FOTOGALERIE: Dacia publica primele poze cu versiunea de serie a Duster. SUV-ul va fi disponibil in trei versiuni de motorizare, intre 85 CP si 110 CP
Duster va fi lansat in primavara lui 2010 in Romania, Turcia, Algeria si Maroc, iar din iunie 2010 masina va fi disponibila sub sigla Renault in Ucraina, Orientul Mijlociu si unele tari din Africa. Din 2011, Renault Duster va fi vandut in Brazilia si tarile Golfului Persic. Pe langa uzina de la Mioveni, masina va fi produsa atat in Rusia, cat si in Brazilia.
Dacia Duster va avea 4,31 metri lungime si 1,82 latime, iar garda la sol va fi de peste 20 cm. Greutatea masinii va fi 1.180 kg in versiunea 4X2 si 1.280 kg in varianta 4X4.
In Romania, masina va dispune de trei versiuni de motorizare: 1,6 litri, 110 CP benzina, plus doua diesel-uri de 1,5 litri, cu puteri de 85, respectiv 105 CP.
In versiunea de serie masina are ca dotari doua airbag-uri frontale si centuri de siguranta in trei puncte cu limitator de efort.
Dacia spune despre Duster ca este "un 4X4 veritabil" cu "bara de protectie masiva". Producatorul spune ca din profil se pot vedea elemente precum garda la sol suprainaltata si elemente de protectie ale caroseriei.

EXCLUSIV Câți bani pentru investiții au primit în ultimii 10 ani spitalele-vedetă ale pandemiei. Care a fost cel mai "răsfățat" spital din prima linie
Katalin Karikó, biochimista care a dezvoltat tehnologia mRNA, despre durata de eficacitate a vaccinului BioNTech - Pfizer, pentru HotNews.ro: „Dacă cei vaccinați nu se infectează, nu vom avea nevoie de o altă doză”
Profesorul Radu Gologan, după prima etapă a Olimpiadei de Matematică, organizată online: „Am descoperit uluiți extrem de multe fraude. Părinți care contestă corupția din România își impun copiii prin corupție”
INTERVIU Paun Rohovei, însărcinatul cu afaceri al Ucrainei: Rusia a pregătit infrastructura militară din Crimeea pentru desfășurarea armelor nucleare / Obiectivul Moscovei - transformarea Crimeii într-un „portavion de nescufundat”
„Recensământul bugetarilor”. Liviu Mălureanu, președinte ANFP: Prin proiectul bugetar vrem să mapăm toți bugetarii, câți sunt, ce salariu au și ce fac / Concursuri naționale pentru posturile din administrație INTERVIU
Add Block Plus
Ai scapat de toate reclamele pe toate site urile.
E alta experienta de cand il folosesc ;)
Cu placere
Daca iti place ce citesti pe un site si il vizitezi frecvent, ar trebui sa iei in considerare si sa-si apreciezi recunostinta.
La 15-16000 euro cu tot cu tva ai o masina super-accesorizata...cat poate sa coste o Duster fara multe din cele incluse la nivelul de baza de la tucson? Maxim 9000 euro. Si intrun an, taxele extracomunitare de la hyundai dispar din Europa. Tucson va fi mai ieftin de 13000 cu tva inclus, in versiunea de baza. La asta trebuia sa se gandesca Renault-Dacia Duster cand i-au fixat pretul.
Dar ce repede sarim noi sa-i corectam pe ceilalti si sa-I ironizam putin. Ca doar se stie ca sintem mai destepti. Corect?
Pur si simplu la momentul acela articolul avea o singura poza. Sau probabil, asa cum zice "OOUPS again...." de mai sus, la momentul ala nu se putea accesa galeria de poze, probabil fiind in lucru articolul.
In fine, nu stiu de ce imi racesc eu "gura" aici, doar e plin de "destepti" pe-aici, care n-au alta treaba decat sa fie ironici.
4x2 poate sa fie foarte util pt o utilizare urbana, cu cate un drum forestier ocazional, sau un mers la pescuit. sau daca stai la 200 m de drum asfaltat, si ai doar nevoie de o masina cu garda la sol ceva mai mare...
Mă uit la Dacia și nu-mi vine să cred :) Am ajuns să facem și noi niște mașini în rând cu vremurile. Sunt mândru de Dacia :D Puține lucruri din Ro mă mai fac mândru... Dacia e unul.
Felicitări și țineți-o tot așa.
Adrian
masina este (in alta ordine de idei) de urmarit. sa vedem preturile.
Marea majoritate a caroseriilor sunt autoportante :).
Ca sa traduc:
caroserie autoportanta = caroserie care nu este montata pe un sasiu sau cadru de rezistenta deoarece chiar elementele caroseriei indeplinesc acest rol. 99% din masinile de azi
Caroserie portata = caroserie care este montata pe un cadru sau sasiu rigid. VW Beetle vechi.
Nici nu ma obosesc sa-ti explic de ce zic asta, ca oricum probabil n-o sa intelegi.
In rest... toate bune!
Acum la un asa design exterior sper ca se orienteaza si la interiorul masinii care practic ii da stil si eleganta (in cazul in care e bine gandit si asezat)
in rest, singura problema ar fi motorul mult prea slab pt un suv :(
eu am un megane cu acelasi motor si cred ca e ok pt oras si la capitolul consum, insa la drum lung nu prea ... mai ales pe autostrada :(
dusteul cu acest motor, incarcat pe drum greu o sa se inece :((((
duster, daca ar costa maxim 12-13k eur si ar avea un motor un pic mai puternic insotit de platforma xtrail ... poate fi una dintre cele mai dorite masini din lume!!!
Cat despre Duster ca despre asta este vorba in articol, arata bine mai ales in varianta argintie, astept poze cu interiorul si lista cu preturile (sper sa fie mai reale decat cele actuale de la Sandero care mi se pare un pic cam exagerate). S-ar putea sa fie un mare succes avand in vedere apetitul romanilor pentru astfel de masini si fiabilitatea Loganului pana in prezent. In rest desi am problema cu rugina si cateva plangeri legate de ergonomia Loganului, toata stima pentru rezultatele Dacia in Europa, poate ca intr-o zi vor fi in stare sa faca si o masina la nivelul Skoda (desi cred ca va fi destul de departe avand in vedere ca Renault inca este mai slab decat Skoda la multe capitole).
Garda la sol mare si greutatea relativ mica ii vor da multa libetate si in OFF road, cu un consum scazut de combustibil.
Daca si pretul va fi OK, mai notam un succes Dacia.
Bafta !
acum realizez ca ala nu a fost decat un concept, iar ceea ce vor oamenii sa scoate defapt, nu are nici o legatura cu infatisarea futurista pe care o avea duster la salonul auto de la Geneva.
pentru mine asta inseamna o diminuare majora a interesului... aceeasi moda romaneasca.. spunem una facem alta
sa nu mai spun ca pozele sunt facute in vre-un program de modelare si nu sunt reale
Mi se pare extrem de urata.....mai bine ii faceau spoilerele si aparatorile la roti gonflate un pic ca in varianta de raliu prezentata acum cateva saptamani... ar fi castigat la vanzari... DEsignul de caliatate vinde
si inca ceva se putea si macar 1.9 dci 130 cuplu mai bun cumparam si eu una pana atunci ma duc cu lada la munte, peste si la munca pe camp.
Lada Niva este intr-adevar o adevarata masina de teren, dar sa nu ai pretentii de design, confort sau economie de benzina (pe motorina nu stiu sa fie).
Au mai fost ceva prob semnalate la aripi si in portbagaj + praguri . Am fost chemat in service din timp, inainte sa constat eu. Se pare ca au fost niste loturi cu probleme , a mea facea parte din acele loturi, mi-au remediat probleme fara extra cost.
Dar in rest , daca nu ii sare vopseaua cumva, nu rugineste.
Masina nu mi-a facut probleme, e fiabila si sunt foarte multumit de ea.
Cunosc si reversul medaliei , cu masini SH in care bagi bani la cateva luni , kilometraj la bord fals and etc ....
Ca detinator de Logan nu ma incanta nimic pana in 20000 de euro iar peste e mai mult un moft, mai ales pt aceasta perioada de criza.
Acum , referitor la Duster, eu am condus Nissan 4x4 Navara si sunt super masinile. Asadar , daca Duster se dovedeste a fi un 4x4 basic , fiabil si IEFTIN , pe platforma Nissan, eu il cumpar pt ca imi trebuie o masina de acest gen pt servici.
Singura rezerva sta la vopsea. Daca se sgaraie asa usor ca la Logan, nu se preteaza la mediul unde o folosesti in 4x4.
HAL motorizare!!
Hyundai Accent 1.5CRDI are 110CP iar 1.6 benzina are 112CP si este AUTOTURISM!!
asteptam un 2,0 sau chiar 2,2 cu puteri de cel putin 140 HP...ce porcarie