Seful Toyota admite ca problemele de calitate au aparut si fiindca producatorul a crescut intr-un ritm accelerat
"Eu, la fel ca si Toyota nu sunt perfect. Uneori gasim defecte. Dar in astfel de situatii ne oprim, incercam sa intelegem problema si facem schimbari pentru a imbunatati lucrurile", spune Toyoda in depozitia pregatita pentru audierea in Congres.
"In ultimii ani afacerile Toyota s-au extins foarte rapid. Sincer, ma tem ca ritmul in care am crescut a fost prea rapid",a admis numarul unu de la Toyota care a adaugat. "As vrea sa subliniez ca lista de prioritati a Toyota a fost dintotdeauna: Unu: Siguranta, Doi: Calitate, Trei: Volume. Aceste prioritati au devenit neclare si nu am fost in stare sa ne oprim, sa gandim si sa aducem imbunatatiri asa cum faceam inainte si pozitia noastra puternica in care ascultam vocea clientilor pentru a face produse mai bune s-a diminuat intr-un fel".
Seful celui mai mare constructor auto a mai recunoscut ca problemele au luat amploare si din cauza ca nu s-a tinut cont suficient de parerile clientilor, dar promite ca lucrurile se vor schimba.
Toyoda a mai spus ca drept consecinta, pentru a rezolva pe viitor problemele va schimba modul in care se va decide la nivelul companiei daca un recall este sau nu necesar. Pana acum, o singura divizie lua aceasta decizie, insa se mai adauga un pas, pentru ca si parerile clientilor sa se faca auzite. In plus, fiecare regiune va avea putere mai mare de decizie, astfel incat totul sa mearga mai repede si sa existe flexibilitate.
Toyoda adauga ca si managerii trebuie sa testeze masinile, sa vada care este problema si cat de severa e. "Ca profesionist sunt capabil sa verific o masina, sa detectez problemele si sa inteleg cat de grave sunt pentru siguranta", spune Toyoda care considera ca directorii trebuie sa vada ei insisi care e problema.
Totusi, problemele companiei nu s-au terminat, iar seful Toyota USA, James Lentz a admis ca aceste rechemari masive s-ar putea sa nu rezolve toate problemele de siguranta legate de pedala de acceleratie. Intrebat daca exista posibilitatea sa apara noi informatii negative despre Toyota, Lentz a spus: " Doamne!, sper ca nu mai sunt, am primit destule proiectile pentru un singur an".
Congresul american a chemat sefii Toyota pentru a le cere explicatii, pe fondul acuzatiilor cum ca Toyota ar fi stiut de mult timp ca unele masini au probleme, dar a actionat foarte lent.

Șansa ratată a PNL și perpetuarea dezastrului urbanistic din București
Soarta Măsurii 3 pentru finanțarea IMM-urilor a devenit incertă / Ministrul economiei nu vrea să spună ce se întâmplă cu proiectele depuse de firme
Irina Alexe, o fostă polițistă, pensionată la 42 de ani, a fost numită, până la urmă, secretar de stat în Ministerul de Interne
Moștenirea Gabrielei Firea pentru Nicușor Dan: Primăria Capitalei mai are de plătit circa 165 de milioane de lei pentru autobuzele Otokar cumpărate în 2018
Câți români și-au suspendat ratele și ce soluții s-au găsit pentru cei care gâfâiau la plata ratelor înainte de pandemie Vezi ce spun reprezentanții principalelor bănci
Toyota a fost aroganta si sper ca va plati cu varf si indesat lucrul acesta! Credeam ca japonezii sunt oameni seriosi...
Noroc cu "prietenii" de la GM si Ford care au dat o mana de ajutor ca aceasta problema sa nu poata fi musamalizata!
Sper ca Toyota sa-i tina minte si sa le-o plateasca si in felul asta sa se duca la vale toti cei 3 mari producatori din SUA!
Nimic nou sub soare, nu?
Mitul a fost intretinut de minciuna publicitara + infantilismul consumatorilor. Cand japonezii au inceput sa intre, timid, pe piata auto acum vreo 40 de ani...aveau niste preturi...dumping curat!
Incet incet...au furat tehnologie de pe unde au apucat...au mai pus de la ei...si au crescut pretul simtitor...
Masini scumpe si proaste man...in orice caz mult prea scumpe pentru ce ofera!
Parerea mea...
Te lauzi cu Avensis de 180K...:)))
Eu am un Chrysler INTREPID din 2000! Cand l-am cumparat, in 2006, avea aproape 274K!!! Acum are 305.160 km si te asigur ca functioneaza impecabil!!! Reparatii? Da, ca la orice masina cu un astfel de kilometraj: discuri, placute, capeti de bara, furtun servo, si....cam atat...
Cand ajungi cu Avensis la 305K imi spui, ok? :)))
By the way...asta
http://www.fordvehicles.com/2010taurus/
numesc eu masina! Sau, de ce nu...asta
http://play-auto.net/2010/01/cadillac-xts-platinum-the-concept-threatening-the-bmw-7-series/
Enjoy!
:)))
Daca tie iti plac, nu e nicio rusine, dar nu le lauda gratuit si nemeritat, cand adevarul este cu totul altul.
Mor de curiozitate....astept zecile de pagini...:)))
Dar argumente "hernan", nu bulshit-uri auzite de la unul sau altul, ok?
Go ahead!
...daca se duce in romanika la bucuresti la serviceul toyota cu masinutza o sa vada ca pana acolo situatia se schimba. nimeni nu mai vrea sa gandeasca sau sa imbunatateasca ceva.
Si da, calitatea e pe locul doi si se vede. nu e nimic mai rau sa vezi ca masina pe care ai dat cateva zeci de mii de euro are si probleme de calitate. trebuie sa munceasca enorm ca urmatoarea masina pe care mi-o voi lua sa mai fie toyota.
Cred ca mitul masinii nemtesti nu mai e la fel de bine fundamentat. Honda si Toyota au trecut de mult in fata in ceea ce priveste calitatea. Aleg fara ezitare un accord in fata unui passat.
Probleme precum aceasta au fost si vor mai fi si la alte masini, diferanta consta in cine vrea sa isi recunoasca greselile.
Pentru cine da cu piatra - intrebati posesori de avensis, corolla, aygo mai intai si pe urma intrebati posesori de passat sau de golf ce parere au. Am vazut pe forumuri din strainatate posesori de camionete toyota cu peste 1 milion de km la bord.
Sau esti vreun sales care se plictiseste ca nu se vand masinile?:)
Apropo franeaza bine?
Am uitat sa mentionez ca am cutie automata eCVT tot in cei 19k euro ;) E super relaxant in trafic aglomerat cand ridic de pe acceleratie si mai merg cativa metri cu motorul electric fara nici un zgomot sau cand nu consuma strop de benzina la stop si e liniste in masina. Ca tehnologie e mult peste passat. Asta e viitorul Iti convine sau nu, peste cativa ani ai sa imi dai dreptate.
http://www.whatcar.com/car-news/jd-power-owner-satisfaction-2009/the-winners/240819
http://priuschat.com/forums/gen-ii-prius-main-forum/57091-200-000-mile-club.html
Prius 2 s-a fabricat intre 2004-2009, daca nu ar fi franat bine s-ar fi aflat deja. In 5 ani de viata masina a avut timp sa se maturizeze. Faci confuzie cu prius 3. Franeaza bine.
Iti recomand un test drive cu un Ford Focus, un model din clasa inferioara si care te va soca. Sa vezi ce inseamna tinuta de drum pe langa o barca pe 4 roti:)