Abia s-au livrat primele 2.500 de masini Tata Nano in India si o parte dintre ele sunt revandute cu profit mediu de 30%, scriu australienii de la publicatia Drive. Circa 100.000 de oameni au fost selectati printr-o loterie pentru a primi masina care costa intre 2.700 si 4.100 dolari, insa productia este de numai cateva mii de unitati lunar, astfel ca multi profita pentru a face bani.

Masina are trei versiuni de echipare, iar cea mai ieftina costa 2.700 dolari, in timp ce versiunea "de top" trece de 4.100 dolari si a fost aleasa de cei mai multi dintre oamenii care au comandat. Se pare insa ca cei care acum isi vand masinile nu sunt oameni mai saraci, ci unii din clasa medie, dornici sa faca un ban profitand de faptul ca masina e inca rara.

Noua fabrica ce ar trebui sa produca 350.000 de masini Nano anual va porni productia abia peste un an si numai atunci cererile vor putea fi onorate. Tot atunci e de asteptat ca piata second-hand sa se mai linisteasca, dar fiind ca va exista o masina noua cu pret foarte bun.

Nano e disponibila in trei variante de echipare. Prima este cu adevarat "cheala", dar ieftina, a doua are incalzire, aer conditionat, iar clientii pot alege intre cinci variante de culori. La varianta cu dotari maxime exista geamuri fata actionate electric, inchidere centralizata, faruri de ceata, suport de pahare, punct pentru incarcarea telefonului mobil si spoiler spate.

Indienii vor ca in 2011 Nano sa ajunga si in Europa, insa cu o versiune modificata fata de India, cu 20 de cm mai lunga si posibilitatea de a face fata testelor de impact.