 luni...ca doar incaseaza bani, n-asa?
  • +1 (1 vot)    
    vorbim degeaba (Marţi, 28 octombrie 2008, 21:05)

    tyty [anonim]

    avand in vedere promisiunile electorale si dorinta smecherilor de la rar de a se imbogati, nu cred ca mai are relevanta faptul ca discutam noi aici, vor spune ca au gasit cum sa reduca numarul accidentelor, si cu asta ne-au spart... deci punem bani deoparte de spaga, ca doar nu ne asteptam sa fie ceva corect in tara asta condusa de banditi (fara exceptie de culoare politica). iata cum se ascunde o noua taxa... hai la munca, sa avem cu ce plati pe hoti, doar vor urma si alte taxe ascunse, pentru binele si linistea noastra...
  • +1 (1 vot)    
    Spagari nenorociti! (Marţi, 28 octombrie 2008, 21:14)

    Scarbit_de_spaga [anonim]

    Spagari nenorociti... cine , ce si cand o sa va sature?!
  • +1 (1 vot)    
    haaha (Marţi, 28 octombrie 2008, 21:21)

    Mada [anonim]

    Ce gluma buna. Ei nu fac fata la inmatriculari, daramite la verificari anuale. Sa isi tripleze capacitatea, ca sa nu ma trezesc la ora 4 dimineata ca la butelii pe vremea lu impuscatu' sa stau la coada la rar. Cretini ordinari
  • 0 (0 voturi)    
    Verificare anuala (Marţi, 28 octombrie 2008, 21:43)

    verificare [anonim]

    Ce se incearca este o descurajare a importului de "coji"..chiar vreti sa ne umplem de masini de 2000 euro?

    Pt o masina care te astepti sa nu corespunda ai o taxa de 100 ron /an chiar daca se face pe spaga...ei se gandesc ca descurajeaza.......

    Nu platesti inmatricularea dar platesti in fiecare an 100 ron ....sau mai mult..daca masina e "coaja" sa fiti siguri ca spaga e mai mare......
  • 0 (0 voturi)    
    rar (Marţi, 28 octombrie 2008, 22:06)

    cetatean1 [anonim]

    deja piata auto se indreapta spre masini mai ieftine implicit mai vechite dobinzile au crecut deci se pare ca e cam adio masina noua ,,,asha ca baietii deshtepti de la RAR de ce sa nu si umfle buzunarul si schema de personal
    cu licentele de transport international mai demult sa facut tot cam asha erau la un an si DE FOAME le au facut din 3 in 3 luni ,,,,,,,,,,,,,,,
  • 0 (0 voturi)    
    HAHA (Marţi, 28 octombrie 2008, 22:12)

    Gigi Duru' [anonim]

    Luati-va biciclete si nu va mai plangeti ca platiti prea mult pentru un moft,e ca si cum te-ai plange ca rolls royce-ul iti consuma prea mult.
    Sincer,pe jos sau cu bicicleta,pe langa faptul ca veti fi mai sanatosi,veti asigura o viata mai buna pentru copii vostri si va garantez ca ajungeti acasa mai linistiti decat dupa tonele de injuraturi din trafic.
    Asadar,va repet nu va mai plangeti ca niste luzari ca intretinerea masinii e prea scumpa.Omenirea a dus-o destul de bine destule milenii fara masini,telefoane mobile si internet,voi credeti ca ati muri?
  • 0 (0 voturi)    
    ceva normal (Marţi, 28 octombrie 2008, 22:54)

    mikael [anonim]

    nu R.A.R. face acele verificàri anuale ,ce acele statii de inspectie tehnicà autorizate de RAR. iar in belgia se face anual ,dacà masina are o vechime de 4 ani .Romania trebuie sà facà progrese mai rapide in domeniul inmatriculàrilor ,reducerea birocratiei la inmatriculàri,ex scoaterea tuturor intermediarilor din afacerea cu inmatriculàri, odatà ajuns la ghiseu ,sà primesti in douà minute ,talonul si numàrul de inmatriculare,,,in belgia il am in douà minute ,adatà ajuns la ghiseu,,,
  • 0 (0 voturi)    
    cine face ITP? (Marţi, 28 octombrie 2008, 22:55)

    gheo [anonim]

    Eu unul cred ca e o masura binevenita. Degeaba sare lumea in sus ca RAR-ul nu face fata caci ITP-ul poti sa-l faci la orice statie autorizata. Cu cit o masina este mai veche cu atit riscurile aparitie a defectiunilor sint mai mari. Sa nu mai spun de tot felul de hirburi "tunate" ce pot fi vazute pe sosele.
  • 0 (0 voturi)    
    rar (Marţi, 28 octombrie 2008, 23:34)

    heinrich [anonim]

    se poate face si anual dar taxa de revizie sa scada la jumatate.prefer sa trec revizia pe bune din an in an sau din 2in 2 ani decat sa ma expun inutil.dar ce facem cu timpul pierdut la cozi,o revizie i-ti ocupa o zi intreaga iar unii vin in fata ta lasa talonul si-l ridica dupa o ora fara sa intre cu masina pe stand.
  • 0 (0 voturi)    
    RAR (Marţi, 28 octombrie 2008, 23:48)

    Cornel [anonim]

    cazane sint destule. da' sa-i ingrasam pe astia de la RAR... mi-e si rusine de ce injuraturi le transmit...
  • 0 (0 voturi)    
    n-au bani saracii (Miercuri, 29 octombrie 2008, 1:24)

    gigi [anonim]

    s-au dus in Voluntari la mama naibii si hala aia cu ITP e facuta tot cu ajutor olandez. voi ati fost in sediul de birouri pe Grivitei? ati vazut ce masini sunt in parcarea angajatilor? marmura pe jos, zeci de usi cu nume de directii care mai de care mai pompoase si sforaitoare, fufe peste fufe, ca asa-i la stat. am asteptat 1 h ca unul sa termine de vb la telefon cu amanta/nevasta, tolanit in fotoliul lui de piele. da, si mie mi-au trecut motorul euro 2, desi era euro 3 in Italia. masuratul noxelor e o gluma, ei au o lista a lot cu motoarele euro 3, daca nu e acolo, gata..ce TUV, ce carte, ce masuratori. daca nu-ti convine, da 2200 RON test dinamic/ contestatie. cu asta te-au linistit. tupeu maxim de Romania! stat in stat!..
  • 0 (0 voturi)    
    verificare anuala RAR (Miercuri, 29 octombrie 2008, 7:34)

    MARCEL [anonim]

    daca rar-ul daca doreste sa castige suplimenatar si cinstit , sa-si amenajeze in fiecare targ de masini second hand cate un punct de diagnoza completa a masinilor si in mod cinstit (nu pe mina cu samsarii de masini) ,cu tarife moderate, sa faca diagnoza masinilor ce se tranzactioneaza . cumparatorul de buna credinta nu va cumpara o masina cu probleme grave.
    efectul:
    asa ar putea fi mai putine rable inscrise ,pentru ca acum cine a luat teapa si a luat epava va da spaga multa si tot o va inscrie.
  • 0 (0 voturi)    
    ce le putem face? (Miercuri, 29 octombrie 2008, 8:24)

    jlk [anonim]

    dar de ce sa nu facem in fiecare luna?
    au fost asa de prosti incit au propus o data pe an si in felul asta nu string decit un milion de masina la buget, daca inmulteau cu 12 se aranjau.
    intrebarea este ce sa facem sa nu mai fim la discretia unora sau altora care ne cirmuiesc la adapostul alegerilor democratice care vrea sa insemne ca exprima vointa majoritatii.
  • 0 (0 voturi)    
    contra-propunere (Miercuri, 29 octombrie 2008, 8:36)

    Catelu [anonim]

    Nu ar fi mai bine sa lase verificarea la doi ani, dar sa dubleze spaga? Astfel si-ar dubla si ei veniturile si ne-ar scuti si pe noi de un drum in plus.
    Sau sa-i bagam pe astia in puscarie si sa ne facem verificarea in Ungaria.
  • 0 (0 voturi)    
    re: RAR (Miercuri, 29 octombrie 2008, 8:45)

    roman [anonim]

    Durere cu RAR-ul asta. Astia sunt stat in stat. O domnesc !
  • 0 (0 voturi)    
    RAR...ITP (Miercuri, 29 octombrie 2008, 9:24)

    Adi [anonim]

    Statiile de ITP... Unde se dau spagi... de obicei, cotizeaza cu spaga la RAR????

    Voi ce credeti???
  • 0 (0 voturi)    
    Restrangere drepturi (Miercuri, 29 octombrie 2008, 9:38)

    cip07 [anonim]

    Intrucat impunerea ITP la 12 luni ar insemna restrangerea dreptului de libera circulatie (comparativ cu legislatia europeana - care primeaza), ITP la interval mai mic de 24 luni trebuie sa se faca GRATUIT. Sunt sigur ca reprezentantii exact la acest lucru s-au gandit.

    Referitor la ce s-a mai comentat aici: Accidentele se produc in marea majoritate din cauza INFRASTRUCTURII (sosele, marcaje, dispozitive de protectie -parapeti) complet invechita si din cauza VITEZEI excesive.

    In trecut am ramas fara frane in intersectie la Dacie exact la 3 zile dupa ITP (care mi-a gasit probleme la noxe, nu la frane). Datorita vitezei mici cu care circul de obicei nu am lovit pe nimeni, nu am produs nici un accident. Am tras pe dreapta, am tractat masina si gata.
  • 0 (0 voturi)    
    Propunere mai buna: (Miercuri, 29 octombrie 2008, 9:57)

    Alin [anonim]

    La fiecare drum ar trebui facuta ITP.
  • 0 (0 voturi)    
    ...hahaha...spagarii!! (Miercuri, 29 octombrie 2008, 10:10)

    rozzzz [anonim]

    Of oF....cum sa isi tripleze si ei veniturile si spagile...simplu :)))
  • 0 (0 voturi)    
    si cit (Miercuri, 29 octombrie 2008, 13:28)

    actiunea rabla [anonim]

    ar fi taxa+,,contributia,,pt.aviz?Ce ar fi daca,la 6 luni s-ar cere ca cei ce lucreaza la rar sa faca vizita medicala la cap,la 8 luni sa-si verifice centrala termica si la 1 an sa - si faca analize de raze?doar cei ce lucreaza la rar.
  • 0 (0 voturi)    
    sunt de acord (Miercuri, 29 octombrie 2008, 15:32)

    luci [anonim]

    sa se faca anual, chiar mai des, daca nu sunt nevoit sa stau la cozi uriase sau daca scad si taxele... altfel, totul este de a mai pune mana pe niste bani...
    dac ne uitam la accidentele de circulatie, majoritatea sunt din alte motive decat tehnice, nu mai vorbesc de faptul ca sunt masini performante, noi...
  • 0 (0 voturi)    
    RAR (Miercuri, 29 octombrie 2008, 17:23)

    mircea a. [anonim]

    nu ma deranjeaza ...ca vor sa le verifice ....si ca o sa coste ....dar ma deranjeaza timpul meu pierdut ....

    noi suntem mai destepti decat orice alta tzara europeana.


    sa faca ...controale prin sondaj pe sosele ...sa verifice starea tehnica ....nu`i greu sa iti dai seama care masina ar putea avea probleme si care nu....
  • 0 (0 voturi)    
    Sa se verifice (Miercuri, 29 octombrie 2008, 22:55)

    Andrei [anonim]

    Sa se verifice mai intai modaliatea prin care isi obtin ITP-urile rabele din anii 80
  • 0 (0 voturi)    
    Parazitii de la RAR (Duminică, 2 noiembrie 2008, 21:20)

    Popewqe [anonim]

    Niste capuse imbuibate, javre proaste si plin de bani.Lichele si curve.Asta este componenta RAR-ului!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by