Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a anuntat punerea in circulatie a variantei de ocolire Caransebes. "Punerea in functiune a variantei de ocolire Caransebes este extrem de importanta pentru fluidizarea DN6 care devine tot mai mult o alternativa la traversarea Vaii Oltului pentru iesirea din tara", a declarat secretarul de stat Alexandru Nazare.

El a mai spus ca in acest an a mai deschis circulatiei centura Domasnea si toti kilometrii de pe centura Drobeta Turnu Severin. "In total in acest an am deschis circulatiei 45 de kilometri de variante ocolitoare in valoare de 165 milioane euro", a precizat Alexandru Nazare.

Varianta de ocolire Caransebes are o lungime de 12,08 km, lucrarile fiind executate de Copisa Constructora Pirenaica SA. Valoarea contractului este de 30,2 milioane euro fara TVA. Pe traseul variantei de ocolire sunt prevazute 10 poduri, pasaje si viaducte de lungimi considerabile, fiind traversate raurile Sebes si Timis, caile ferate CF 917 si CF 900, drumul national DN 68, paraurile Potoc si Zlagna, precum si mai multe vai, 30 de podete, 4 noduri, 5 intersectii amenajate in forma de sensuri giratorii si un Centru de Intretinere. Lucrarile au fost finantate de catre Uniunea Europeana prin ISPA. Perioada de garantie este de 2 ani.