CFR Calatori a reluat cursele spre Aeroportul Otopeni odata cu mutarea curselor low-cost

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 25 martie 2012, 12:16 Economie | Companii


CFR Calatori a reluat cursele trenurilor Regie Henri Coanda Expres pe ruta Bucuresti Nord - Aeroport - Balotesti odata cu mutarea curselor aeriene low-cost de pe Aeroportul Baneasa, informeaza CFR Calatori, citata de Agerpres. Potrivit companiei, circulatia acestor trenuri a fost sistata din cauza conditiilor meteo nefavorabile din aceasta iarna, dar si a utilizarii foarte scazute.

In contextul transferului activitatii companiilor de zbor low-cost de la Aeroportul International Aurel Vlaicu (Bucuresti Baneasa) la Aeroportul International Henri Coanda (Otopeni), acest tip de transport - tren plus auto va fi reluat experimental, circa doua luni, pentru a se putea face o evaluare a pietei pe aceasta ruta.

In functie de nivelul de trafic, se va lua o decize finala asupra mentinerii in circulatie a trenurilor Henri Coanda Expres, sustin reprezentantii CFR Calatori.

La fiecare ora, din intervalul orar 06.25 - 21.24, trenurile vor asigura legaturi corelate cu activitatea traficului aerian din Aeroportul International Henri Coanda (Otopeni).

Microbuzele pentru transferul pasagerilor dintre terminalele de plecare/sosire ale aeroportului si Punctul de Oprire Aeroport halta (locul/statia unde opresc trenurile), circula intr-un grafic orar adaptat cu mersul trenurilor. Imbarcarea in microbuzele de transfer se realizeaza de pe estacada de la etajul 1, zona de sosiri internationale, unde se afla si casa de bilete.

Un bilet costa 8,10 lei, iar un abonament lunar 136 de lei (tarifele includ si transferul cu microbuzul). Biletele se pot procura de la toate casele de bilete din statiile si agentiile de voiaj CFR, inclusiv de la casa de bilete deschisa in incinta Aeroportului International Henri Coanda.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





2588 vizualizari

  • +6 (6 voturi)    
    ... (Duminică, 25 martie 2012, 15:19)

    calamaru [anonim]

    Nu stiu daca le va creste cererea pe cursa, avand in vedere ca e gandita in cel mai romanesc mod cu putinta: trenul te lasa la mama dracului, apoi de trambalezi cu bagajele la microbuz pe un drum de tara (halal imagine in fata turistilor straini...), microbuzul te hurducaie pana la aeroport unde iar te trambalezi cu bagajele la check-in. Lucrarea corecta si care ar fi atras cu adevarat clientii ar fi fost sa se construiasca o cale ferata electrificata care sa se desparta din linia care vine de la Gara de Nord, care sa subtraverseze DN1 si care sa faca statie sub aeroport. Dar, nu sunt bani. Nu sunt bani de constructii, ma refer, si nici de platit datoriile la stat, ca bani de prime de umplut burdihanele jefuitorilor de la CFR sunt!
    • 0 (2 voturi)    
      calea cea buna si dreapta (Duminică, 25 martie 2012, 15:56)

      mitica [anonim] i-a raspuns lui calamaru

      ar fi fost linie de metrou din oras si pana la otopeni. sunt si bani, inca de pe vremea cand videanu era primar, obtinuti de la banca japoniei. imprumutul a fost facut in conditii foarte avantajoase pentru partea romana iar japonezii au intocmit si un studiu de fezabilitate. o linie de metrou care sa faca legatura cu otopeni se pare ca le-ar strica multora afacerile pentru ca asta nu presupune nici despagubiri pentru terenuri si in plus ar diminua castigurile firmelor care acum fac transport pe aceasta ruta. nici unul dintre ministrii transporturilor nu a fost interesat sa demareze proiectul. probabil ca supravegherea fondurilor este prea stricta iar pe malurile dambovitei altfel de legi guverneaza. ungureanu a promis ca vor incepe lucrari pe acest tronson de metrou insa este foarte greu de crezut ca cineva va face ceva intr-un viitor apropiat. bine ca vom avea aeroport pentru vip-uri la baneasa modernizat cu bani publici si in mod cert o noua zona cu multe vile de lux in apropiere. prostimea poate calatori si cu ,,locala'' pana la aeroport iar turistii straini dornici de senzatii tari vor fi pe deplin satisfacuti de brandul lui udrea.
      • +2 (2 voturi)    
        metrou (Duminică, 25 martie 2012, 19:49)

        calamaru [anonim] i-a raspuns lui mitica

        Si cu metroul e o problema, ca l-au gandit si pe ala tot romaneste, adica cu dosul: pleaca din oras de la statia 1 mai, in loc sa plece macar de la gara de nord. De Piata Victoriei nici nu mai zic...
        • 0 (0 voturi)    
          asa-i (Luni, 26 martie 2012, 1:41)

          mitica [anonim] i-a raspuns lui calamaru

          japonezii in studiul lor prevazusera ca noul tronson sa porneasca de la piata victoriei catre aeroport. orban cat a fost ministru nu a miscat nimic iar boagiu a comandat un nou studiu de fezabilitate (alti bani cheltuiti) sub pretextul ca cel al japonezilor ar fi depasit (s-o fi schimbat ceva sub pamant intre timp....).
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Luni, 26 martie 2012, 14:46)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui mitica

        1. De cate ori pe an mergi la aeroport ca sa se justifice o line de metrou de doua miliarde de euro?
        2. Crezi ca banii pe care-i dadeau japonezii nu trebuie inapoiati? Daca e asa rentabil, si daca banii exista, de ce nu face o firma privata linia asta de metrou? Iti spun eu, banii aia exista pentru ca exista garantii de stat si se stie ca prostul de cetatean n-are incotro, trebuie sa plateasca.
  • +3 (3 voturi)    
    tren spre aeroportul otopeni (Duminică, 25 martie 2012, 15:51)

    carcotasul [anonim]

    Este foarte buna reluarea mersului trenului de la Gara de Nord la aeroport, care s-ar putea acum sa fie mai populat decit inainte cind la Otopeni nu veneau si cursele low cost.

    Este de preferat calatoria cu trenul acesta in conditii foarte civilizate, decit sa dai ochii cu toti taximetristii , unii chiar slinosi, necivilizati, care te asalteaza fara rusine chiar din usa aeroportului, desi vad ca nu le dai nici o atentie, deci ai alt mijloc de transport.

    Doua observatii:
    1. Nu se face suficienta reclama la acest tren. Ar trebui afise peste tot in aeroport, nu numai la benzile transportoare de bagaje, anunturi pe care le observi eventual din greseala.
    Puneti panouri mari de 1x1m, in sala de asteptare, pe ambele parti ale soselei Bucuresti -Otopeni, prin citeva locuri importante din oras, reclame la televizor. reclamele vor costa , nu cinbe stie ce daca sunt facute cu cap, dar beneficiile vor incepe sa curga.

    2. Personal am folosit acest tren si il consider foarte util. Dar la una din calatorii, prin toamna 2011 cele doua taxatoare care ne-au luat banii ne-au cerut vreo 2 -3 lei /bilet mai putin cu conditia sa nu ne dea bilete.
    Eram un grup de vreo 6 persoane.
    Am refuzat dar am constatat alta evaziune fiscala.
    Sigur ca trenul nu e rentabil daca la fiecare cursa calatorul e taxat dar biletele ramin pe cotor ca si cum trenul e aproape gol. Faceti supracontroale (eventual imbracati civil) si vedeti cit e evaziunea.
    Fata de alte trenuri care merg pe distante mai mari , fara prea multi calatori, pierderea cauzata de aceasta ruta este infima mai ales ca e numai un vagon.
    Nu blamati cetatenii, controlati salariatii CFR si dati-le amenzi serioase cind ii prindeti si controlorilor si cetatenilor. numai cind vor fi atinsi tare la buzunar
    vor renunta la furt.
  • +4 (4 voturi)    
    Revoltator management (Duminică, 25 martie 2012, 16:57)

    Bullet Train of ...stupidity [anonim]

    Au incercat sa prosteasca lasand calatorii in camp cu bagaje sa le trambaleze in microbuze,au sistat in lipsa de clienti si acum incearca iar sperand ca astia la low cost sunt mai saraci.Nu vor veni,prefera sa ia un taxi cunoscut sau sa sune un prieten decat sa calatoreasca cu bagaje trambalati sau inghesuiti.
    Ce manager sa fii la o companie nationala de transport feroviar sa nu fi in stare sa construiesti cativa km lipsa pana la aeroport in 22 de ani?Portiunea asta mica de linie lipsa este o gaura imensa pentru venituri,reclama negativa pt turist sau investitor despre ro.Prima lor impresie este o lipsa de infrastuctura si o teapa de la taxi.
    Vedeti bai scolitilor cu master si magement, functii de ministri ce inseamna aia o prioritate?Pana acum nu am vazut transportul de la singurl mare aeroport o prioritate,Ce a lasat ceasca tot drumul ala il folositi,numai ca el nu avea libera circulatie si trafic inzecit si deci nevoie sa mareasca?Voi aveti numai functii pompoase si realizari 0.
  • 0 (0 voturi)    
    MASURA NEPUTINTEI SAU A REA VOINTEI? (Duminică, 25 martie 2012, 21:48)

    calator [anonim]

    1) Normal era sa fie prelungita linia de tren pina in aeroport la Otopeni si apoi sa mute traficul!
    Asta ar fi insemnat civilizatie tip UE.
    2) Dle. Presedinte, fost ministru al transporturilor, Dle actual Ministru al transporturilor, este chiar atit de greu sa construiti tronsonul care lipseste?
    Ca doar nu e autostrada!
    Nu inteleg de ce toata lumea ne prosteste cu metrol care va sa vina .....dupa 2020........sau cu autobuzul RATB ce va fi precum fantoma
    Nu realizati ce trafic va fi?
    Folositi fonduri UE ca tot vreti absortie.
    3) Dle premier face-ti ceva sa avem un aeroport de nivel UE nu unul de tip african............unde cobori in praful unei halte CFR in mijlocul cimpului
    4) Am folosit aceasta ruta si am pierdut peste 5 ore din cauza ''corelarii'' despre care se vorbeste
    Sinteti naivi....microbuze la asa trafic ?

    5) Cel mai important : MAFIA imobiliara A INVINS
    la Baneasa in detrimentul a milioane de romani

    6) De ce PDL si USL nu au nici o pozitie pe asta importanta problema ce priveste imaginea Romaniei, ca toti au avut puterea............si nu au facut nimic

    7) Cine o va face va ramine in istorie ca un om care intradevar i-a pasat de cei ce l-au votat


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by