Rosia Montana Gold Corporation sustine ca procedurile de evaluare a proiectului minier pot continua

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Vineri, 18 mai 2012, 15:00 Economie | Companii


Rosia Montana Gold Corporation sustine ca procedurile de evaluare a proiectului minier pot continua deoarece documentatiile de urbanism aprobate in 2002 sunt in vigoare si produc efecte, potrivit deciziei Curtii de Apel Alba Iulia din 4 aprilie 2012.

"Deciziile nr. 45 si 46 din 2002 ale Consiliului Local Rosia Montana privind aprobarea documentatiei Plan Urbanistic General si Plan Urbanistic Zonal "nu au iesit niciun moment din vigoare intrucat instanta nu a dispus anularea lor" acestea continuand sa isi produca efectele, se afirma in motivarea deciziei Curtii de Apel Alba Iulia, subliniindu-se ca aceste acte administrative continua sa produca efecte fata de terti, iar efectele deja produse pana in prezent nu sunt afectate, la fel ca si efectele care urmeaza a se produce. Hotararea Curtii de Apel Alba Iulia din 4 aprilie 2012 se refera numai la procedura de vot din 2009 si nu afecteaza deciziile prin care s-a aprobat documentatia PUG si PUZ", se arata intr-un comunicat trimis de RMGC.

In plus, RMGC sustine ca motivarea deciziei Curtii de Apel Alba Iulia contrazice declaratiile recente ale fostului ministru al Mediului Attila Korodi, conform carora din cauza lipsei unui PUZ care sa-si produca efectele, procedurile de evaluare a proiectului minier vor trebui suspendate pana la emiterea unui nou certificat de urbanism.

"RMGC se asteapta ca procedura de evaluare a impactului asupra mediului, care se afla intr-un stadiu avansat, sa continue si sa se incheie. In ziua de astazi, un proiect minier responsabil se poate face numai cu deplina respectare a legislatiei romanesti si europene si prin folosirea celor mai bune practici disponibile. Motivarea deciziei Curtii de Apel Alba Iulia, comunicata astazi, confirma ca nu exista niciun impediment legal in calea finalizarii procedurii de evaluare a impactului asupra mediului", declara Dragos Tanase, Director General al RMGC.

Reprezentantii fundatiei Alburnus Maior sustin insa ca Curtea de Apel Alba Iulia nu se putea pronunta asupra hotararilor de Consiliu local din 2002, deoarece nu faceau obiectul procesului.

"In 2002 Consiliul Local Rosia Montana a aprobat PUG-ul si PUZ-ul pentru zona miniera. In 2008 Curtea de Apel a constatat ca aceste hotarari sunt nelegale deoarece consilierii erau in conflict de interese. Curtea nu le-a anulat deoarece ele nu faceau obiectul procesului insa, daca o hotarare de Consiliu este considerata nelegala, ea nu mai poate produce efecte, potrivit legii. In 2009, Consiliul local, spunand ca nu mai este in conflict de interese, a votat din nou cele doua hotarari. O dovada in plus ca ele nu mai erau in vigoare. Urmare a procesului in care noi suntem parte, in aprilie 2012 Curtea de Apel Alba Iulia a anulat si aceste doua hotarari. Eu nu am vazut motivarea instantei, deoarece nu se comunica direct petentilor, insa Curtea de Apel nu se putea pronunta asupra hotararilor de Consiliu din 2002 deoarece nu faceau obiectul procesului de fata", a declarat pentru HotNews.ro Stefania Simion, jurista Alburnus Maior.

Aceasta mai spune ca procedura de evaluare de mediu pentru proiectul RMGC va putea fi pornita abia dupa ce se va aproba noul PUG al Rosiei Montana: "Actualul PUG expira in iulie 2012. Deocamdata, noul PUG se afla in procedura de dezbatere prealabila. Nici macar nu s-a facut licitatia pentru desemnarea proiectantului. Pana va fi gata noul PUG vor mai trece ani buni. Abia dupa ce acesta va fi aprobat, se va face un nou PUZ, daca va fi cazul, dupa care se va scoate un nou Certificat de urbanism si abia dupa asta poate incepe procedura de autorizare".








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





981 vizualizari

  • -2 (14 voturi)    
    foarte bine (Vineri, 18 mai 2012, 15:19)

    Daiana [anonim]

    asadar, nu mai exista vreun motiv pentru care Ministerul Mediului sa refuze sa finalizeze procedeele de avizare. Poate, in curand, mediul de la Rosia va ajunge sa fie, in sfarsit, ecologizat.
    • 0 (4 voturi)    
      ar fi bine (Vineri, 18 mai 2012, 19:53)

      Jimmy [anonim] i-a raspuns lui Daiana

      ar fi bine, ca a lasat statul mizerie acolo, pe langa somaj, iar proiectul asta ar rezolva problemele astea. pacat ca s-a amanat atat..
      • 0 (0 voturi)    
        Romania si viitorul (Sâmbătă, 19 mai 2012, 12:01)

        Mihai [anonim] i-a raspuns lui Jimmy

        Asta este tara noastra Romania in care suntem pe primul loc la capitolul amanari si discutii dar pe ultimul in ceea ce priveste munca sau dezvoltarea Romaniei
      • 0 (0 voturi)    
        dezvoltare (Sâmbătă, 19 mai 2012, 15:55)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui Jimmy

        Asta este singura sansa pentru dezvoltarea zonei si realizarea unei zone turistice care sa poata sa faca bani si sa fie vizitate probabil mai mult de turistii straini, ei fiind interesati de istorie mai mult decat noi..dar prezervarea istoriei este foaret importanta si pentru noi
  • +5 (11 voturi)    
    haideti cu evaluarea (Vineri, 18 mai 2012, 15:23)

    Ghitz [anonim]

    deci tribunalele au validat certificatul de urbanism al celor de la RMGC de 4 ori in doi ani, au validat acum si planurile urbanistice, nu mai e niciun motiv pentru care evaluarea proiectului sa se mai amane. chiar nu e asa de greu, sa-l evalueze si daca e bun sa-l aprobe, daca nu, nu. dar sa termine evaluarea
    • 0 (0 voturi)    
      proiect (Sâmbătă, 19 mai 2012, 12:04)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui Ghitz

      Pai daca vedem ca nimeni nu se preocupa de oamenii acestia care fac ce fac si vor sa impedice proiectul , noi avem de suferti si rosienii mai mult.Romania nu este in stare sa adopte nimic urgent indiferent de situatia din tara
    • 0 (0 voturi)    
      normal nu (Sâmbătă, 19 mai 2012, 15:56)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Ghitz

      Normal nu tebuie sam ai fie intarziata avizzarea proiectului, dar nici opririle facute in utlma vreme din avizare nu au fost justificate, asa ca la noi niciodata nu sti, dupa ce 15 ani s-a tras de timp
  • +4 (12 voturi)    
    Culmea (Vineri, 18 mai 2012, 15:33)

    Toma [anonim]

    nu cred ca e o surpriza ca actele le erau in regula pana la urma, au facut totul profesionist, era culmea sa nu aiba actele in regula. Si totusi evaluarea se amana de ani de zile, asta e culmea
    • -1 (3 voturi)    
      trag de timp (Vineri, 18 mai 2012, 23:23)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Toma

      asta a fost din start inca o incercare ca sa mai traga de timp, Korodi doar a facut asta si cand am ai fost data trecuta la conducerea ministerului, se pare ca ii palce sa stea degeaba in loc sa buna mana la munca ca doar pentru asta e platit
    • 0 (0 voturi)    
      se stia ca sunt (Sâmbătă, 19 mai 2012, 23:24)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui Toma

      Eu sunt de perere ca tot timpuyl se stia ca actele sunt perfect legale adr au vrut sa mai trraga de timp si asta a fost metoda cea mai simpla
  • +4 (10 voturi)    
    deci... (Vineri, 18 mai 2012, 15:36)

    Damian [anonim]

    Adica a tot fost valabila si in ultima vreme cand se dadeau peste cap cu procese si declaratii fantsmagorice si juristi si documente. Si actualul ministru propunea sa faca o intalnire cu ditama comisia sa discute niste documente si decizii care nu au nicio relevanta si nicio greutate! ar fi amuzant, daca nu ar fi asa trist! Poate face cineva un pustiu de bine si o pune pe dna Plumb la curent cu ce misca prin ministerul ei pe la problemele arzatoare cu care se pare ca nu mai face fata.
    • 0 (0 voturi)    
      tot timpul au fost valabile (Sâmbătă, 19 mai 2012, 15:57)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Damian

      Actele alea tot timpul au fost valabile doar ca domnul Korodi a cautat niste metode de a trage de timpo, bine ca nu mai este el la conducerea ministerului, poate noua ministra este mai competenta
  • +3 (13 voturi)    
    veste buna (Vineri, 18 mai 2012, 15:54)

    Ionut [anonim]

    este o veste buna atat pentru Rosia Montana, cat si pentru Romania. Asadar, nu mai exista niciun motiv pentru care proiectul sa mai fie amanat si un viitor mai bun pentru zona aia si pentru tara sunt doar la un aviz distanta
  • -2 (12 voturi)    
    Cititi cu atentie (Vineri, 18 mai 2012, 16:08)

    Stefan [anonim]

    Repede apar sustinatorii cianurilor, ca ciupercile dupa ploaie.

    Concluzia este ca RMGP - NU ARE DREPTATE deoarece:

    "daca o hotarare de Consiliu este considerata nelegala, ea nu mai poate produce efecte, potrivit legii."
    • +5 (9 voturi)    
      cine are dreptate? (Vineri, 18 mai 2012, 16:15)

      Calinu. [utilizator] i-a raspuns lui Stefan

      tu zici ca ei nu au dreptate, tribunalele zic ca ei au dreptate. dine are dreptate dintre voi? eu zic ca tribunalele.
    • 0 (2 voturi)    
      ... (Vineri, 18 mai 2012, 23:22)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Stefan

      cat timp tribunalele spun ca ei au drepatte atunci nu mai cotneaza ce spui tu acolo. Tribunalele au decis si nu doar odata ca sunt perfect valabile documentele
  • -4 (12 voturi)    
    jos ghearele de pe aurul motilor ... (Vineri, 18 mai 2012, 16:29)

    capusa de mina [anonim]

    ... hotilor...
    • +1 (1 vot)    
      aurul (Sâmbătă, 19 mai 2012, 15:28)

      Monica [anonim] i-a raspuns lui capusa de mina

      aurul nu este doar al motilor, este al tuturor romanilor. dar daca il tinem sub pamant, chiar nu ne ajuta cu nimic. singuri, nu mai avem forta financiara sa-l exploatam, in parteneriat scapam de cheltuieli. eu zic ca a doua varianta e cea viabila.
  • +4 (8 voturi)    
    evaluare (Vineri, 18 mai 2012, 16:41)

    Horia [anonim]

    atunci sa se termine acea evaluare odata, ca deja devine penibil ca de ani de zile se amana degeaba acest lucru.
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 19 mai 2012, 15:58)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Horia

      Penibila fost cand era o intarziere de 2-03 ani acum este deja jentanta perioada si din cauza asta putem fi siguri ca ne ocolesc alti investitori cand aud de aceasta amanare
  • +5 (7 voturi)    
    amanarea dauneaza (Vineri, 18 mai 2012, 16:57)

    Ulise [anonim]

    domnul Korodi a spus ce a spus doar ca sa mai incerce sa amane proiectul asta, nu avea nicio baza legala sau in vreun fel ancorata in realitate. dar nu inteleg o chestie, de ce nu se termina evaluarea, sa se faca proiectul daca e bun si sa nu se faca daca nu e bun. amanarea asta doar ne dauneaza ca si imagine de tara
    • +1 (3 voturi)    
      interese (Vineri, 18 mai 2012, 19:39)

      Lucas [anonim] i-a raspuns lui Ulise

      asa este, faptul ca se tot amana transmite un semnal negativ catre investitori, fug toti la vecini cand vad ca un proiect benefic se amana de mai bine de 10 ani. si cred ca vecinii nostri se bucura de acest lucru, poate de aia Korodi a amanat si s-a straduit sa amane in loc sa evalueze
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Sâmbătă, 19 mai 2012, 23:30)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui Lucas

        Semnalul negativ e trimis catre toti investitorii si este trimis de multa vreme. Spun toti investitorii pentru ca multe corporatii au ales sa plece cu fabricile de la noi in favooarea vecinilor, deci intarzierile astea nu fac deloc bine
  • +5 (7 voturi)    
    degeaba (Vineri, 18 mai 2012, 17:14)

    Vladimir [anonim]

    deci s-a amanat degeaba pana acum! E incredibil! Pai de aia suntem ultimii din Europa, ca mai apare cate unu' ca Korodi, care minte in public, minte pe toata lumea, doar ca sa ii iasa lui interesele
    • +1 (3 voturi)    
      degeaba (Vineri, 18 mai 2012, 19:57)

      catalin [anonim] i-a raspuns lui Vladimir

      se tot amana degeaba de ani de zile. pana la urma o sa ramanem de rasul curcilor daca nu dam un raspuns pentru proiectul asta. eu nu am mai auzit pe nicaieri sa dureze atat de mult.
      • 0 (0 voturi)    
        suntem deja (Sâmbătă, 19 mai 2012, 15:59)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui catalin

        Daca pana si bulgarii sau grecii sunt in stare sa dea un raspuns mult mai repede ca noi putem fi siguri ca suntem deja de rasul curcilor , codasii europei scrie pe noi
  • -5 (7 voturi)    
    Oameni platiti sa comenteze (Vineri, 18 mai 2012, 17:42)

    Nu suntem prosti [anonim]

    Compania este disperata si are angajati full-time care naclaiesc presa cu articole si comentarii de cetateni ingrijorati de nivelul scazut de investitii din Romania.

    Cinci-din-cinci comentarii de mai jos sunt scrise de un ghertzoi cu conectii internet multiple. Sunteti jalnici mai investitori generosi, Chiar credeti ca taranul din Romania nu vede ce faceti? Ne insultati inteligenta! Platiti un procentaj decent din profit si nu mai cheltuiti banii prostind populatia.

    Rushinica
    • +1 (3 voturi)    
      lozinca ta (Vineri, 18 mai 2012, 19:40)

      Lucas [anonim] i-a raspuns lui Nu suntem prosti

      cred ca e mare disperarea la ong-isti daca se apuca sa acuze oameni care comenteaza. trist... stii, nu mai suntem pe vremea comunismului, nu mai e "ori cu noi ori impotriva noastra"
      • 0 (2 voturi)    
        ... (Vineri, 18 mai 2012, 21:05)

        alina [anonim] i-a raspuns lui Lucas

        daca ar fi dupa ong-isti cred ca ar suprima dreptul la exprimare. doar ei au voie sa zica ce se face si ce nu se face. indiferent ca au sau nu dreptate.
        • 0 (0 voturi)    
          argumente (Sâmbătă, 19 mai 2012, 16:00)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui alina

          Ei nici macar nu au niste argumetne pertinente impotriva exploatarii, toate au fost demontante pentru ca nu erau adevarate, lafel o sa se intample si cu cel despre cianura cand o sa se afle adevarul, ca nu este daunator, momentan le mai merge ca sunt mediatizati
  • +5 (7 voturi)    
    evaluarea proiectului (Vineri, 18 mai 2012, 18:15)

    mirela [anonim]

    din ce tin eu minte, evaluarea proiectului trebuia sa se petreaca acum o gramada de timp. si nu avea nicio treaba evaluarea asta cu actele de urbanism. astea sunt povesti inventante.
  • +5 (7 voturi)    
    s-a mai rezolvat o problema (Vineri, 18 mai 2012, 18:24)

    adrian [anonim]

    se pare ce certificatele sunt valabile. sper ca acum nu or sa mai nascoceasca inca ceva pentru amanarea unei decizii finale.
    • +1 (3 voturi)    
      inteligent (Vineri, 18 mai 2012, 19:24)

      vali [anonim] i-a raspuns lui adrian

      inteligent din partea lor ar fi sa nu faca lucrul asta.e deja absurd de cand tot trag de timp. un timp pretios pentru ca am putea sa ne bucuram de beneficiile proiectului.
    • 0 (0 voturi)    
      falsuri ? (Sâmbătă, 19 mai 2012, 12:16)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui adrian

      Mereu au fost valabile , iar firma RMGC nu umbla cu acte false dupa cum vedem.Multi contesta insa exista mereu dovada ca sunt documente valide ori de cate ori se merge in instanta
  • +5 (7 voturi)    
    sustinere (Vineri, 18 mai 2012, 18:47)

    laurentiu [anonim]

    proiectul are sustinerea multora dintre noi. nu inteleg de ce ministerul se loveste de tot felul de pretexte care duc la amanarea unei decizii. pentru ca oricum de luat tot trebuie sa o ia. si cu cat asteapta mai mult cu atat mai mult sunt in dezavantaj si oamenii care asteapta locuri de munca.
    • 0 (0 voturi)    
      investitii (Sâmbătă, 19 mai 2012, 12:14)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui laurentiu

      Exista tari care accepta imediat investitiile straine si beneficiile se vad , nu imediat ci in timp.Daca la noi se adopta de la bun inceput nu eram astazi in situatia prezenta
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 19 mai 2012, 16:02)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui laurentiu

      Proeictul a fost sutinut tot timpul si de clasa poltiica de la putere iar acum dea peste 80% din romani sustin proiectul, chiar este ilogic de ce nu sunt mai itneresati si oamenii p[olitici epntru a da un raspuns acestei investitii
  • +2 (4 voturi)    
    amanare enorma (Vineri, 18 mai 2012, 19:41)

    Lucas [anonim]

    in cazul acesta evaluarea nu ar trebui sa se mai amane, oricum s-a amanat prea mult timp deja, din cate am inteles trebuia dat un raspuns inca de acum 6 ani. e enorm de mult!
    • +1 (3 voturi)    
      normal asa ar fi (Vineri, 18 mai 2012, 23:10)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Lucas

      Logica dicteaza sa nu se mai amane deloc, dar Ponta cu siguranta nu vrea un raspuns pana la alegeri,. el singur a spus asta, deci tot o sa fie intarziat...oare pe astia nu ii trage nimeni la aspundere pentru intarzieri nefondate?
  • +2 (4 voturi)    
    mda... (Vineri, 18 mai 2012, 19:52)

    Jimmy [anonim]

    sincer e trist, ca un proiect care are toate actele in regula, care e benefic pentru tara si care creaza cateva mii de locuri de munca intr-o zona defavorizata, cu somaj de 80%, se amana degeaba...
    • +1 (3 voturi)    
      este (Vineri, 18 mai 2012, 23:09)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Jimmy

      Este foarte trist si uite asa ratingul nostru pentru investitori se duce si mai in jos pentru ca incercam scamatorii eiftine ca sa intarziem un proiect deja arhi intarziat
      • 0 (0 voturi)    
        ai dreptate (Sâmbătă, 19 mai 2012, 16:02)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui Alex

        Ai perfecta drepatte, ratingul nostru pentru investitotri probabil o sa ajunga pe minus daca o mai tinem asa multa vreme...e pacat ca avem multe avantaje pentru investitii, doar ca nu le dam drumu
  • +1 (3 voturi)    
    Rosia Montana (Vineri, 18 mai 2012, 22:18)

    Catalin [anonim]

    Se incapataneaza multi sa atace proiectul dar oare le convine cum arata Rosia Montana , este bine ce a lasat statul in urma si sa continuam asa? Avem atatea de aratat si nu ne pasa deloc sa le dezvoltam
    • 0 (0 voturi)    
      . (Sâmbătă, 19 mai 2012, 23:31)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      cei care nu vor sa recunoasca ca in rosia montana este nevoei neaparata si urgenta de investitii fac parte de obicei din ong-uri acolo poti sa intelegi singur de ce opinia este cea care este...ei primesc bani pentru proteste nu fac nimic pe gratis
  • +1 (3 voturi)    
    Korodi (Vineri, 18 mai 2012, 22:20)

    Paul [anonim]

    Dar normal ca pot continua pentru ca ceea ce se stia despre acele acte au fost adevarate de la bun inceput nu false cum sustine Korodi.Scopul sau a fost de a inpiedica proiectul
  • +1 (3 voturi)    
    dezvoltare (Vineri, 18 mai 2012, 22:22)

    Tudor [anonim]

    Sa continue si sa se inceapa odata proiectul pentru ca doar asa Rosia Montana iese din mizeria in care a intrat.Nu inteleg de ce romanilor le convine asa in loc sa dezvolte un turism acolo
  • +1 (3 voturi)    
    planuri (Vineri, 18 mai 2012, 22:23)

    Radu [anonim]

    Pai nici nu trebuia sa se rezica aceasta treaba pentru ca ceea ce a facut Korodi a fost o modalitate murdara de a stopa proiectul.Insa se vede ca nu exista nimic fals in toate acuzatiile aduse
    • +1 (1 vot)    
      tot asa nu e bine (Sâmbătă, 19 mai 2012, 14:43)

      Ciprian [anonim] i-a raspuns lui Radu

      deci toata tevatura creata in jurul acestui subiect, de domnul Korodi, nu a avut menirea decat sa amane si mai mult inceperea unui proiect benefic pentru tara. tot asa, si prea bine nu o sa ne fie!
      • +1 (1 vot)    
        raspuns pt Ciprian (Sâmbătă, 19 mai 2012, 18:44)

        andinny [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian

        ti-am preluat mesajul. mi-a placut ce ai zis. merita accentuat. sper ca nu te deranjeaza. Consider, si eu, ca e un proiect benefic pentru tara. Sper sa inceapa.
    • +1 (1 vot)    
      benefic pentru Romania (Sâmbătă, 19 mai 2012, 16:07)

      andinny [utilizator] i-a raspuns lui Radu

      toata tevatura creata in jurul acestui subiect, de domnul Korodi, nu a avut menirea decat sa amane si mai mult inceperea unui proiect benefic pentru tara. tot asa, si prea bine nu o sa ne fie!
  • +1 (3 voturi)    
    Investitii (Vineri, 18 mai 2012, 23:08)

    Alex [anonim]

    Fromos ar fi sa dam drumu si la investitii daca toate actele lor sunt inreula cu cerintele, sper sa nu mai caute inca un motiv pentru a intarzia proiectul cei de la mediu
    • +1 (1 vot)    
      trec anii (Sâmbătă, 19 mai 2012, 12:13)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Daca de atatia ani de cand exista proiectul nu au fost in stare sa se vina cu vreo decizie nici nu ma gandesc cat o sa mai dureze.Situatia este proasta in Romania si statului nu ii pasa
  • -1 (1 vot)    
    Tot aceeasi persoana a postat cele 5 de mai sus (Sâmbătă, 19 mai 2012, 1:00)

    was [anonim]

    Rosia Montana (Vineri, 18 mai 2012, 22:18)
    Korodi (Vineri, 18 mai 2012, 22:20)
    dezvoltare (Vineri, 18 mai 2012, 22:22)
    planuri (Vineri, 18 mai 2012, 22:23)
    si
    Investitii (Vineri, 18 mai 2012, 23:08)
    este (Vineri, 18 mai 2012, 23:09) si mai multe deasupra.
    Mi se pare o jalnica cale de a incerca influenta in acest fel opinia publica. Jalnica aam spus!
    • +1 (1 vot)    
      dovada? (Sâmbătă, 19 mai 2012, 13:35)

      Cristescu [anonim] i-a raspuns lui was

      astept o dovada. oricum, mi se pare cam imposibil ca o singura persoana sa reuseasca sa scrie un comentariu la fiecare minut. HotNews e un site cu trafic mare si interesul e mare pentru acest subiect si oamenii vor sa comenteze. daca sunt de acord cu proiectul, asta e, fiecare cu parerea lui.
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 19 mai 2012, 1:52)

    Andrada [anonim]

    asta ar fi cam a 5 sau a 6a oara cand instanta hotaraste in favoarea rmgc. E ca la americani: can't you take a hint??? Datul in judecata era cam singura metoda prin care stiau ongurile sa combata compania aia…si se apre ca nu prea le iei. What's next?
    • +1 (1 vot)    
      15 ani (Sâmbătă, 19 mai 2012, 10:34)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Andrada

      ce urmeaza? sper ca Ministerul Mediului sa acorde avizul si ca proiectului sa inceapa cat mai curand. deja a fost amanat de 15 ani. e de ajuns!
  • +1 (1 vot)    
    proiect (Sâmbătă, 19 mai 2012, 11:58)

    Mihai [anonim]

    Pot continua pentru firma este una ce umbla cu acte adevarate , nu cu avize false cum sustine Korodi.In fine dupa cum vedem RMGC merge mai departe si in curand sa primeasca si ultimul aviz
    • +1 (1 vot)    
      occidentali corecti (Sâmbătă, 19 mai 2012, 13:32)

      Cristescu [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      nici nu aveau cum sa umble cu acte false, cand este singurul proiect supus dezbaterii publice de pana acum si cand au toti ochii atintiti asupra lor. numai noi, romanii, ne gandim la cum sa tragem in piept, sa tepuim, uite ca occidentalii sunt corecti
      • 0 (0 voturi)    
        diferenta intre noi si ei (Sâmbătă, 19 mai 2012, 23:33)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui Cristescu

        uite asta este diferenat intre noi si ei, ei fac totul ca la carte si asetapta acelasi lucru de la noi, dar noi tragem de timp pentru ca ne e lene as muncim. Din cauza asta ne ocolesc toti investitorii si nu mai avem pic de economie
  • +1 (1 vot)    
    nu doar ei (Sâmbătă, 19 mai 2012, 15:54)

    Alex [anonim]

    Nu sustin ei singuri acest lucru ci curtae de justitie din alba iulia este de partea lor, lafel si cea din cluj care a declarat acelaeasi acte perfect valabila acum o luna.
    • +1 (1 vot)    
      aviz pe drum (Sâmbătă, 19 mai 2012, 18:48)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui Alex

      de decizia Tribunalului din Cluj auzisem si eu. acum vine lamurirea de la cea din Alba. asa ca avizul de mediu trebuie sa fie pe drum,nu?
  • +1 (1 vot)    
    proiect (Sâmbătă, 19 mai 2012, 22:17)

    Mihai [anonim]

    Cred ca am facut atatea evaluri la proiectul acesta incat nu mai avem la ce sa facem si o luam de la capat.Nu gasesc o alta explicatie pentru ceea ce face statul in privinta Rosia MOntana
  • +2 (2 voturi)    
    de ce nu continua? (Sâmbătă, 19 mai 2012, 23:23)

    Andrei [anonim]

    Eu nu niteleg de ce au fost oprite lucrarile la analiza, cercetare sau cum ii mai spuen saptamana asta frecarii de menta pentru avizul de la mediu. Actele se stia ca sunt legale, doar bia dusesera declarate legale la curtea de justitie din Cluj acum o luna
    • +2 (2 voturi)    
      Korodi e de vina (Luni, 21 mai 2012, 8:11)

      andinny [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

      Korodi de-abia fusese din nou instalat la sefia ministerului si probabil nu l-a interesat sa fie la curent cu ultimele noutati, el fiind pornit de la inceput sa refuze proiectul, chiar inainte de a-l studia!
      • 0 (0 voturi)    
        Korodi (Miercuri, 23 mai 2012, 12:59)

        winston [utilizator] i-a raspuns lui andinny

        pai el trebuia sa ia decizii si sa actioneze pe baza legilor, pe baza actelor si prevederilor si pe baza caracteristicilor tehnice, nu in functie de simpatiile sau antipatiile sale personale. Adica trebuia sa dea acordul de mediu sau macar sa continue cu analiza proiectului
  • +2 (2 voturi)    
    proceduri (Duminică, 20 mai 2012, 10:46)

    Radu [anonim]

    Statul incearca sa traga de timp cu orice pret, ce legatura aveau procedurile de la mediu cu doua documetne din zona ? Atata timp cat nu dadeau avizul nu inteleg de ce a trebuit sa se puna ep pauza lucrul la aviz
    • +2 (2 voturi)    
      dator cu o decizie (Luni, 21 mai 2012, 8:08)

      andinny [utilizator] i-a raspuns lui Radu

      da, cei de la Mediu trebuiau sa-si vada de treburile lor, adica de Mediu. Sa decida din acest punct de vedere daca proiectul e ok si poate fi inceput. Din 2006 trebuiau sa vina cu un raspuns, dar se pare ca lenea e mare, daca inca mai gasesc orice motiv sa nu-si faca datoria. Tot amanand un raspuns, pana la urma, orice document expira,dar Mediul tot ramane dator cu o decizie.
  • +2 (2 voturi)    
    acte (Duminică, 20 mai 2012, 13:39)

    Catalin [anonim]

    Pot continua pentru ca firma umbla cu acte valide nu cu minciuni si falsuri cum sustin unii doar de a mai impedica proiectului.Dovada o face instanta care a validat de fiecare data actele celor de la RMGC
  • 0 (0 voturi)    
    pai normal (Marţi, 22 mai 2012, 12:19)

    Onuca [anonim]

    da logic vere ca sunt legale si in vigoare. CE companie cu management cat de cat isi permite sa aiva neconcordante legale sau mai stiu ce chestii lipsa? Pai numai faptul ca au stat in vizorul mass-media de atata vreme a fost un indicator al faptului ca nu-i deranjeaza asta, ca nu au nimic de ascuns. atunci ce e cu demonizarea asta??
  • +1 (1 vot)    
    legalitati (Miercuri, 23 mai 2012, 0:09)

    Mihaila [anonim]

    Mi se pare mie sau deciziile curtii sunt mereu favorabile rmgc?? Asta inseamna ca proiectul lor e legal, oricat s-ar trage cu mainile de par diverse organizatii nonguvernamentale. Deci cu datul in judecata poate s emai linistesc o perioada.
    • 0 (0 voturi)    
      Asa e (Miercuri, 23 mai 2012, 12:56)

      winston [utilizator] i-a raspuns lui Mihaila

      totusi unii ongisti si-au facut o cariera din a da in judecata RMGC, chiar daca stiu de la inceput ca nu au nicio sansa sa castige. adica, cei de la RMGC au fost dati in judecata de 4 ori in 2 ani de zile pentru certificatul de urbanism si de 4 ori tribunalele au spus ca e perfect legal. e clar ca din datul in judecata isi fac ongistii bani
  • +1 (1 vot)    
    sub (Miercuri, 23 mai 2012, 0:21)

    NElu [anonim]

    totul e cusust cu ata alba. Nu se opreste procesul de avizare total, dar nici nu se progreseaza cumva. Si nici nu se ofera motive itnemeiate pentru stagnarile astea. Nu degeaba a cerut Korodi sa I faca juristii un document prin care sa justifice de ce ii trage in jos pe rmgc...
    • 0 (0 voturi)    
      mda... (Miercuri, 23 mai 2012, 12:57)

      winston [utilizator] i-a raspuns lui NElu

      iar documentul ala se pare ca nu exista, nu l-a vazut nimeni. si oricum conteaza ce spun tribunalele, iar tribunalele au spus de fiecare data ca actele celor de la RMGC sunt in regula


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by