Proiect de lege: Service-urile auto ar putea fi obligate sa le permita clientilor sa asiste la lucrarile de reparatii
De asemenea, actul legislativ va permite clientilor sa refuze motivat semnarea devizului si plata executiei in cazul in care prestatorul nu asigura calitatea tehnica a lucrarii.
Badulescu sustine ca prin contestarea lucrarilor va duce la un blocaj in activitatea service-urilor, dar si in ceea ce priveste receptionarea autovehiculului.
"Aceasta masura trebuie analizata si reglementata atent, pentru ca, in aceste conditii, orice client care este nemultumit, chiar si nefondat, poate sa refuze plata lucrarilor. Pe de alta parte, daca refuza sa plateasca, beneficiarul lucrarii nu poate sa ridice automobilul. In aceste conditii se vor crea blocaje in ambele parti, si in final, neintelegerile se vor finaliza tot in justitie", a declarat Badulescu, prezent la evenimentul de prezentare a Asociatiei Nationale a Societatilor de Dezmembrare Auto si Reparatii.
Punctul de vedere al deputatului a fost sustinut si de reprezentantii asociatiei patronale, care mai sustin ca instalarea unor dispozitive audio-video in cadrul service-urilor ar reprezenta un efort financiar prea mare.

Când marketingul ne păcălește să cădem în capcana consumului irațional/ Sunt diamantele valoroase sau nu?
Medicii de familie admit că unii dintre ei au refuzat să își programeze pacienții la vaccinarea împotriva COVID-19 și recomandă "utilizarea celorlalte 6 modalități de programare"
VIDEO Autostrada A1 Sibiu - Pitești: Cum arată acum lucrările avansate de pe prima secțiune
VIDEO. A lăsat jobul din City-ul londonez pentru a cumpăra o clădire monumentală părăsită de pe o insulă grecească, pe care a transformat-o în hotel de lux
VIDEO REPORTAJ Libearty Sanctuary, cel mai mare sanctuar de urși bruni din Europa/ Care este populația reală de urși? Cât de mare ar trebui să fie ea?
sau de ce o piesa schimbata a fost platita ca noua si de fapt era tot cea veche lipita cu superglue.
ca totusi stai 4-5-7-10 ani prin facultati apoi vezi ca la service ti se incaseaza 300 lei pt o piesa "schimbata" si "manopera" :D de-ti vine sa faci o postliceala la mecanici auto.
In schimb, treaba asta cu supravegherea video mi se pare tare, dar nu tine decat in cazul unei revizii ( in cel mai bun caz, si daca se respecta programarea) , pentru ca in situatia reparatiilor de caroserie/mecanica, ce necesita lasarea masinii...
cand te duci a doua oara la service poti avea surpriza ca unii sa descopere ca piesa care i-a picat e tot aia schimbata acum cateva luni - si asta doar din cauza ca a cedat superglue-ul. :D
cam asta e cu piesele vechi: sunt viitoarele piese "noi" de schimb.