Anca Boagiu, fost ministru al Transporturilor, a afirmat, la Digi24, cu referire la CFR Marfa, ca este vorba despre o noua privatizare care va naste mari semne de intrebare: "Nu trebuia sa fie o licitatie cu strigare ci una cu precalificare, astfel incat sa stim cine intra in sala si daca sunt capabili sau nu sa preia pachetul majoritar. In mod normal ar fi trebui sa avem un raport, sa stim cat valoareaza compania, pentru ca in timpul dezbaterii care a avut astazi loc, lasand la o parte faptul ca n-au fost prezenti nici consultantii de privatizare, nici reprezentantii ministerului, nimeni nu a stiut sa spuna care este valoarea estimata a companiei."

Anca Boagiu a subliniat faptul ca in procesul de privatizare a CFR Marfa a fost sarit un pas. Fostul ministru al Transporturilor a mai notat si ca este un moment in piata in care poate fi cu atat mai interesant sa duci compania in faliment sau sa anunti ca este o societate falimentara: "Eu am facut eforturi gigantice in interiorul Guvernului pentru a ajuta companiile sa se redreseze financiar astfel incat, in momentul in care ajung in faza de privatizare sa nu vanda cutii goale. Eu asta am gasit, un CFR Marfa care in mod voit, ani in sir, a fost lasat balta, i-au fost subminate toate activitatile comerciale, astfel incat valoarea ei de piata sa scada."

Anca Boagiu a mai declarat ca trebuia facut testul investitorului privat astfel incat sa se poata face conversia datoriilor pe care le are compania. "Din nefericire lupta politica si inlocuirea tuturor profesionistilor ¬ am aflat cu stupoare ca la conducere sunt doi dinstinsi domni...cand aduci oameni de la pensie sa-ti conduca societatea, intelegi din start catre ce se indreapta societatea. Aici trebuia adus managementul privat, asa cum era in strategia de dezvoltare a companiei, management care sa-si faca treaba de conversie a datoriilor."

"Suntem deja intr-un alt scenariu care nu mai corespunde cu interesele Romaniei. Graba este justificata de alte interese", a mai spus fostul ministru al Transporturilor cu referire la faptul ca se va decide vanzarea in integralitate a companiei.