Deutsche Bahn va prelua Regiotrans Brasov, pentru 67 milioane euro

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 3 decembrie 2012, 17:29 Economie | Companii


Deutsche Bahn, cea mai mare companie feroviara din Europa, se va extinde pe piata romaneasca prin preluarea unui pachet de 70% din operatorul de transport de calatori Regiotrans Brasov, pentru 67 milioane euro, relateaza Mediafax.

Grupul german are optiunea de a prelua, mai tarziu, si restul actiunilor companiei romanesti, potrivit unor surse apropiate tranzactiei, scrie Handelsblatt, care citeaza Reuters.

Reprezentantii Deutsche Bahn au refuzat sa comenteze informatiile.

Regiotrans, cu 760 de angajati, a avut anul trecut o cifra de afaceri de 225,5 milioane lei, in urcare cu 28,4% fata de 2010, iar profitul companiei s-a dublat, la 8,66 milioane lei, potrivit datelor raportate catre Ministerul Finantelor.

Compania, infiintata in 2005, are doi asociati, Costel Comana si Iorgu Ganea, fiecare cu 50% din partile sociale, si opereaza linii feroviare de transport de calatori in baza unor contracte incheiate cu CFR.

Deutsche Bahn a preluat in 2008, prin subsidiara DB Schenker, compania de transport feroviar de marfa Romtrans.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





5298 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Deci se poate (Luni, 3 decembrie 2012, 17:51)

    Silviu [anonim]

    CFR nu e atractiv desi are cifra de afaceri mult mai mare, infrastructura, imobile, terenuri.

    Insa Regiotrans este.
    O fi pentru Regiotrans o firma privata? Hmmm...
    • +1 (1 vot)    
      va fii benefic (Luni, 3 decembrie 2012, 18:22)

      razvanus [utilizator] i-a raspuns lui Silviu

      Compania de stat germana este respectata si va aduce valoare transportului feroviar de pasageri din Romania. CFR CALATORI sa faca bine sa cumpere repede vagoane/automotoare pentru a le pune pe trenuri. Sa mai scada tarifele la INTERREGIONALE.
    • +1 (1 vot)    
      CFR e foarte atractiv (Luni, 3 decembrie 2012, 18:52)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Silviu

      din pacate nu e de vanzare. de ce? greu de spus...
      poate pentru ca in 1989 Romania avea una dintre cele mai extinse si utilizate cai ferate din Europa? intre timp numarul calatorilor a scazut de 7 ori. de la 408 la mai putin de 70 de milioane.. in timp ce in toata Europa trendul este invers, romanii prefera sa se urce in masina si sa moara pe sosele decat sa moara de batranete asteptand sa ajunga cu trenul din A in B...
      privatizarea CFR si CFR marfa in niste conditii inteligente (pe bucati sau intr-un mod care sa asigure concurenta) ar insemna o scadere semnificativa cifrei de afaceri a industriei auto in Romania. cine e nebun sa se urce la volan sa traverseze valea oltului daca ar putea ajunge cu trenul cu 200km/h pana la Cluj sau Timisoara? 45 de minute pana la partiile din Bucegi?..

      probabil DB cumpara regiotrans doar ca sa-si faca un nume in Romania.. plus ca in curand UE nu va mai permite monopolul CFRului. cred ca 2013 era limita..
  • 0 (0 voturi)    
    romtrans (Luni, 3 decembrie 2012, 20:16)

    FIBOFUSE [utilizator]

    Romtrans NU e companie de transport feroviar.
    Mai multa atentie!!!
    • 0 (0 voturi)    
      Romtrans = Regiotrans? (Marţi, 4 decembrie 2012, 10:13)

      Roberto [anonim] i-a raspuns lui FIBOFUSE

      Amice, mai multa atentie la tine. E vorba de Regiotrans nu de Romtrans. Iar Regiotrans e companie de transport persoane pe calea ferata.
  • 0 (0 voturi)    
    de ne-ar prelua Germania pe toti ! (Marţi, 4 decembrie 2012, 5:38)

    gica43 [utilizator]

    Doamne ajută ! Dar ar trebui să vină cu nemți cu tot !Va dati seama ce ar iesi cu Abramburica la conducerea CFR !!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by