Top zece cele mai vandute masini in Europa in 2010
Volkswagen Golf a fost si anul trecut cel mai vandut model de autoturism in Europa, insa vanzarile au scazut la sub 500.000 in cele 27 de tari incluse in statistici. Ford Fiesta a fost pe locul secund, cu peste 400.000 de unitati, iar trei modele au depasit 300.000 de unitati vandute: Volkswagen Polo, Renault Clio, Opel Corsa si Peugeot 207.
Top zece a fost incheiat de Renault Megane, Fiat Punto ci Citroen C3. Acesta a fost modelul la care vanzarile au urcat cel mai mult anul trecut, 34%, in timp ce la Fiat Punto scaderea a fost cea mai mare (-20%).
Vanzarile totale de masini noi in cele 27 de state au scazut cu 4,7%, spre 13,69 milioane unitati anul trecut. Niciun model nu are mai mult de 4% din piata totala.
Top zece cele mai vandute modele si evolutia fata de 2009
1. Volkswagen Golf 492.556 -13,7%
2. Ford Fiesta 402.207 -14,8%
3. Volkswagen Polo 354.068 +25,1%
4. Renault Clio 338.245 +8%
5. Opel Corsa 317.950 -9,6%
6. Peugeot 207 305.468 -16,9%
7. Opel Astra 291.219 +5,6%
8. Renault Megane 260.542 +12,8%
9. Fiat Punto 257.645 -20,5%
10. Citroen C3 224.953 +34,4%

Raed Arafat vine cu noi explicații după evacuarea cu scandal a Spitalului Foișor: Decizia a fost corectă, chiar dacă a creat disconfort pentru pacienți
Un bucureștean a făcut cerere pentru un nou buletin acum două luni, dar nu l-a primit nici acum / Cum explică oficialii „dificultatea temporară” de eliberare a actelor de identitate
MAI face lumină în privința cărții electronice de identitate: Ce date va conține CIP-ul, cum va fi folosită semnătura electronică și ce opțiuni au românii care nu-și doresc acest act
Ce înseamnă și ce impact ar putea avea decizia CEDO privind vaccinarea
Prințul Philip al Marii Britanii - 7 decenii de gafe și glume incorecte politic
Intr-adevar sunt masini bune si bine legate, cu o calitate buna a constructiei. Este drept ca sunt si ceva mai scumpe, dar in timp iti dai seama ca isi merita banii.
fata de tine cu logan la prima mana care deja se vede prin el de la rugina si cand franezi se aprind si avarii sau lampa de ceata si cand semnalizezi se aprinde pozitia :))))))))))
Singurele defecte au fost duze apa parbriz infundate (schimbate contra 20 ron) si un senzor turatie (curatat contra 60 ron acum 4 luni)
cat depre rugina, nici pomeneala
Nu stiu cati cu masini de fite sa pot lauda cu o fiabilitate asemanatoare...
povesti din astea de adormit copii auzi de la toti taximetristii... cand de fapt altul e adevarul.
Defecte
doar o duza parbriz infundata -desfundata
senzor ceva la frana 20 lei
ar cam trebui schimbate telescoapele spate dar aici e romania de vina nu masina
Logan nou
Defecte
rugina la portbagaj si praguri in 6 luni
sonda de pornire bulita din a 4 zi .Schimbata si reschimbata reparatii totale 1500 euro
si era sa il si rastorn
Opel SH, Citroen SH, Logan de 5 ani luat nou. Care a costat cel mai putin la intretinere ? ai ghicit , Loganul.
Si nu o zic din auzite. Experienta proprie.
A, si pragurile + portbagajul. Zi pana la capat ca te-au chemat in service. A fost un defect la cateva serii. Mai spune ca remedierea a fost GRATIS. A constat in introducerea de ulei in praguri (desi la mine nu aparuse inca rugina). Mai tarziu am fost chemat pentru portbagaj si probleme la tabla in dreptul rotilor. In portbagaj era ok, dar au dat remediat oricum. La roti mi-au pus aparatori din plastic, rugina era in stare incipienta. Avea cateva puncte unde se umflase vopseaua.
In familie detinem mai multe masini. Eu personal am condus cam orice marca de clasa medie. Iti pot spune ca in plaja de pret de pana in 15000-17000 euro Loganul nu este ceea mai buna alegere, probabil, dar este ok. Daca ai Logan urmatorul upgrade real este la 20000 euro.
Singura parte proasta este reputatia masinii, fiind vazut ca masina pentru tarani si pensionari. Daca treci peste asta, masina e ok.
In fapt, la mine in familie Skoda Fabia sta in parcare si mergem cu Loganul.
Opel SH, Citroen SH, Logan de 5 ani luat nou. Care a costat cel mai putin la intretinere ? ai ghicit , Loganul.
Si nu o zic din auzite. Experienta proprie.
A, si pragurile + portbagajul. Zi pana la capat ca te-au chemat in service. A fost un defect la cateva serii. Mai spune ca remedierea a fost GRATIS. A constat in introducerea de ulei in praguri (desi la mine nu aparuse inca rugina). Mai tarziu am fost chemat pentru portbagaj si probleme la tabla in dreptul rotilor. In portbagaj era ok, dar au dat remediat oricum. La roti mi-au pus aparatori din plastic, rugina era in stare incipienta. Avea cateva puncte unde se umflase vopseaua.
In familie detinem mai multe masini. Eu personal am condus cam orice marca de clasa medie. Iti pot spune ca in plaja de pret de pana in 15000-17000 euro Loganul nu este ceea mai buna alegere, probabil, dar este ok. Daca ai Logan urmatorul upgrade real este la 20000 euro.
Singura parte proasta este reputatia masinii, fiind vazut ca masina pentru tarani si pensionari. Daca treci peste asta, masina e ok.
In fapt, la mine in familie Skoda Fabia sta in parcare si mergem cu Loganul.
E problema mea daca sunt sau nu multumit de masina, daca imi place sau nu.
Tu de ce esti frustrat si incerci sa-mi arati mie contrariul ? Ti-ai dorit un VAG si n-ai avut bani sa-ti iei ? E problema ta.
Ai avut bani sa iti un VAG, dar ai preferat altceva ? La fel, e problema ta. Daca detii altceva, spune-ti parerea buna sau rea despre ce detii, dar nu te trezi ca mortu-n papausoi sa sa faci niste afirmatii nefondate...
corelatia vanzari -calitate e falsa. nu numai pe piata auto, ci in general.
ex: in romania se vand in draci manele. asta inseamna ca manelele sunt un produs de calitate?
revenind...modelele din clasamentul de mai sus sunt, in buna parte, masini "low-class". faptul ca au fost cumparate spune mult atat despre gusturile cumparatorilor cat si despre cat de saraci sunt.
renault clio e o caricatura de masina...nici peugeot 207 nu e departe...
anyway...cand e vorba de gusturi...stiti voi mai bine...
:)))
Cat despre gusturi, n-au absolut nici o relevanta in cazul de fata. Gusturile ti le faci in functie de banii disponibili in momentul achizitiei.
1) Poti sa fii sarac si sa ai gusturi, sau poti sa fii bogat si sa nu ai gusturi. Si celelalte 2 variante sunt valabile (sarac-fara gusturi/bogat-cu gusturi)
2) In limba romana nu poti sa spui "cea mai perfecta", pentru ca PERFECT este superlativ absolut si nu suporta grade de comparatie...
3) In rest, fiecare sa-si cumpere ce masinsa poate/crede ca ii place...
Who cares?
:)))
Exemplu: am 8.500E si vreau sa im cumpar o masina. Gusturile mele incep de la BMW M6 si termina cu Rolls Roys Phantom. Ce facem in cazul asta ?
Ce masina imi iau ? Ce facem cu gusturile, ce facem cu banii si ce facem cu masinile ?
Totusi, citind comentarul tau asta am inteles: ca, pe baza clasamentului prezentat de www.hotnews.ro (nu mi-e clar cum e realizat acest clasament....) TU AI TRAS CONCLUZIA CA MASINILE CUMPARATE SUNT DE CALITATE! CU REFERIRE DIRECTA LA VW!
Cat priveste banii pe care ii ai vs masina pe care ti-o doresti...te inteleg! Nici eu nu sunt bogat...in consecinta ma multumesc cu ce am in prezent! Cred ca nu ai inteles "schema" privind "bogatia/saracia si gusturile".
Eu nu sunt fan BMW. Daca as avea bani...mi-as cumpara asa ceva:
http://www.youtube.com/watch?v=IyLznsUdXPQ
Dar cum nu am, ma multumesc cu asa ceva:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:98-04_Dodge_Intrepid.jpg
Asta e...
:)))
asa ca puneti mana si documentati-va mai bine inainte de a scrie un articol, poate ai vrut sa spui cele mai bine masini vandute in romania, nicidecum in europa.(editat de HotNews.ro)
Mai numarati, baieti!