Noul BMW seria 7 va fi lansat saptamana viitoare in Romania

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 13 noiembrie 2008, 18:36 Economie | Auto


Noul BMW seria 7
Foto: motortrend.com
BMW Group Romania, reprezentanta locala a constructorului auto german, lanseaza, miercuri, 19 noiembrie, noua generatie a limuzinei Seria 7, disponibila in doua versiuni de caroserie, standard si alungita, la preturi, cu TVA, cuprinse intre 74.000 de euro si 93.800 de euro.

Noua Seria 7, prezentata pentru prima data la salonul auto de la Paris, de la inceputul lunii octombrie, va fi disponibila in Romania cu o motorizare diesel si cu doua pe benzina,

Propulsorul de baza, cel diesel, are o capacitate cilindrica de 3 litri si dezvolta 245 de CP si este disponibil doar pe varianta de caroserie standard.

Motoarele pe benzina, disponibile atat pentru caroseria standard, cat si pentru cea alungita, au o capacitate cilindrica de 3 litri, respectiv de 4,4 litri. Primul propulsor dezvolta 326 CP, iar cel de-al doilea 407 CP.

Vanzarile de masini BMW in Romania au crescut cu 21% dupa primele noua luni de la 1.573 unitati in perioada ianuarie-septembrie a anului trecut, la 1.903 in aceeasi perioada din acest an.

Sursa: Mediafax



















3863 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    criza e pentru altii (Joi, 13 noiembrie 2008, 21:56)

    nicu [anonim]

    ferarri s-au vandut toate, bmw -ul cel nou vine si in romania.... asa ca...............situatia financiara grea este numai pentru unii. macar de nu s-ar mai face atata caz sa-i bage pe oameni in boala
  • 0 (0 voturi)    
    criza ? (Vineri, 14 noiembrie 2008, 8:53)

    john [anonim]

    Probleme financiare exista cu siguranta, dar 30% sunt umflate de presa. Pai nu trebuie sa-si vanda cumva ziarele ?
    E tare BMW-ul.
  • 0 (0 voturi)    
    serie 7 (Vineri, 14 noiembrie 2008, 9:44)

    daniel [anonim]

    Masina arata foarte dinamic. E relativ mica la interior (cam cat un Mondeo, dar comparatia se opreste aici) si are o capota enorma.
    O masina pentru sofer, si mai putin pentru un director care sa stea pe bancheta.
  • 0 (0 voturi)    
    masina scumpa dar nu prea fiabila (Vineri, 14 noiembrie 2008, 12:19)

    sqryn [anonim]

    masina este scumpa, dar nu foarte fiabila.. am avut ocazia sa fac de mai multe ori cu ea sesiuni de testdrive, datorita jobului actual. sunt probleme la inchiderea usilor, sistemele incep sa cedeze chiar si dupa 10k km ceea ce pentru o masina
    • 0 (0 voturi)    
      Nu vreau sa te contrazic... (Vineri, 14 noiembrie 2008, 20:28)

      Handrews [utilizator] i-a raspuns lui sqryn

      ...dar mi-e greu sa cred ce spui. E nava lor amiral, nici la seria 1 n-am auzit de defecte de genul asta.
  • 0 (0 voturi)    
    Ce stiti despre clasa A , B, C. (Vineri, 14 noiembrie 2008, 14:44)

    Alin [anonim]

    Am inteles ca masinile se fac in functie de tara/regiunea unde se vand. Spre exemplu daca se fac pentru occident exista BMW seria 7 de clasa A, pentru unguri BMV seria 7 de clasa B si am inteles ca pentru romani, bulgari si nigerieni se fac masini de clasa C.
    Toate au acelasi pret, diferenta dintre ele fiind urmatoarea: masinile pentru occident sunt facute sa reziste o viata. Tabla este buna, nu rugineste, totul este de calitate: masinile pentru unguri si alti europeni din centrul si estul continentului sunt echivalentele masinilor de clasa A dar la second hand, prin urmare rezista cu bine cam 5 ani; masinile de clasa C, la mare cautare in Romania si Nigeria, mai putin in Bulgaria, din cate am inteles sunt facute chiar in occident, de ucenici care doresc sa ajunga calfe, si daca nu le iese ceva nu este nici o suparare, romanii si nigerienii le vor aprecia.
    Ati mai auzit de ce va spun eu aici?
    • +1 (1 vot)    
      si eu mai mai auzit (Vineri, 14 noiembrie 2008, 15:24)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Alin

      si am ras si prima data
    • 0 (0 voturi)    
      Bati campii! (Sâmbătă, 22 noiembrie 2008, 0:41)

      Alexandru Lazar [anonim] i-a raspuns lui Alin

      Vorbind cat se poate de serios.. aberezi in totalitate.. Ceea ce spui tu este posibil in cazul unor marci despre care se stie ca practica acest tip de management cum ar fi Subaru, Mitshubishi, chiar si Toyota in unele cazuri..
      In nici un caz aceasta practica nu se aplica in cazul masinilor germane.. IN NICI UN CAZ..nu exista "tipuri" diferite de masini cum spui tu.. productia este una si aceeasi pentru toate regiunile.. livrarea autoturismelor de clasa (standard) este complet aleatorie..

      "din cate am inteles sunt facute chiar in occident, de ucenici care doresc sa ajunga calfe, si daca nu le iese ceva nu este nici o suparare" - NU EXISTA O ASEMENEA PRACTICA si o sa-ti demonstrez acest lucru..
      Numele meu este Alexandru Lazar, sales executive Automobile Bavaria. Am sa te rog sa ma contactezi la nr 0746547400 si o sa sustin financiar o vizita la uzina Ayerische Motoren Werke
      din Munchen pentru a-ti demonstra acest lucru.
      Stima.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri