Privatizarea uzinelor Dacia a fost una dintre cele mai bune decizii ale Guvernelor de dupa '89, iar discutiile "prapastioase" din 1999 (anul privatizarii Dacia - n.red.) "ca ne vindem tara s-au probat a fi fara niciun fel de fundament", a declarat, miercuri, presedintele Traian Basescu, la inaugurarea centrul tehnic de incercari al Renault de la Titu, pe pistele caruia vor fi testate cele mai noi modele ale producatorului francez.

  • "Am susutinut privatizarea Dacia cu strangerile de inima legate de acel moment, cand toti spuneau ca Dacia trebuie sa fie aici, a noastra. Una din cele mai bune decizii ale Guvernelor de dupa '89 a fost privatizarea uzinelor Dacia cu Renault", a afirmat seful statului.
  • "Astazi, prin investitiile Renault, care adesea au primit si sprijinul Guvernului, ne-au facut a recuperam o sansa pe care am avut-o candva si paream ca am pierdut-o. Romania a devenit unul dintre jucatorii importanti in industria automobilului", a adaugat Traian Basescu.
  • Traian Basescu a mai adaugat ca 2.000 de ingineri romani "recrutati din universitatile din tara si cu o medie de varsta de 31 de ani" lucreaza la Dacia Renault, tinand sa multumeasca Renault pentru "faptul ca le-a oferit inginerilor romani sansa de a lucra in tara".
  • "Sunt convins ca grupul Dacia-Renault nu isi va opri succesele la Logan, Sandero sau Duster, sunt convins ca va avea acelasi succes in continuare. In calitate de conducator de Logan si Duster, va marturisesc ca am cea mai mare satisfactie cand conduc aceste masini", a mai afirmat Traian Basescu.
  • Seful statului a incheiat spunand ca le multumeste "uzinelor Dacia Renault care mi-au oferit singurul Duster rosu si dezleg uzina Dacia sa produca modelul rosu pentru oricine solicita aceasta culoare, pentru ca stiu ca au mai fost comenzi".