Presedintele Toyota si-a cerut scuze clientilor dupa rechemarea a milioane de masini: Imi pare sincer rau
Toyoda a afirmat ca ii pare rau pentru problemele create clientilor, adaugand ca nu poate raspunde intrebarilor deoarece compania sa ancheteaza inca problemele. El a spus ca spera sa ofere foarte curand o explicatie clientilor Toyota.
"Noi ne gandim sincer la clientii nostri ca la o prioritate si le garantam siguranta", a declarat presedintele Toyota, aflat in Elvetia la lucrarile Forumului Economic Mondial de la Davos. "Vreau ca oamenii sa aiba incredere in noi", a completat Toyoda, referindu-se la riscul ca firma sa sa-si paida reputatia legata de siguranta si calitate.
ABC precizeaza ca Toyoda este nepotul fondatorului companiei si a criticat public eforturile din ultimele decenii ale firmei indreptate spre profit.
De asemenea, Wall Street Journal a relatat ca Toyota a cumparat anuturi publicitare in ziarele de duminica si luni din 25 de orase, pentru a explica cum va incerca sa rezolve problemele de acceleratie aparute la opt dintre modelele sale.
Compania a ordonat oprirea vanzarilor si a productiei la cele opt modele, dupa ce a solicitat rechemarea a milioane de masini si camioane in SUA, Europa si China.
UPDATE: Toyota Romania spune ca in tara nu s-au semnalat plangeri legate de problemele cu acceleratia care au dus la rechemari masive de masini pe plan mondial
Un alt recall de proportii pentru Toyota in SUA - 2,3 milioane de masini vor fi verificate, pentru posibile probleme la pedala de acceleratie

VIDEO. A lăsat jobul din City-ul londonez pentru a cumpăra o clădire monumentală părăsită de pe o insulă grecească, pe care a transformat-o în hotel de lux
VIDEO De ce nu pot să aleg tipul de vaccin cu care mă vaccinez?
VIDEO Autostrada A1 Sibiu - Pitești: Cum arată acum lucrările avansate de pe prima secțiune
INTERVIU Răsvan Radu, UniCredit: Au scăzut mult cererile de suspendare la plată a ratelor în ianuarie-februarie 2021 față de 2020
VIDEO REPORTAJ Libearty Sanctuary, cel mai mare sanctuar de urși bruni din Europa/ Care este populația reală de urși? Cât de mare ar trebui să fie ea?
Fascinanta legătură dintre spionaj și tehnologie: de la datele stocate în ADN-ul uman, la falsul turn GSM din aeroport care-ți fură informațiile din telefon
http://www.fordvehicles.com/2010taurus/
E clar, nu?
Cat despre mitul Toyota...
http://www.thestar.com/wheels/article/757430--olive-toyota-s-reputation-for-quality-went-long-ago
NO COMMENT!
1) i-a "cazut" motorul astfel incat masina a incetinit si nu putea sa accelereze decat pana la 30km/h. Norocul lui ca nu era pe autostrada..
2) i-a "cazut" computerul de bord...toate indicatoarele erau la 0, o buna perioada a circulat cu GPS-ul ca sa stie cu ce viteza merge...si punea benzina tot la 3 zile....ca nu stia cata mai are in rezervor...
3) butucul de la "evacuare" spart....
Toate cele 3 probleme le-a rezolvat cu ajutorul unui prieten care e mecanic auto...au inchiriat un lift intr-un garaj auto si au rezolvat problemele una cate una. Daca mergea la reprezentanta...cum are el obiceiul....il tundeau de bani (practic de aia a apelat la prietenul asta) si, mai mult, INREGISTRAU DEFECTIUNILE!!! Asa....cine stie ca Honda Civic a lui Silviu e varza???
Dar nu spune la nimeni ce probleme are cu masina, sa nu spuna lumea ca e fraier si ca a platit pe ea 10.000 CAD in 2004, cu 55.000 km la bord. Acum are 150.000 si e....PRAF!!! Intrepidul meu e din 2000 si are aproape 305.000 km!!!
NO COMMENT!
Asta ma face sa ma intreb cat este marketing in toata tevatura...
Pe de alta parte poate sunt doar eu ...paranoic.
probabil ca economia facuta la sistemul de acceleratie a fost de 20-25 de dolari. nu e vorba doar de pedala, e vorba de mai multe piese.
inmultit cu 6.8 milioane de masini cat vor repara in final, discutam de o economie de 170 de milioane de dolari;
o economie excelenta la momentul respectiv, motiv de bonusuri pentru 'geniile' conducatoare.
si iaca a iesit prost, reparatia o sa coste probabil peste 500 milioane dolari.
iar comentariul cu 'marketing' e total neavizata. nici un profesionist nu ar aproba asa ceva,e sinucidere curata.
toyota va pierde anul asta pozitia de cel mai mare producator auto tocmai din cauza problemelor tehnice. pe 'afara' siguranta e a doua pe lista de prioritati cand se achizitioneaza o masina. are un procent de 86% in top of mind.
probabil vor avea scaderi de 7-8%...
si tinand cont ca anual vand cam 10 milioane de masini, numarul e imens.
presedintele toyota o sa-si piarda jobul in urmatoarele 12 luni, la fel si directorii de la quality control si cei de la achizitii si cei de la proiectare...
e corect ?
e frumos ?
e political correct ?
?
Recall = respect fata de clienti
Culmea, nu clientii care poseda Toyota se plang de marca, ci tocmai ceilalti. Mda...
A fost prima hibrida pe curent ce-am vazut-o pe strazi; de la prima versiune au imbunatatit-o mult (de exemplu, recuperarea energiei din frinare).
Ma rog, fiecare cu ochelarii sai...
... isi facea HK. Nu mai e nici japonezii ce era.
adica daca spunea doar - imi pare rau -, era nesincer?
toate masinile sunt de merda, de la un cap la altu' fie ca sunt toyota fie ca sunt mercedes. aleluia!
in afara de reviziile clasice nu a trebuit schimbat nimic, nu am fost niciodata la service pt alte chestii.
am schimbat placutele la 85000 km si bateria si stergatoarele acum la 105000 km. in plus are si distributie pe lant deci economie la kitul de distributie care nu e chiar ieftin.
recomand un avensis tuturor !
ionel, cj.