Skoda a incetat productia Octavia Tour, noua generatie ajunge in tara la inceput de 2011
Skoda a lansat prima generatie Octavia in 1996 pe piata europeana si in 1998 in Romania. Pana in 2004 masina a fost cunoscuta sub numele Octavia I, iar din acel moment, dupa aparitia celei de-a doua generatii, Octavia I a devenit Octavia Tour. Skoda a incetat productia acestei masini, insa va lansa o versiune revizuita atat la exterior cat si la interior, versiune apropiata ca design de modelul Octavia II aparut in 2004.
Pentru clientii din UE Skoda Octavia Tour va fi disponibila cu motorizarile pe benzina 1,4 litri, 59 kw si 1,6 litri, 75 kw. In afara UE noua Octavia Tour va fi disponibila cu motorul pe benzina 1,6 litri, 75 kw si dieselul de 2 litri, 81 kw.
Reprezentantii Porsche Romania spun ca in tara stocul de masini Octavia Tour trece de 300 de unitati, majoritatea dintre cele in curs de a fi livrate catre clienti. Noua Octavia Tour va ajunge in tara la inceput de 2011.

Șansa ratată a PNL și perpetuarea dezastrului urbanistic din București
Soarta Măsurii 3 pentru finanțarea IMM-urilor a devenit incertă / Ministrul economiei nu vrea să spună ce se întâmplă cu proiectele depuse de firme
Irina Alexe, o fostă polițistă, pensionată la 42 de ani, a fost numită, până la urmă, secretar de stat în Ministerul de Interne
Moștenirea Gabrielei Firea pentru Nicușor Dan: Primăria Capitalei mai are de plătit circa 165 de milioane de lei pentru autobuzele Otokar cumpărate în 2018
Câți români și-au suspendat ratele și ce soluții s-au găsit pentru cei care gâfâiau la plata ratelor înainte de pandemie Vezi ce spun reprezentanții principalelor bănci
nu am auzit inca de vreun constructor care sa restilizeze un model altul decit ultimul aflat in productie.
curat masina ecologica !
Spre comparatie, motoarele de la Renault 1,5 dci de 70 de cai si 85 de cai putere utilizate atat de des pe Loganuri sunt tot Euro 4, si au emisii de CO2 de 137, respectiv 140 gr/Kg.
Uite aici:
http://www.amg.ro/pdf/Date_tehnice_Logan_MCV(inclusiv_dCi_85CP).pdf
Una peste alta, Octavia Tour e un model vechi, uratel si cu destul de putine dotari. Si totusi, de ce a ajuns la 1,4 milioane de modele vandute? Dintr-un motiv foarte simplu si cunoscut: e solida ca un tanc. Fiabilitatea ei este legendara. La drumurile noastre nu e deloc o alegere rea.
Eu am o asemenea masina si scrie clar in cartea masinii. Crede-ma. Renault e mult mai avansat la diesel peste Skoda.
Si emisiile se masoara per km nu per kg cum spui. Nu prea ai informatii corecte sau nu te pricepi. Pa
de fapt fiind pe platforma lui Golf4, au fost si sunt masini solide, au rezistat si inca se revand la preturi bune.
de la generatia lui golf5 si octavia2 au stricat borsul... plastice ieftine, piese de 2 lei care se strica.. si tot asa mai departe...
Octavia Tour a fost varful de lance al SKODA pentru a lovi in masinile low cost...practic Octavia se vindea doar din oret si montaj, tehnologia fiind deja gratis. De asemenea, dupa aparitia Logan, Skoda a hotarat ca vrea sa loveasca cu o masina net superioara Loganului in felia aceea de piata.
Spunea cineva ca nu a mai vazut cineva sa revitalizeze o marca deja ajunsa la un nivel superior... A se vedea si despartirea Clio in Clio si Symbol...
Pentru bani/piata/etc firmele fac orice