Retelele sociale influenteaza 3% dintre cumparatorii de masini, arata unele studii americane independente

de Adrian Mitrea     0-100.ro
Marţi, 3 mai 2011, 8:56 Economie | Auto


​Circa 3% din 4.005 cumparatori de masini noi si vechi au declarat ca retelele sociale le-au influentat decizia de a cumpara, iar vanzarile cuantificabile in urma activitatii in mediile virtuale de socializare reprezinta tot cam 3% din numarul total de masini livrate intr-un an, reiese din studii si cercetari de piata independente realizate anul trecut, in SUA, citate de Automotive News.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















409 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by