Infiniti, marca de lux a Nissan, aduce la Geneva cel mai mic concept din istoria sa
Infiniti a prezentat doar o imagine teaser a masinii care va deveni cel mai mic model al unei marci care porneste de la vanzari modeste in Europa, dar vrea sa ajunga un concurent important pentru marcile germane premium.
Hatchback-ul cu aspect de coupe va concura mai ales cu Lexus CT, masina lansata anul trecut, mezinul gamei marcii de lux a Toyota.
Infiniti are vanzari slabe nu doar din cauza ca este putin cunoscuta, ci si fiindca masinile sunt mari, scumpe si au motoare de peste 235 CP, astfel ca din start se adreseaza doar unei clientele instarite.
In Romania, masinile Infiniti sunt aduse oficial de importatorul Autoitalia care a inceput vanzarile anul trecut. Pana in acel moment mai bine de 600 de masini fusesera aduse de diverse companii independente.

Beatrice Mahler: O parte din personalul ATI a abandonat lupta. Nu oricine poate sa stea lângă un pacient extrem de bolnav
Aproape 4 milioane de tineri (18-34 de ani) locuiesc cu părinții. Iar motivele lor nu sunt doar economice...
O istorie a frigului extrem, din aprilie până în iunie - Ninsori, ger și îngheț în România ultimilor 100 de ani
În spatele cifrelor (și al scandalurilor politice). Mărturii despre suferință și deznădejde în pandemie: „I-am dat prima palmă copilului”
S&P modifică perspectiva la stabilă, de la negativă/ De ce ar trebui să ne intereseze ratingul
in sfarsit cineva care spune ca si masinile japoneze consuma "excesiv" de mult"!!!
pana acum...flasneta era orientata spre masinile americane....
aha....asa deci?
uite ca se mai prabuseste un mit...
se cam duce (si) mitul masinilor japoneze...incet incet...
:)))
pa cand si masinile germane? alea nu consuma mult, nu?
mda...probabil ca functioneaza cu aer...
:)))
ps nu mi-e clar ce e cu "poza" aia....voi ce intelegeti din ea? e pusa asa...la deruta?
:)))