Ford a angajat 90 de persoane la Craiova in trei ani, dar circa 300 au parasit uzina in aceeasi perioada
"De la preluarea fabricii din Craiova, in martie 2008, am angajat aproximativ 90 de persoane. Pe parcursul celor trei ani, aproximativ 300 de angajati au parasit compania in conditiile permise de contractul de privatizare", a precizat pentru GdS Nadia Crisan, membru in Consiliul de Administratie al Ford Romania.
"Din septembrie 2009, cand am inceput productia la fabrica din Craiova, Ford a produs 11.764 de unitati Transit Connect", a mai spus ea.
Potrivit contractului de privatizare semnat intre Ford Motor Company si statul roman, in patru ani de la preluarea efectiva a fabricii din Craiova, adica exact peste un an, Ford ar trebui sa ajunga la o productie de 300.000 de automobile. In caz contrar, compania ar trebui sa achite daune catre statul roman, in procent de cel mult 25% din pretul de cumparare, daca se produc mai putin de 200.000 de automobile in cei patru ani de la preluarea fabricii din Craiova.
Tot in patru ani, Ford trebuie sa dubleze numarul de angajati si sa ajunga la 7.000 de persoane. Intre timp, criza a lovit din plin, iar industria auto a fost printre cele mai afectate domenii. Anul trecut, Ford a solicitat statului roman amanarea investitiilor cu un an, deci modificarea contractului de privatizare printr-un act aditional. Pana in prezent, nu s-a semnat actul aditional, iar Ford nu a depasit termenii contractuali, spun reprezentantii Autoritatii pentru Valorificarea Activelor Statului (AVAS), care se ocupa si de analiza postprivatizare a contractului cu Ford.
De la final de 2011 ar trebui sa inceapa productia monovolumului B-Max care a fost prezentat sub forma de concept la salonul de la Geneva, masina care ar urma sa fie produsa in volume mari la Craiova: 150.000 unitati/an. Toata lumea astepta ca la prezentarea masinii compania sa confirme informatia care circula de luni bune, cum ca B-Max e modelul care va fi produs la Craiova, insa confirmarea nu a venit.
- 0 (0 voturi)nu va faceti iluzii (Marţi, 22 martie 2011, 14:56) xyz [anonim]Ford n-o sa faca niciodata 200k masini pe an. O sa intervina pe cale politica(ambasadorul US probabil), ca sa nu plateasca nici o penalitate cand o veni termenul. Eventual deschide un proces cand o veni vorba sa dea banii de penalizare.O sa dea o spaga mica catorva functionari publici, sa se asigure ca statul n-o sa aiba o aparare foarte buna la proces, cum a mai facut deja cu TVA-ul pentru niste piese fabricate in asia.raspunde trimite
- 0 (0 voturi)Ford pe vremea (Marţi, 22 martie 2011, 17:46) HESS [anonim]Tariceanu da nu ma insela Ford primit de la buget 140-160 milioane Euro din care cica 60 milioane le vor folosi pt recalificarea personalului .Ca vezi doamne produc mii si mii de masini super sofisticate.Deci care 100 milioane investitii.Ford nu si-a respectat contracutul daca nu ma insel.Pe Hot News cred ca am vazur o poza cu interiorul fabricii.Parca era Ford din primii ani 1900 toamna.Cred ca aici se asambleaza masiniile iar piesele le aduc din Turcia.Dar s-ar putea sa ma insel.raspunde trimite

Cu excepția a două județe, în România un adult din patru e pensionar. Campioana e Hunedoara, unde aproape jumătate din adulți sunt pensionari
Parenting pe timp de pandemie - cum au supraviețuit părinții lunilor de școală online
K2 - Povestea ”muntelui sălbatic” - Tragedii și victorii pe un monument fantastic din piatră, zăpadă și gheață
Adele, The Cure, Drake și alții. Ce albume așteptăm odată cu revenirea industriei muzicale în 2021
INTERVIU Cum ne ferim de conspirațiile pe seama vaccinului anti-COVID: Fiecare reacție adversă cunoscută până acum e exagerată de conspiraționiști. Ți se dă de înțeles că vei păți cu certitudine acel lucru
VIDEO Vlog-ul lui Cristian Presură: Cum combat experții în Sănătate principalele temeri legate de vaccinul anti-Covid