​Din octombrie 2012, pe piata cursurilor din Romania, va intra si compania britanica ISMM - The Institute of Sales & Marketing Management - o adevarata pepiniera de oameni de vanzari olimpici pentru corporatii. Cu o vechime de 100 de ani si o reputatie impecabila, ISMM este singurul institut din lume care ofera aceasta calificare profesionala, recunoscuta pe patru continente.

Institute of Sales and Marketing ManagementFoto: ISMM

Intrarea pe piata a ISMM este sprijinita de Ambasada Marii Britanii la Bucuresti si are ca scop promovarea profesionalizarii personalului de vanzari. De asemenea, ISMM isi propune sa ofere standarde superioare, adaptate noilor provocari ale mediului economic actual.

The Institute of Sales & Marketing Management propune o abordare multilaterala a pregatirii oamenilor de vanzari, care sa ofere mai multe nivele de pregatire si sa creeze o comunitate a oamenilor de vanzari, sprijinind in acest fel un mediu propice dezvoltarii pe termen lung. Mai multe detalii pot fi gasite pe ISMM.co.uk.

Salestrust.eu a fost lansat oficial pe 2 august odata cu lansarea calificarii profesionale ISMM si a comunitatii Salestrust.eu dedicata oamenilor de vanzari. Obiectivul acestei comunitati este sa aduca impreuna liderii din vanzari din companii nationale si multinationale pentru a avea o voce comuna in fata organismelor internationale care reglementeaza profesia de vanzari precum ISMM. Data de 2 august a marcat primul moment dintr-o serie de evenimente viitoare, asa cum a declarat Madalina Pascu, Director General al Saletrust.eu in Romania.

Salestrust.eu reprezinta compania de training cu portofoliul cel mai diversificat de programe pentru vanzari din CEE acreditate ISMM, fiind si singura companie din Romania exclusiv dedicata training-ului pentru profesia de vanzari.

Nivelul investiilor in training-ul personalului in cadrul companiilor romanesti este de doar 1% comparativ cu cel din Marea Britanie, fiind situat la o cifra de 25 de milioane de euro anual, fata de 25 de miliarde de euro in Marea Britanie.

Prezent la evenimentul de lansare a ISMM in Romania, dl. Stefan Stavrositu, director de vanzari pentru ING Asigurari, a rezumat principalele trei provocari din segmentul sau de piata, dar nu numai.In primul rand, este vorba despre existenta unor noi reglementari, care implica certificarea oamenilor de vanzari printr-o licenta care le permite sa profeseze. Pe de alta parte, criza economica a creionat o noua realitate, iar profesionistii din orice domeniu trebuie sa faca un efort de adaptare pe termen lung.

Cea de-a treia provocare tine de modul diferit, mult mai atent, in care clientii isi cheltuie banii. Cerintele clientilor, indiferent de industrie, sunt din ce in ce mai mari, iar companiile trebuie sa ofere experiente superioare calitativ, la preturi competitive.In aceste conditii, legatura dintre companii si clienti sunt oamenii de vanzari, care reprezinta un punct de diferentiere foarte important pe piata.