Dacia a lansat o serie limitata de Sandero care dispune de telefon cu touch-screen si GPS
Editia lansata acum este in colaborare cu operatorul telecom Orange si tocmai de aceea exista insertii, stickere si centuri de siguranta de culoare portocalie. Amanuntul cel mai interesant tine de faptul ca pe bord este un telefon cu ecran tactil de 3,2 inch, camera de 5 MP si GPS incorporat. Terminalul produs de compania taiwaneza Gigabyte este vandut sub numele Orange Boston, iar "la liber" ar costa cam 200 de euro. Telefonul adus pe piata in primavara are sistem de operare Google Android.
Sandero serie limitata Orange are motor pe benzina de 1,2 litri, 75 CP si dispune in "standard" de ABS, aer conditionat, asistenta la franarea de urgenta, airbag frontal pentru sofer si pasagerul din fata si centuri de siguranta portocalii. Dacia estimeaza ca va putea vinde 1.000 de unitati si va mai lansa editia cu inca o motorizare daca va fi cerere.
Compania a mai lansat in mai o serie limitata pentru Logan, Sandero si MCV la care domina culoarea neagra, iar la anul, spre final, vor urma alte doua serii: una pentru Sandero si alta pentru Duster. Seriile limitate sunt "artificii" de marketing pentru ca desi designul nu difera si nu se fac modificari tehnice, ele vin cu diverse dotari sau ornamente inedite ce ar putea atrage clienti care poate altfel nu ar fi interesati de masina.

Povestea tinerei din Bacău care ține spectacole de stand-up comedy în Europa în patru limbi diferite și l-a făcut pe Seinfeld să râdă
INTERVIU Vestea bună și vestea proastă despre tulpina SARS-CoV2 din Africa de Sud, confirmată în premieră în România: Cât de ușor se transmite și cât de eficiente sunt vaccinurile împotriva ei?
Noua LISTĂ a țărilor din zona galbenă / Republica Moldova, Italia, Spania, Franța sau Marea Britanie, pe listă
Unul din cei doi pacienți din România infectați cu tulpina africană a SARS-COV2, fosta jurnalistă Liana Alexandru, povestește aventura sa COVID-19: cum s-au încurcat rezultatele testelor și cum voluntarii au salvat situația
CDC-ul american are un ghid cu sfaturi în cazul unei apocalipse zombi / Dr. Seuss, în topul vânzărilor Amazon după ce a fost acuzat de rasism / Nou film Star Trek, nou serial Terminator, confirmate
FOTOGALERIE Primăria Capitalei a montat anul trecut 500 de stații STB noi, de aproape 10.000 de euro bucata. Deși nu le-a plătit încă, o parte au fost deja vandalizate
In loc sa lase piata libera si sa lase lumea sa aleaga ei baga taxa auto - protectionista. Sa dai 9200 de euro pe un sandero cu motor de 1200 mi se pare o mare tampenie. Dupa cativa ani(nu multi) apare rugina pe ele si se umfla vopseaua ca la vechile dacii.
Dacia - thanks but no thanks
Cand o sa avem si noi politicieni luminati?
golf ar motor de 1.4 si 80 de cai.
dar bundy (ca de-acolo cred ca vine al) golful are 1300 de kg iar dacia doar 1000 de kg.
motorul de 1.6 de pe dacia are 90 sau 110 cai iar cel de 1.6 de pe golf are 102 sau 115 cai. cu aceeasi diferenta de greutate.
dacia nu e pentru toti. este pentru multi. d-aia se si vinde...
Compari Mere cu Pere!
Cat despre centurile portocalii... ma abtin!
Iar in al doilea rand ar trebui sa sti ca numarul de cai putere conteaza doar la viteza maxima si nu la accelerare, si puterea la demaraj, in acest caz conteaza cuplul. Iar pentru stiinta ta, motorul de 1.4 pe golf are cuplu de tractiune mai mare decat 1.6 90 cai folosit de dacia.
stiu ca in mod normal (adica nu la viteza maxima) conteaza cuplul (si aici raportat la greutate) si rapoartele cutiei de viteze.
dar m-am gandit ca nu ar intelege un raspuns elaborat...
aaa si am spus dacia ca sa includ logan si sandero ;)
Dacia e o masina ok dar nu se poate compara cu un golf. Din punctul meu de vedere singurul lucru foarte prost la orice dacie ar fi motorul(au motoare cam vechi si foarte slabe, mai ales cele pe benzina). Motorul de 1.2 de la vw este cu mult peste cel de 1.2 de la dacia(renault) si la cuplu si la putere(chiar si la consum si emisii CO2) Compara brosurile de pe site-urile oficiale si ai sa vezi ;)
Emisiile de noxe sunt mai mici la motoarele renault decat la vw
Per total, daca e sa compari pe bune compara asa:
- ai bani mai multi si vrei finisaje mai bune (si probabil si ceva fiabilitate in plus, aici e de discutat, ca la modelele noi o sa vedem abia peste cativa ani cat sunt de fiabile) - cumperi Golf
- ai bani mai putini, dar totusi ai nevoie de o masina solida si buna pt drumurile noastre - cumperi Logan / Sandero sau ........ te bagi la loteria second hand-urilor
Biet copilas prostut..
Cat despre piata libera si taxa protectionista, cine te impiedica, baietas, sa-ti iei orice masina doresti tu?
Si inca ceva... respira mai rar ca poate ti se sparge vreo vena de ciuda...
acolo vezi ca un vw polo are motor de 1.2 si 70 CP insa preturile pleaca de la 9600 pt motorizarea asta, in functie de dotari. Motorul ala de 105 CP pleaca de la 10500 eur ajungand pana la 13500 eur, in functie de dotari.
ai dreptate, exista si variante cu motoare puternice la vw insa acelea sunt deja din alta clasa de preturi. iar sa compari golfu cu sandero, iarasi nu e frumos, compara polo cu sandero.
Vezi cat costa oglinda de golf VS oglinda de dacie.
Dar cand stai la parinti si nu platesti decat factura la internet nu intelegi despre ce vorbesc.
Unii de prin Eu de V s-au prins ca masina se mai foloseste si ca mijloc de locomotie si atat. Oamenii care vor masina si atat (ori nu isi permit mai mult ori nu vor de mai mult) formeaza deja un segment de piata unde Dacia nu are rival.
Sunt inutile comparatiile intre VW si Dacia. Fa-ti treaba cu un Golf un an de zile...si apoi fa-ti treaba cu o Dacia un an de zile.
De revelion ai sa fii cu treaba facuta dar cand compari costurile ai sa ai o supriza.
Din cauza asta Dacia se vinde bine. Daca tu nu intelegi deciziile altuia il etichetezi ca fiind prost. Nu... este doar altfel decat tine :). Poate pur si simplu vrea masina si atat.
pretul conteaza in toate, lasa tu siguranta, ca daca nu conduci ca nebunu nu mai este atat de hotarator factorul asta. mai mult, eu cele mai urate accidente le-am vazut cu masini sigure si bengoase, audiuri facute praf, bmw-uri la fel, sunt masini puternice care te fura. iar daca tot vrei sa vb de siguranta, nu vw este lider la capitolul asta.
Un pas inainte si trei inapoi, Brava Natiune!
Macar daca-ar fi dat si cate un breloc cu stema orasului Mioveni...
Nemtii care au bani de VW Opel si altele mai scumpe cumpara Dacia.
Decizia cu telefonul este un produs de maerketing si nimic mai mult. Tu oricum iti luai Golf sh...deci nu mai fii carcotas.
Cei 25 % de la bugetari s-au concentrat la cei cativa bogati iar acestia nu cumpara produse autohtone ci doar bunuri de lux straine. Asta este reformarea statului ? Pentru asta a fost Revolutia ?
oricum stupida ideea.
"constructorul incearca sa atraga clienti cu astfel de editii limitate" - mda...
PLASTERO
vezi jpgul atasat
e fain, nu?
mai ales volanul... de calitate
si bordul.. numai crom, lemn. si piele..
stai linistit. pt. romani merge si asa. dar scump sa fie.
a;la frigider arctic, tv. sport color,radio casetofon spatial stereo din 1989, ha ha. si restul de perle ale designului autohton.
masina e una normala doar ca are centuri portocalii si un telefon atarnat de parbriz cu un suport d-ala de gasesti in targ...
cinic si chiar sinistru marketing...
ce nu inteleg eu e de ce nu pun un gps.... macar avea mai mare legatura cu masina. faceau un suport pe bord, trageau niste cabluri; se straduiau cum s-ar spune...