Liviu Ion va conduce din aceasta toamna centrul de Studii de Piata si Produs al Groupe Renault din Bucuresti care face cercetari de piata in regiunea Euromed pentru viitoare produse Renault. Centrul culege feed-back de la clienti pentru a afla ce parere au despre modele care vor iesi pe piata in patru-cinci ani. Liviu Ion a fost sef de comunicare la Dacia in ultimii sase ani, iar functia va fi preluata de Anca Oreviceanu care in ultimii trei ani a condus comunicarea RTR.

Liviu IonFoto: Groupe Renault

De la 1 septembrie, Liviu Ion va fi directorul Centrului de Studii de Piata si Produs al Grupului Renault in Romania si va dirija echipa care efectueaza studii despre clienti pentru regiunea Euromed si studii statistice pentru alte sectoare ale grupului. Functia a fost ocupata pana acum de un francez. Regiunea contine Europa de Vest, Rusia, Turcia si Magreb.

Toate companiile auto fac studii de piata in medie cu patru-cinci ani inainte de lansarea unui model pentru a afla cum il percep potentialii clienti si ce obiectii ar putea avea. Liviu Ion s-a nascut in 1965, e absolvent de ASE iar in ultimii sase ani a fost sef al directiei Comunicare de la Dacia si din 2008 director executiv de comunicare al Groupe Renault in tara.

Aceasta functie va fi ocupata de la 1 martie de Anca Oreviceanu care in ultimii trei ani a coordonat comunicarea centrului tehnic RTR.

Functia Ancai Oreviceanu va fi preluata de Roxana Botezatu care in ultimii trei ani a lucrat la departamentul comunicare RTR.