Citroen prezinta la salonul de la Paris versiunea de serie a modelului DS4. Masina ajunge in Romania in a doua parte din 2011
Masina are 4,27 m lungime, 1,81 m(latime si 1,53 m inaltime si va fi disponibila in cinci versiuni de motorizare: doua diesel si trei pe benzina. Cele doua motoare diesel sunt dotate cu filtru de particule: HDi 110 (disponibil si in versiunea e-HDi) si HDi 160. Cele trei motorizari pe benzina - VTi 120, THP 155 si noul THP 200 - sunt dezvoltate in colaborare cu BMW.
Francezii au anuntat anul trecut noua serie DS, care va cuprinde mai multe modele si reprezinta o gama de produse distinctive cu un design mai radical, care va fi comercializata in paralel cu gama principala, traditionala, a marcii. Primul model al seriei, DS3 a fost lansat oficial in aprilie si concureaza cu masini precum Mini, Alfa Romeo MiTo si Fiat 500. DS4 va fi al doilea model al seriei, iar presa internationala scrie ca Nissan Juke si Mini Countryman sunt principalii competitori de pe piata. Citroen spune ca masinile serie DS sunt premium, au interior de calitate superioara, insa sunt mai scumpe decat gama clasica.
DS4 poate fi echipat optional cu tehnologia micro-hybrid e-HDi, disponibila inca de la lansare pe versiunea HDi 110. Micro-hybrid nu inseamna ca masina poate merge exclusiv cu uun moto electric, ci se refera la prezenta unei noi generatii a sistemului Stop&Start, ce opreste motorul imediat ce masina s-a oprit (la semafor, din
cauza blocajelor in trafic). Un alternator reversibil porneste motorul in 0.4 secunde.
Printre tehnologiile disponibile pe noul model; se numara:
- Citroen eTouch, un sistem ce apeleaza numerele de urgenta in mod automat sau manual folosind o cartela SIM integrata pentru o localizare precisa si o interventie rapida in cazul oricarui incident sau accident.
\u0001- Lampi de ceata ce se aprind si atunci cand masina vireaza. Acest sistem ofera un plus de lumina si creste vizibilitatea in interiorul virajelor cu pana la 75 de grade in stanga si in dreapta vehiculului. Luminile se aprind in mod automat cand soferul semnalizeaza schimbarea directiei de mers sau invarte volanul la un unghi mai mare de 60 de grade.
-\u0001 Un sistem de monitorizare a punctului mort. Bazat pe aceeasi idee ca si senzorii de parcare, acest echipament utilizeaza 4 senzori cu ultra sunete (intre 12 km/h si 140 km/h) si ii semnaleaza soferului daca un vehicul se afla intr-unul dintre punctele moarte (o zona ce se poate intinde pana la 5 metri in spatele masinii si 3.5 metri in lateral) cu ajutorul unei pictograme afisata pe retrovizoarele laterale.
In primele sapte luni ale anului s-au inmatriculat in tara 574 de masini noi Citroen, scadere de 33% fata de perioada similara din 2009.

În spatele cifrelor (și al scandalurilor politice). Mărturii despre suferință și deznădejde în pandemie: „I-am dat prima palmă copilului”
S&P modifică perspectiva la stabilă, de la negativă/ De ce ar trebui să ne intereseze ratingul
Ludovic Orban: Orice ministru care își atacă premierul trebuie să își scrie mai întâi demisia
Turcan: Cei care lucrează la recalcularea pensiilor vor primi suplimente
Vaccinarea nu este suficientă. Economist român care locuiește la Londra, despre “lecția britanică”
pai na, e scump sa dezvolti masini noi... mai bine schimbam tabla si zicem ca e noua, o sa cumpere romanii cu miile, ca deh au aici agent vanzari pe nume tariceanu :D
de preturi nu mai zic...mai bine imi iau un bmw dotat sau o skoda superb TSI...
Cat despre raportul calitate/pret,ca tot romanu' fraier care n-are dupa ce bea apa,da' vrea bmw/mercedes,n-ai decat! Inca unul la gramada...
cauza blocajelor in trafic). Un alternator reversibil porneste motorul in 0.4 secunde.
ce vrajeala ieftina... si daca se strica o piesa din asta te costa cat jumate de masina.. cam asa e la citroen.. au niste preturi la piese de zici ca sunt suflate cu aur... am avut un C3 in familie si am scapat repede de el.. o revizie ajungea cat un bmw...