Sefii General Motors stabilesc duminica planul de intrare in faliment
General Motors obtinuse din partea Administratiei Obama timp de realizare a unui plan de restructurare viabil, iar termenul-limita este 1 iunie. Singura alternativa in lipsa unui asemenea plan este falimentul.
Divizia europeana, care produce marcile Vauxhall si Opel, nu va intra sub incidenta legii falimentului, dupa semnarea acordului cu producatorul canadian de piese auto Magna, care s-a angajat sa cumpere GM Europe. Cei 5500 de angajati ai uzinelor Vauxhall din Luton si Ellesmere Port se tem insa ca ar putea fi afectati de concedieri in perioada urmatoare, indica The Times.
General Motors Corp., cel mai mare constructor auto american, a esuat in incercarea de a convinge 90% din detinatorii de obligatiuni sa le schimbe in actiuni. Restructurarea datoriilor de 27,2 miliarde dolari era una dintre conditiile impuse de Trezoreria SUA pentru evitarea intrarii GM in faliment.

Când marketingul ne păcălește să cădem în capcana consumului irațional/ Sunt diamantele valoroase sau nu?
Medicii de familie admit că unii dintre ei au refuzat să își programeze pacienții la vaccinarea împotriva COVID-19 și recomandă "utilizarea celorlalte 6 modalități de programare"
VIDEO Autostrada A1 Sibiu - Pitești: Cum arată acum lucrările avansate de pe prima secțiune
VIDEO. A lăsat jobul din City-ul londonez pentru a cumpăra o clădire monumentală părăsită de pe o insulă grecească, pe care a transformat-o în hotel de lux
VIDEO REPORTAJ Libearty Sanctuary, cel mai mare sanctuar de urși bruni din Europa/ Care este populația reală de urși? Cât de mare ar trebui să fie ea?
-Ingineria tehnologica nu mai este un atu pt. US, deci productia fizica va disparea.
-Bancile americane trebuie salvate cu orice pret. Cu ele America va conduce lumea. Sau asa crede ea.
Concluzie: Cu ajutorul complexului militar US a devenit camatarul lumii moderne.
Dovada: Felul in care s-a imprumutat Romania de la FMI