Dacia a inceput deja productia primului sau SUV la Mioveni, insa in volume mici, pentru a pregati echipamentele in vederea adevaratei productii de serie ce va incepe putin inainte de lansarea din primavara, a spus intr-un interviu acordat Hotnews.ro, Francois Fourmont, director general Dacia. Pentru cine vor fi interesante masinile electrice, ce sanse sunt sa scoata si Dacia un model, ce i-a placut si ce nu i-a placut la angajatii romani, sunt cateva din intrebarile la care Fourmont, care va parasi Dacia la finele anului, a raspuns intr-un interviu ce va fi publicat sambata de Hotnews.ro.

Dacia a inceput deja productia SUV-ului Duster la Mioveni, insa intr-o cadenta foarte redusa menita sa pregateasca instalatiile pentru adevarata productie de serie ce va demara in 2010, inaintea lansarii comerciale din primavara.

Duster-ul de competitie, prezentat saptamana aceasta, are patru metri lungime, fiind mai scurt decat Sandero, astfel ca versiunea de serie, fiind cu patru usi, si nu cu doua precum cea de competitie, va fi mai lunga. Spre comparatie, Sandero are 4,02 metri lungime, Logan sedan are 4,29 metri, iar MCV are 4,47 metri.

Fourmont a mai spus ca ideea SUV-ului s-a nascut acum doi -trei ani, dar nu apartine unui singur om din grupul Renault, ci a venit in urma unei "convergente de idei".

Hotnews.ro va publica sambata un interviu cu Francois Fourmont, iar printre subiectele atinse se numara: viitorul masinilor electrice in Romania, calitatile si defectele angajatilor romani sau strategia Dacia in urmatorii ani.