Presedintele Toyota, in fata Congresului american: Sunt profund dezolat
"Ma tem ca ritmul in care ne-am dezvoltat a fost prea rapid", a spus presedintele Toyota care si-a exprimat regretul pentru problemele tehnice ale automobilelor produse de compania sa: "Sunt profund dezolat pentru fiecare accident suferit de conducatorii Toyota..."

Paradoxul pandemiei: internările s-au prăbușit în 2020, dar numărul infecțiilor nosocomiale a crescut față de 2019 - date oficiale la nouă luni
De ce căutăm urme de viață pe Marte și ce ar însemna pentru omenire dacă le-am găsi
Găurile negre supermasive, formate din materie întunecată? / Internauții au decodat mesajul secret al roverului Perseverance / GTA ar putea fi interzis în SUA /
S-au apucat mai mulți români de yoga în pandemie? „De acasă se muncește mai mult decât de la birou. Faptul că urmează ora de yoga, mă forțează să-mi închid laptopul”
INTERVIU Un an de la primul caz de COVID-19 în România / De ce a scăzut drastic numărul îmbolnăvirilor în ultimele 2-3 luni și ce ne așteaptă: Al treilea val nu va fi de intensitatea celui de-al doilea / Testele rapide ar trebui distribuite gratuit medicilor de familie, am ști clar numărul real de cazuri
nu au fost f.mari probleme.
Pot sa spun cu certitudine ca, cel putin in Romania, nu marcile sunt problema, ci...SERVICE-urile!
La toate service-urile m-am lovit de mentalitati gresite si daunatoare marcilor pe care le reprezinta aceste service-uri, pe sistemul „tara e frumoasa, pacat ca e locuita...”
Toyoyta ramane in topul preferintelor, iar aceste atacuri - sa le zicem atacuri ale concurentei - sunt atat de adanci, incat nici presedintele Toyota nu-si permite sa le dea in vileag pe fata...
Cine iubeste Toyota, va ramane fidel marcii, cu siguranta. Pacat ca service-urile sunt...populate cu romani si nu cu japonezi. Asta e problema!
Or fi avand probleme, nu zic nu, dar ORICE producator mare a facut recall-uri pentru probleme mai mult sau mai putin serioase. Asta nu inseamna ca trebuie sa arunci cu noroi in toata munca lor.
Pana la urma sunt sigur ca daca ne uitam pe forumurile monomarca si vom cauta liste de probleme vom vedea ca producatorii premium europeni (cei proslaviti de unii colegi) au cel putin la fel de multe probleme ca Toyotele, dar nu sunt atat de publice...pentru ca ei fac recall-uri pe ascuns, sau pur si simplu nu are nimeni interes sa le faca scandal.
Pentru colegul care recomanda Loganul in locul unei Toyote, iti sugerez sa-ti iei Loganul din primul an, cu motor diesel, cel la care ii picau injectoarele la fiecare 50K km. Sa vezi ce inseamna sa dai la fiecare 50K km mai bine de 1000 de euro pentru ca antifonatii de la Dacia foloseau rebuturi.
Bafta!