Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic
Articol susținut de PwC România

Transformarea în industria de media și divertisment: Nu mai există audiențe omogene de miliarde de oameni, ci miliarde de consumatori individuali!

de Florin Deaconescu     Pwc Romania
Marţi, 4 februarie 2020, 10:48 Blogul PwC Romania


Florin Deaconescu
Foto: Pwc Romania
​De la audiențe de miliarde de oameni, produsele media au ajuns să se adreseze individual miliardelor de persoane. Cu alte cuvinte vorbim despre personalizare. Dacă întrebăm 20 de oameni cum, când și unde consumă produsele media - de la filme la știri - primim 20 de răspunsuri diferite.

Noile tehnologii le dau prilejul consumatorilor să preia controlul asupra conținutului media. Ca răspuns, companiile creează oferte și modele de afaceri în funcție de preferințele personale. Folosesc date și modele de utilizare pentru a-și prezenta produsele nu către audiențe de miliarde de oameni, așa cum făceau în mod tradițional, ci personalizat către miliarde de consumatori individuali.

Această transformare, datorată noilor tehnologii, se observă cel mai clar în veniturile pe care industria de media le obține din produsele digitale, a căror pondere a crescut la nivel global de la 40% din total venituri, în 2014, la 55% în 2019, urmând să depășească 61% în 2023, conform raportului PwC Global Entertainment & Media Outlook 2019-2023.

Cum arată industria de media și divertisment din România în acest raport și cum se adaptează noilor tendințe?

Citiți continuarea articolului pe blogul PwC România aici

Articol semnat de Florin Deaconescu, Partener PwC România




Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.














208 vizualizari


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by