Noua generatie Volkswagen Polo vine in Romania spre finalul lui 2009
Prima generatie Polo a iesit pe piata in 1975, cea din prezent e pe piata din 2002, dar a primit un facelift in 2005. In Romania vanzarile Polo reprezinta peste 20% din vanzarile totale ale marcii germane si au ajuns la 3.600 de unitati in primele noua luni, scadere cu 25% fata de anul trecut.
Polo costa intre 10.300 euro la varianta cu motor pe benzina 1,2 litri 70 CP si 23.000 euro pentru varianta sportiva GTI "Cup Edition" cu motor 1,8 litri 180 CP benzina. Printre concurentii lui Polo se numara Renault Clio, Opel Corsa, Skoda Fabia si Ford Fiesta.
Pana la Polo, Golf-ul tine prim - planul la VW
Joi s-a lansat oficial in Romania cea de-a sasea generatie a modelului compact. Preturile pornesc de la 13.668 euro, TVA inclus, pentru varianta in doua usi motor 1,4 litri benzina 80 CP, grad de echipare Trendline. Cea mai scumpa varianta costa 23.100 euro si are motor diesel 2,0 litri 140 CP, patru usi si grad de echipare Highline.
La gradul mediu de echipare, Comfortline, preturile variaza intre 14.600 euro pentru varianta cu motor pe benzina 1,4 litri 80 CP si 22.500 euro pentru diesel-ul de 140 CP cu filtru de particule.
Golf VI e disponibil pentru inceput cu doua propulsoare TDI de 2,0 litri, care dezvolta 110 CP si 140 CP. Pe benzina sunt patru variante: 80 CP, 102 CP, 122 CP si 160 CP. Obiectivul de vanzari este de 800 - 1.000 de masini anul acesta si 4.500 - 4.700 de masini la anul, cand va fi adus pe piata si motorul supraalimentat 1,2 litri 105 CP benzina.

O treime dintre pacienții cu Covid-19 se întorc în spital în următoarele 5 luni cu boli de inimă, de ficat sau cu diabet, iar unul din opt moare - amplu studiu britanic
Axionul ar putea să existe - Apar noi dovezi despre o particulă misterioasă a cărei poveste a început acum peste 40 de ani
Tiger, HBO Go: Un documentar despre mărirea și decăderea celui mai bun jucător de golf din toate timpurile. Dar nu numai
Experiențe personale: 5 tineri din România povestesc cum au folosit pandemia pentru a se reinventa
România și trenurile internaționale - O istorie de 130 de ani, de la trenurile ce parcurgeau peste 3.000 de km până la rutele mult mai scurte din prezent