Compania lui Ion Bazac deschide saptamana viitoare primul showroom Lotus din tara
Istoria Lotus este puternic legata de traditia si participarile in Formula 1 in anii '60, '70 si '80 alaturi de campioni precum Jim Clark, Graham Hill, Jochen Rindt, Emerson Fittipaldi, Mario Andretti, Ayrton Senna, Nelson Piquet, Nigel Mansell sau Mika Hakkinen. Dintre acestia, Nigel Mansell, pilotul Lotus al anilor '80, va fi unul dintre invitatii de onoare la evenimentul de lansare de la Bucuresti.
Lotus Cars, detinuta de malaezienii de la Proton, a prezentat cinci concepte la salonul de la Geneva si vrea sa se relanseze si sa capete o imagine mai apropiata de cea a unor marci precum Ferrari si Lamborghini.
Lotus vrea sa ajunga sa produca mai mult decat dublu fata de cele 2.700 de masini din prezent, ajutata de investitii de circa 900 milioane euro venite din Malaezia. Pana in 2016 productia va ajunge la 6-7.000 de masini/an, numarul de modele va ajunge de la trei, la cinci, iar preturile vor fi mai mari, chiar si de peste peste 180.000 de dolari. Cele mai puternice modele Lotus vor avea peste 600 CP.

VIDEO Criza din Coaliție, săptămâna a doua. Orban: Cine atacă premierul trebuie să plece acasă /Cîțu: Le aduc aminte colegilor din coaliție că au de făcut o nominalizare pentru Ministerul Sănătății
Cercetătorii au descoperit cele mai precise informații de până acum privind emisiile radio rapide
INTERVIU Cum vede educația o elevă româncă admisă la Oxford. Mara Pîndaru: Trebuie introdusă mai mult tehnologia în procesul de învățare / Care este principala problema a sistemului de învățământ din România
O istorie a frigului extrem, din aprilie până în iunie - Ninsori, ger și îngheț în România ultimilor 100 de ani
elize si exige sunt masini usoare, sasiuri din aluminiu tubular si caroserii usoare. asta le da muschi, nu motoarele, care sunt toyota de 1.8 L, modificate sa dea in jur de 200 hp. preturile sunt similare cu cele de pe piata americana, unde se vand int'o marja de 50-70 mii usd.