Dacia a vandut in Germania de doua ori mai multe masini decat in Romania in primele cinci luni
Romania a fost mereu cea mai mare piata pentru Dacia, iar Franta era la mare distanta a doua. Insa, anul acesta criza de la noi si programul Rabla de la ei au schimbat lucrurile. Astfel, in Romania s-au vandut 4.636 de automobile Dacia in mai si 18.140 pe primele cinci luni. In Germania s-au vandut aproape 23.000 de masini Sandero si peste 13.000 Logan in primele cinci luni, echivalentul unei cote de peste 2% din piata. Mai a fost o luna extrem de buna, cu vanzari de peste 9.000 de masini pentru Sandero si mai mult de 4.000 Logan.
In Romania, Dacia avea o cota de 26% acum un an, iar acum o luna urcase la 27%, deoarace piata a cazut mai mult decat marca autohtona. Ianuarie a fost cea mai slaba luna de vanzari din ultimii ani pentru Dacia in tara, cu sub 2.000 de automobile, dar vanzarile au mai crescut, insa sunt departe de lunile record in care treceau de 10.000 de unitati.
Producatorul va lansa miercuri in tara cel mai nou model al gamei, Sandero Stepway, un Sandero inaltat care se vinde de anul trecut in Brazilia sub sigla Renault.
Programul Rabla din Germania in care sunt doua milioane de locuri i-a facut pe cei de la Dacia sa creasca de doua ori productia de la Mioveni in primavara.
- +2 (2 voturi)pai... (Luni, 15 iunie 2009, 19:38) Adi [anonim]la 82 de milioane locuitori, fata de de 21 milioane Romania, ar fi trebui sa vanda de 4 ori mai mult :)raspunde trimite
- +1 (1 vot)normal ca s-au vandut mai multe (Luni, 15 iunie 2009, 20:29) vasilica [anonim] i-a raspuns lui AdiDaca o Dacie costa 7000 de euro (sa zicem) si iti dau ei 2500 de euro pe orice harb, iti iei mai bine o Dacie pe care probabil o vinzi pe te miri ce peste 2 ani, si dai mai putin de 5000 de euro din buzunar (plus harbul).raspunde trimite
- +2 (2 voturi)Ce logica avansata (Luni, 15 iunie 2009, 20:33) peerLAN [utilizator] i-a raspuns lui AdiAsta inseamna ca in America unde sunt 306 de milioane de locuitori, ar trebui sa vanda de 10 ori mai mult... ce usor merg lucrurile.raspunde trimite
- +1 (1 vot)! (Luni, 15 iunie 2009, 21:48) ILEANA [anonim] i-a raspuns lui peerLANNu, ca nu se fabrica Dacii cu "bara americana" .... :)raspunde trimite
-
-
- +3 (3 voturi)Si mai auzi nebuni care sunt contra Renault (Luni, 15 iunie 2009, 20:27) peerLAN [utilizator]Daca nu era Renault, Dacia era in faliment de mult; dar asa ajuta bugetul si da salarii la angajati. Bravo lor, imi pare bine ca Dacia este pe val.raspunde trimite
- +3 (3 voturi)Vive la France (Luni, 15 iunie 2009, 22:00) Rhadoo [utilizator] i-a raspuns lui peerLANDa, Renault categoric a salvat Dacia! Probabil singura investitie facuta cu gandire strategica si profesionalism facuta de francezi in Romania. Sunt mandru ca suntem o tara latina si ,totodata, francofona.raspunde trimite
-

Liberalizarea pieței energiei / Diferențe de până la 19% dintre prețul serviciului universal și cel mai mic preț de pe piață
UPDATE Cîmpeanu: „Elevii care au vulnerabilități sau aparținători cu vulnerabilități, certificate medical, vor putea învăța online; profesorii vor putea preda online” / Petiție pentru reintroducerea sistemului hibrid
Boeing 737 MAX va zbura din nou în UE. Interdicția impusă acum 22 de luni, după două accidente aviatice, a fost ridicată
Poluarea de weekend din București: Agenția de Mediu dă vina pe trafic și condițiile atmosferice, activiștii de mediu indică arderi de deșeuri și încălzirea rezidențială / În rest, tăcere
INTERVIU Cum se simte scăderea numărului de îmbolnăviri în spitalele COVID: Numărul de pacienți este mai mic, dar vin mulți cu forme severe / Pericolul foarte mare este noua tulpină