Tot mai multe companii pun accent pe performanța angajaților și fac eforturi susținute pentru a îmbunătăți acest proces, însă trebuie să aibă în vedere că, pe piața competitivă a forței de muncă de astăzi, nu mai este suficient să facă doar un ”check-in” în cadrul evaluării anuale. Managerii ar trebui să ofere feedback continuu și îndrumări astfel încât angajații să primească sprijin pe tot parcursul anului, iar ei să aibă o vizibilitate crescută asupra activităților și realizărilor angajaților.

Alina BicaFoto: PwC România

Pe măsură ce firmele își accelerează transformarea digitală și se pregătesc pentru viitorul pietei muncii, vor trebui să se concentreze asupra angajaților lor și să folosească la maximum toate instrumentele pe care le au. Cercetările PwC au demonstrat că oamenii doresc să lucreze pentru angajatori care arată că le pasă. Într-un studiu PwC din septembrie 2021 ce a avut ca respondenți 3 937 de manageri și responsabili de resurse umane la nivel global, aproape 40% au spus că încrederea dintre angajați și managerii lor direcți este foarte importantă. De aceea liderii trebuie sa instituie politici de susținere a angajatilor, să deschidă canale clare de comunicare in companii, să ofere oportunități de perfecționare pentru a susține retentia oamenilor lor.

Citește mai mult pe blogul PwC România

Articol semnat de Alina Bica, Manager PwC Romania

​Articol susținut de PwC România