Misiunea lui Tavares - Renault trebuie sa redevina o marca atractiva, sa intre in China si sa vanda masini din segmente mai mari
Renault l-a numit oficial luni pe Carlos Tavares in functia de director operational, iar noul numar Doi din companie are in fata o misune dificila fiindca trebuie sa faca din Renault o marca atractiva pentru client si sa repare imensul rau facut de scandalul de spionaj industrial. Renault trebuie sa vanda mai multe masini scumpe, sa isi imbunatateasca imaginea in ochii clientilor si sa intre pe piata chineza unde "colega" de alianta Nissan merge foarte bine.

Etapa a doua a vaccinării împotriva COVID-19: Cine are dreptul să se vaccineze în această etapă, când și cum te poți programa. Înființarea centrelor de vaccinare, în continuare în aer
Vom călători în UE doar cu „pașaport de vaccinare”? Precedentul „Carnetului Galben”
De ce Dacia intră într-o nouă etapă datorită SUV-ului Bigster și de ce apropierea de Lada nu ar trebui să ne sperie
Cum vrea Guvernul să elimine haosul liberalizării pieței energiei / Consumatorii vor putea primi reduceri de preț, până în iulie, de la furnizorii de ultimă instanță - Proiecte
EXCLUSIV Moștenirea Gabrielei Firea: Ce salarii au directorii și angajații companiilor municipale Ep. II