Actiunile Gabriel Resources s-au prabusit cu pana la 70%, luni, la bursa din Toronto si au fost oprite de la tranzactionare. Gabriel Resources Ltd ia in calcul demararea procedurilor de litigiu impotriva Romaniei

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 9 septembrie 2013, 17:09 Economie | Companii


Gabriel Resources Ltd. anunta ca, daca proiectul privind exploatarea miniera de la Rosia Montana este respins de Parlament, ia in calcul demararea procedurilor de litigiu pentru "multiple incalcari ale tratatelor internationale de investitii". Pe bursa din Toronto, actiunile companiei s-au prabusit luni cu aproape 70% si au fost oprite de la tranzactionare. Imediat dupa deschidere titlurile au urcat usor la 1,11 dolari, pentru ca apoi sa coboare brusc pana la un minim de 0,41 dolari pe unitate, cu 70% mai jos decat cotatia de deschidere. In jurul orei 19.00 (ora Romaniei), Gabriel Resources Ltd isi limitase pierderile la circa 53%.Pe bursa din Toronto, actiunile companiei se prabuseau: -64% in jurul orei 17,15, ora Bucurestiului. Suspendarea tranzactionarii este o practica obisnuita in momentul in care se fac anunturi care pot influenta semnificativ evolutia pretului actiunilor unei companii, potrivit Bloomberg.

"Daca proiectul de lege este respins, compania va evalua toate actiunile care ii stau la dispozitie, inclusiv notificarea formala a intentiilor de a deschide un litigiu pentru multiple incalcari ale tratatelor internationale de investitii", se arata intr-un comunicat postat pe site-ul companiei.

Gabriel Resources Ltd. indeamna la precautie in tranzactionarea actiunilor sale si precizeaza ca va notifica piata despre evolutiile in acest caz.

Compania adauga ca, "in ciuda faptului ca guvernul a aprobat proiectul de lege in sedinta din 27 august si ca recentele sondaje de opinie arata ca majoritatea populatiei sustine continuarea proiectului, se pare ca Guvernul a instituit o procedura de urgenta pentru a stopa orice dezbatere in Parlament".

In aceste conditii, Gabriel Resources Ltd "cauta urgent confirmari ale acestor declaratii si clarificari ale impactului" acestora asupra derularii proiectului.

Societatea Rosia Montana Gold Corporation este controlata de compania canadiana Gabriel Resources, care detine 80,69% din actiuni. In spatele Gabriel Resources sunt nume mari din business-ul mondial, precum miliardarii John Paulson, Beny Steinmetz si Thomas Kaplan.

Reactia companiei vine dupa declaratia-surpriza facuta luni dimineata de presedintele PNL Crin Antonescu, care a anuntat ca se opune proiectului exploatarii miniere de la Rosia Montana.

La scurt timp, premierul Victor Ponta a anuntat ca, in conditiile in care nu exista o majoritate in Parlament necesara pentru aprobarea proiectului de lege privind Rosia Montana, proiectul este "inchis".


Citeste mai multe despre   








22004 vizualizari

  • +43 (65 voturi)    
    ar vrea ei (Luni, 9 septembrie 2013, 17:13)

    ColdNews2013 [utilizator]

    nu le dam nimik...ce vor si astia bani ca becktel....sa le dea cine a semnat...ura si la gara....nu corporatia face legislatia
    • -3 (43 voturi)    
      Pariu ca o sa le dai? (Luni, 9 septembrie 2013, 17:44)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui ColdNews2013

      Cum le-ai dat toata viata incepand de la romani si continuand cu migratorii, turcii, nemtii, rusii?
      • +34 (42 voturi)    
        de Rosia Montana atarna viitorul democratiei (Luni, 9 septembrie 2013, 18:32)

        nbo [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        In sfarsit romanii au inceput sa se urneasca si ei si sa iasa in strada cand nu sunt de acord cu ce se intampla. Daca proiectul Rosia Montana e respins si se da dreptate protestatarilor, asta va fi un castig enorm pentru democratia romaneasca. Oamenii vor vedea ca daca ies in strada, se tine cont de parerea lor. Daca in schimb proiectul trece, va fi un dezastru. Oamenii vor vedea ca in continuare nu se tine cont de parerea lor, ca guvernantii sunt la fel de corupti si indiferenti ca si inainte, ca orice ai face nu poti schimba nimic, ca Romania e sortita pieirii si asa mai departe. Rosia Montana va omori orice speranta de schimbare mai exista in tara asta.
        • +18 (20 voturi)    
          daca tot il trec, (Luni, 9 septembrie 2013, 18:49)

          ZeroAbsolut [utilizator] i-a raspuns lui nbo

          atunci inseamna ca Romania are nevoie de alegeri anticipate, iar "strada" trebuie sa le ceara :)

          Oricum, trebuie ceruta insistent demisia acestui guvern iresponsabil si incapabil.
        • +13 (13 voturi)    
          rmgc (Luni, 9 septembrie 2013, 18:53)

          FFF T [utilizator] i-a raspuns lui nbo

          A fost semnat vreun contract cu RMGC pana acum? Incalca Statul ceva daca nu mai da avize pentru proiect? Cine are informatiile astea sa ne spuna.
          • +11 (13 voturi)    
            statul a incalcat deja legea (Marţi, 10 septembrie 2013, 7:48)

            Crup [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

            Din pacate, da, statul a incalcat deja legea in relatia cu RMGC.
            Mai precis, termenele de raspuns la o solicitare oficiala. Cand se depune o ducumentatie pentru un aviz (un certificat de urbanism, un aviz de mediu, etc.), exista un termen limita pana la care institutia este obligata de lege sa dea un raspuns oficial. Daca actele nu sunt complete, aceeasi institutie este obligata sa trimita, in termen de 5 zile, instiintare scrisa, cu semnatura de primire, cum ca lipseste aia si aia, si atunci termenul de 30 de zile este prelungit cu acele 5 zile.
            Cat despre avizul de mediu, acesa trebuia sa fie in mod evident negativ, dar n-au avut curaj, din cauza implicatiilor. Legal, trebuia sa il dea rapid, pozitiv sau negativ!
            In fine, povestea e lunga, si aici intervine inclusiv termenul juridic de aprobare tacita, dar ideea este aceste avize s-au tot trenat la infinit, ceea ce este incalcare clara a legii.
            Si apoi intervin acele celebre "daune", materiale si morale. In sistemul juridic international si mai ales cel american, aceste "daune" sunt cele in jurul carora se invart afacerile de fapt. In functie de avocati, de instante, aceastea pot avea valori absolut fabuloase! Un exemplu concret e cel de acum vreo 10-15 ani din SUA in care un grup de oameni din SUA au dat in judecata companiile de tigarete ca le-au murit neamurile de la fumat. Intr-un final, instanta a dat cateva zeci (50, daca imi amintesc bine) de miliarde (miliarde, nu milioane) de dolari daune catre comapiile de tigate.
            Tu de ce crezi ca RMGC a renovat cladiri acolo, a construit case samd? Din spirit crestinesc? Nu. Ci tocmai ca sa santejeze statul cu potentiale daune materiale si morale colosale!
            Lumea asta corporatisto-juridica este o lume extraordinar de cinica, in care orice urma de morala sau decenta este inlaturata cu hotarare! Trebuie sa te protejezi la sange, ori statul roman, in indolenta lui binecunoscuta, n-a facut-o deloc!
        • +10 (10 voturi)    
          Pana nu dati jos dottorii, (Luni, 9 septembrie 2013, 19:55)

          Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui nbo

          parvenitii, hotii si toti incompetentii, daca trece sau nu proiectul asta e irelevant. Ei incearca, pt ca asta le e felul, nu le merge...o sa fure din alta parte, doar au 23 de ani de experienta in spate cu mostenire de 45.
      • +12 (12 voturi)    
        daca n-am fi mai aproape de Orient decat (Luni, 9 septembrie 2013, 19:30)

        HotDog [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        de Occident nu v-as da dreptate!!
        Proiectul Rosia Pontana va avea probabil"destinul" celui din Turcia unde parcul protejat si aclamat in starda de turci pana la urma a fost distrus. Iar informatia o vom descoperi intr-o maniera tipic romaneasca, intamplator precum concensionarea Insulei Serpilor .
    • +29 (35 voturi)    
      faza este ca (Luni, 9 septembrie 2013, 17:53)

      ZeroAbsolut [utilizator] i-a raspuns lui ColdNews2013

      nu avea nimeni ce sa le faca DACA jucau corect si veneau cu un proiect valabil conform legilor in vigoare. Nici acum nu ii poate opri nimeni sa incerce sa-si definitiveze proiectul si sa obtina toate actele necesare demararii exploatarii pana cand le expira licenta de exploatare furgasita de la Minvest.

      Dar, pentru ca 15 ani de zile au fost interesati doar sa isi bata joc de rosieni si de legile din Romania, pentru ca au umblat doar cu mita si au incercat sa manipuleze o tara intreaga, si-au luat-o peste bot.
      • +6 (6 voturi)    
        Cel putin (Luni, 9 septembrie 2013, 19:01)

        cornel19 [utilizator] i-a raspuns lui ZeroAbsolut

        devine evident ca uni din ,,elita politica,, ro., in zona bursei din Toronto, au facut bani multi si negri. Este mai mult decat probabil, ca ptr. acest tip de compani. ce au caracteristic coruperea oficialilor, lucrurile fiind codificate. Efortul trebuie facut in zona IT. Surprize/surprize, au mare potential.
      • +10 (10 voturi)    
        mda (Luni, 9 septembrie 2013, 20:54)

        Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui ZeroAbsolut

        Cei care le-au acordat licenta de minerit sa raspunda penal..e inadmisibil ca statul roman sa ia doar 6% din extractie..e clar ca aici vorbim de o redeventa mai mare dar acordata la negru baietilor destepti care au negociat..
        Al 2lea aspect sunt locurile de munca ..despre ce vorbim? 1500 d elei pe salariat x1000 =4 mil de euro pe an..acesti bani pt fi asigurati de guvern pt proiecte de turism in zona..
  • +24 (40 voturi)    
    Afara! (Luni, 9 septembrie 2013, 17:13)

    Droopy1 [utilizator]

    Va luati jucariile si plecati de aici! Acum, fara discutii! Si pe urma mai vedem! Raus!
  • +40 (44 voturi)    
    istoria se repeta (Luni, 9 septembrie 2013, 17:13)

    Johanis [utilizator]

    asa s-a intamplat si cu csm resita, aro campulung si multe alte privatizari gandite de la inceput a fi facute cu firme de apartament, numite de catre guvern investitori strategici. pt guvernanti si toti cei platiti din buget angrenati in astfel de lucruri, timpul trece, leafa merge, basca tunul de la final. ca trebuia sa vina si-un tun pt campanie. se vede din cer cu ochiul liber ce s-a dorit de fapt. e cel mai simplu mod in care sa ciordesti banu' public. oricum nu raspunde nimeni.
    • +28 (28 voturi)    
      Cum nu? (Luni, 9 septembrie 2013, 18:27)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      Raspunde cica Parlamentul, cloaca aia de penali si incompatibili, adica nimeni, ca vezi-Doamne, au fost votati de noi... frumos mod de a-ti pazi spatele in caz de o problema, nu?

      E ca si cu bancile, privatizam profitul (in cazul asta spaga) dar nationalizam pierderile (in cazul asta nu raspunde nimeni, nici macar cu locul cald de parlamentar spagar).
  • +27 (39 voturi)    
    -68.37% (Luni, 9 septembrie 2013, 17:14)

    Mazeta [utilizator]

    and counting...

    http://tmx.quotemedia.com/quote.php?qm_symbol=GBU
    • +23 (27 voturi)    
      nu-i rau (Luni, 9 septembrie 2013, 18:42)

      V44 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Poate le cumparam firma de 2 lei cu 1 leu. Asa sigur scapam de ei.
      Ca altfel nu se stie ce despagubiri va discuta ministrul Sova (RO) cu maica-sa (avocata RMGC)!!!
      • +12 (12 voturi)    
        Probabil ca ... (Luni, 9 septembrie 2013, 21:04)

        eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui V44

        vor negocia in cate transe trebuiesc returnate spagile.
      • +9 (9 voturi)    
        poftim?!??? (Marţi, 10 septembrie 2013, 8:33)

        apoliticus [utilizator] i-a raspuns lui V44

        Mama lui Sova lucreaza pentru RMGC????
        deci pe acolo a curs spaga in guvern. Vai de tara asta calcata in picioare de niste lichele
        • 0 (0 voturi)    
          raspuns apoliticus (Miercuri, 11 septembrie 2013, 6:51)

          Livut [utilizator] i-a raspuns lui apoliticus

          Corect-dar vina este si a celor 70% de romani tampiti care au votat lichelele din USL in noiembrie desi trebuiau sa-si de seama ca din primavara si pana in toamna lui 2012 cat a guvernat plagiatorul si a lui banda de hoti si incapabili nu a facut nimic pozitiv pt romani. Unii nu au inteles nici acum pericolul guvernarii Ponta/Antonescu si de asta ma ingrozesc cel mai mult. Oameni buni trezitiva la realitate.
    • +5 (5 voturi)    
      sale short (Luni, 9 septembrie 2013, 21:56)

      miluch [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      offtopic: va dati seama ce averi au facut bursierii astazi daca ai fost suficient de inspirati sa faca sale-short...
  • +29 (45 voturi)    
    Ce minciuni... (Luni, 9 septembrie 2013, 17:14)

    cato [utilizator]

    Actiunile Gabriel Resources sunt la minimul istoric din existentei firmei. Nu vor mai avea bani nici de scobitori, d-apoi de avocati!
    • +11 (11 voturi)    
      Asa... (Luni, 9 septembrie 2013, 21:48)

      cititoare [utilizator] i-a raspuns lui cato

      Sper sa dea faliment!
  • +34 (40 voturi)    
    o sa le ia degeaba in calcul (Luni, 9 septembrie 2013, 17:15)

    bancher [utilizator]

    Romania e stat suveran, si fara aprobarea Parlamentului nu pot sa inceapa nici o exploatare in Romania.
    • +6 (6 voturi)    
      Parlamentari (Luni, 9 septembrie 2013, 20:04)

      LilianaMaidaniuc [anonim] i-a raspuns lui bancher

      Eu nu as fi asa sigura ...
  • +31 (35 voturi)    
    Daca litigiul tine pana in 2017, adio licenta...! (Luni, 9 septembrie 2013, 17:15)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    As vea sa citesc si contractul ala de preluare a actiunilor Minvest...
    • +24 (24 voturi)    
      Nu poti citi contractul (Luni, 9 septembrie 2013, 17:30)

      Euunul [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      ca nu s egaseste originalul la ministerul d-lui Sova. Si oricum fara original nu poate fi dat astatul in judecata....Plus plangeri la DNA se face 2020
      • -5 (11 voturi)    
        n-are (Luni, 9 septembrie 2013, 17:49)

        Ion Zapada [utilizator] i-a raspuns lui Euunul

        statul originalul...dar compania il are...Asa ca musiu stat (adica noi, prostii) trebuie sa platim.
        • +8 (8 voturi)    
          Ce sa plateasca? (Luni, 9 septembrie 2013, 18:47)

          Alnaibii [utilizator] i-a raspuns lui Ion Zapada

          Ce sa plateasca? Au venit cu petarda asta, dar nu spune numeni ce trebuie sa plateasca statul, cu ce e de vina ca nu a venit RMGC cu un proiect valabil, care sa nu incalce legile in vigoare.
      • +4 (4 voturi)    
        cum adica? (Marţi, 10 septembrie 2013, 11:47)

        dragsor [utilizator] i-a raspuns lui Euunul

        tot madam sova e si in spatele astora?
        pai si cu Bechtel tot ea a intermediat contractul!
        am o vaga banuiala ca si zacamintele de petrol ale romaniei to madama asta le-a intermediat catre austrieci!
        daca e asa inteleg de ce a ajuns prietenul lui miky m. la "ministerul marilor tunuri" ca sa piarda contractele ca nu cred ca ca e in stare asta mic de ceva cu mutra lui de inganfat !
        in alta ordine de idei
        baietii astia de-si spun pompos social democrati care pana in 1996 au taiat si vandut la fiare vechi industria, au facut o mica pauza pana in 2000 pentru asi face ordine in bugetele unflate de furaciuni, apoi au venit pe cai mari cu bombonel la conducere si au mai taiat ce mai era de taiat apoi ne mai gasind nimic de ciordelos s-au apucat de resursele naturale. Au praduit petrolul si cand sa desavarseasca pradaciunea si cu gazele au fosti dati pe scari Acum s-au reintors sa-si desavarseasca opera de distrugere prin vanzarea a ceace a mai ramas, hidrocentrale , aur si restul de bogatii din subsolul tarii.
        Si lumea ii voteaza in continuare cu inconstienta!
  • +31 (33 voturi)    
    statul roman (Luni, 9 septembrie 2013, 17:16)

    adonis84 [utilizator]

    Ar trebui sa aibe bine in vedere investigarea serioasa a contractului si nu numai, sunt sigur ca vor avea "surprize".
    • +8 (8 voturi)    
      dar cine este Statul? (Luni, 9 septembrie 2013, 19:17)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui adonis84

      Cine reprezinta minunatul Stat Roman? Nu cumva sunt tot cei care si-au luat deja sau asteapta sa-si ia partea din jaful de la RM?
      • +3 (5 voturi)    
        Sova cu maica-sa sunt statul? (Marţi, 10 septembrie 2013, 8:35)

        apoliticus [utilizator] i-a raspuns lui revo

        acum ii angajeaza sa jupoaie statul de despagubiri cat mai mari
    • +2 (4 voturi)    
      Eu sper... (Luni, 9 septembrie 2013, 21:51)

      cititoare [utilizator] i-a raspuns lui adonis84

      Ca ei au citit bine contractul ala si s-au sfatuit cu niste avocati inainte sa dea declaratiile astea de azi...Ideea e ca orice zic ei acuma, daca nu e spus cum trebuie, poate fi folosit impotriva noastra intr-un proces.
      • +1 (1 vot)    
        raspuns cititoare (Miercuri, 11 septembrie 2013, 6:57)

        Livut [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

        cea mai buna dovada de nepricepere sunt declaratiile lui Ponta care ca premier este pentru ca deputat este contra dar ca presedinte de partind cum este ? Oare nu are prea multe functii care il depasesc total? la care trebuie sa mai adaugam una - ranjitor la TV.
  • +22 (26 voturi)    
    ce frumos... (Luni, 9 septembrie 2013, 17:16)

    liviu_ [utilizator]

    pdl,psd sauu cine mortii masii, semneaza/ renegociaza contracte gen rosia montana si bechtel... apoi bechtel incalca contractu si noi platim sa se rezilieze (!?!?!?!?!) si la rosia montana noi platim ca nu exploatam.... WTF?!?!?!
    astia ar trebui arestati si sa li se confiste toate averile pentru asemenea gafe....

    asta se intampla cand faci contracte pe plaga nu pentru binee tarii... te doare in dos de clauze si te fac astia de nu te vezi... RUSINE PARTIDELOR ROMANESTI (TOATE) !!! in strainatate se lasa du demisii si anchetari... la noi nu o sa se intampla nimic... de fapt o sa se intample... in loc sa se construiasca ceva o sa se dea bani la americani si canadieni pentru ca minunatii nostrii conducatori habar nu au sa scrie un contract....

    " recentele sondaje de opinie arata ca majoritatea populatiei sustine continuarea proiectului" - sigur ca da... sondajele facute de ei pe un esalon "reprezentativ" al populatiei ce consta in oameni platiti de ei....
    • +9 (9 voturi)    
      te contrazic (Luni, 9 septembrie 2013, 19:15)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      ti-am dat un plus, dar te contrazic: MINUNATII NOSTRI CONDUCATORI STIU SA SCRIE UN CONTRACT - oho, si inca cum!! Daca si numai daca (ca la matematica) sa le pice ceva gras si lor. Altfel, nema contract. Toate sunt facute cu mare grija, sa nu le mai descurce nici dracu, sa nu se mai stie de la cine a pornit, cine a semnat, cine a schimbat in timp contractul (vezi zacamintele din Marea Neagra), cine e cu adevarat in spatele manechinelor bagate in fata, cine cat si ce a luat, iar cand funia se apropie de par, e simplu - iei contractul si-l pui bine, il "pierzi".
  • +30 (40 voturi)    
    PS: (Luni, 9 septembrie 2013, 17:17)

    liviu_ [utilizator]

    asta nu e santaj?! sa ameninti direct cu justitia inainte de a se vota o lege?!
    • -16 (20 voturi)    
      alo (Luni, 9 septembrie 2013, 17:59)

      xna [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      te simti amenintat cand auzi de justitie? ai probleme, fiule. fugi pana nu vin copoii si te inhata.
    • +20 (22 voturi)    
      Pai ganditi-va (Luni, 9 septembrie 2013, 17:59)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      ca firma de avocatura care reprezinta Gold corporation este a mamei vitrege a lui Sova. Lucrurile se leaga, nu-i asa?
  • -25 (31 voturi)    
    nu-i bai (Luni, 9 septembrie 2013, 17:18)

    demaGOGU [utilizator]

    sunt convins ca acei bobos din piata nu vor avea o problema in a achita despagubiri de 2 mld eur!
    • +21 (27 voturi)    
      ai dreptate! (Luni, 9 septembrie 2013, 17:25)

      un dac [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      daca adunam de la postaci banii incasati imoral si de la politicieni spagile luate, plus un 20% dati benevol de trusturile de presa care au masluit aceasta afacere contra unor sume foarte mari, cred ca avem cu ce achita.

      Tu cum dracu de te prinzi ca esti impotriva vantului mai tarziu chiar si decat Antonescu?
      • +9 (11 voturi)    
        Daca confiscam spagile (Luni, 9 septembrie 2013, 18:43)

        CatalinPetrica [anonim] i-a raspuns lui un dac

        Daca se confisca spagile primite de politicieni din 89 pana azi, nu achitam datoria externa si avem si un deficit de vreo 10 miliarde de euro
    • +13 (17 voturi)    
      n-ai tu grija lor (Luni, 9 septembrie 2013, 17:29)

      aracic [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      ce 2 mld de euro visezi amice, probabil ca esti putin derutat, du-te mai traieste ceva si revino!
    • +8 (10 voturi)    
      Mai bine despagubiri decat poluare (Luni, 9 septembrie 2013, 19:24)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      hai sa fim seriosi.

      a fost un exercitiu bun care merita toti banii din lume.
      sa speram ca tinerii din Romania au retinut miscarea... caci va trebui repetata.
      • +7 (9 voturi)    
        Corect... (Luni, 9 septembrie 2013, 21:54)

        cititoare [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

        Mai bine sarac dar sanatos, decit bogat si plini de boli... Desi nu cred ca am fi ajuns bogati oricum.
  • +28 (30 voturi)    
    Slab de tot comunicatul! (Luni, 9 septembrie 2013, 17:19)

    un dac [utilizator]

    Doamna Sova trebuie demisa. Nu doresc nimanui avocati si comunicatori atat de prosti. Dragos Tanase ala pentru ce castiga 6 milioane pe an daca doar atat a putut scoate pe gura?
    De cand parlamentarii unei tari nu au voie sa-si dea cu parerea?
    De cand conteaza majoritatea populatiei pentru un litigiu? Lasand la o parte minciuna cu majoritatea...

    Veste buna este ca, cel mai probabil, nu exista un contract care sa prevada celebrele 2 miliarde aruncate in vant de Ponta. Ca ala da litigiu, pe contract. Nu pe ordonante de urgenta sau pe parerea parlamentarilor. Vax albina!
    • +24 (24 voturi)    
      Vax albina ... puca crema.. e continuarea (Luni, 9 septembrie 2013, 17:30)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      de la marele Dem Radulescu . FF interesant urmatorul clip"

      http://www.youtube.com/watch?v=ouZjLYzYsLo

      Pe de alta parte mai nou se tot anuleaza contracte iar RO tot plateste despagubiri sub o forma sau alta constind in sute de mil de euro ..... cea ce par a fi actiuni bine gindite si puse la punct .

      1 Kaimunaigaz
      2Bechtel
      3 RMGC

      ... cine urmeaza ... las lista deschisa

      SRI-ul ce pazeste !!!!!!!!!!!!

      Intai se face contractul - acum sint multe in derulare - iar ulterior daca nu se concretizeaza - cineva din politic se va opune pe parcurs anulindu-l - apoi cerem despagubiri .Nu deageaba a fost micul muc in turneu apoi la Miami
      • +10 (10 voturi)    
        Da! (Luni, 9 septembrie 2013, 18:53)

        Cia-Nuru [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        Exact! Va ieşi Ponta, în câteva zile, suspinând că el nu vrea sa pornească proiectul, că el rezonează cu strada, dar, dragi concetăţeni, să fim responsabili, nu avem bani de plătit eventuale daune RMGC...
        • +2 (2 voturi)    
          Well (Luni, 9 septembrie 2013, 22:18)

          Airwaves [utilizator] i-a raspuns lui Cia-Nuru

          Si ce propui...?
      • +10 (10 voturi)    
        Sublim (Luni, 9 septembrie 2013, 22:22)

        Airwaves [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        Sublim ! Hotnews ar trebui sa puna link-ul sus de tot, alaturi de lacrimosul spot. :)
      • +10 (10 voturi)    
        felicitari pentru clip! (Marţi, 10 septembrie 2013, 0:37)

        un dac [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        din pacate inclusiv pe HN sunt oameni care nu cred dimensiunea monstruoasa a minciunii. o fata care lucreaza in publicitate a avut o postare despre acest aspect mincinos al reclamelor si a fost "umpluta" de minusuri. Nu suntem pregatiti pentru ceea ce nu intelegem.

        PS: SRI isi face treaba, dar treaba lor se "termina" atunci cand fac rapoarte catre stat. Nu este stat in stat.
  • +24 (30 voturi)    
    Care sondaje de opinie? (Luni, 9 septembrie 2013, 17:22)

    CatalinPetrica [anonim]

    Care sondaje de opinie indica ca majoritate populatiei ii sustine? Eu nu le-0am vazut. de cine sunt facute.
    Daca ponta e prost sau daca primeste comision din despagubiri vor primi si despagubiri.

    Exista atatea chchite legislative care ii poate ingropa pe canadieni.

    Prima ar fi o lege care interzice utilizarea cianurilor, si gata problema este rezolvata, a doua este modificarea legii revedentelor si sa se spuna ca revedenta este de 60% pentru aur, iar orice alte metale extrase si nu au fost trecute in cerere revedenta sa fie de 90%, iar in cazul in care se folosesc cianuri revedenta sa fie de 95%

    Solutii sunt trebuie vointa si inteligenta, stiu ca ii lipsesc lui Ponta, dar il ajutam noi gratis
  • +29 (29 voturi)    
    intelesi cu Poanta (Luni, 9 septembrie 2013, 17:22)

    andimi [utilizator]

    astia parca au fost intelesi cu Poanta, cum a zis el ceva de despagubiri, cum au sarit cu comunicatul! Asta e deja ori incompetenta crasa, ori prostie, ori hotie!
    • +16 (16 voturi)    
      apel prioritar (Luni, 9 septembrie 2013, 18:01)

      Sakura [utilizator] i-a raspuns lui andimi

      Fii sigur că nici un apel telefonic al RMGC nu rămâne fără răspuns. Doar preşedintele ţării poate fi ignorat de primul plagiator al ţării.
  • +24 (34 voturi)    
    Da-DA (Luni, 9 septembrie 2013, 17:24)

    xolv [utilizator]

    Recentele sondaje de opinie arata ca majoritatea populatiei sustine continuarea proiectului. Probabil se refera la populatia mituita din Rosia Montana!!
  • +20 (28 voturi)    
    "majoritatea pentru" ? (Luni, 9 septembrie 2013, 17:25)

    Berzelius [utilizator]

    "in ciuda faptului [...] ca recentele sondaje de opinie arata ca majoritatea populatiei sustine continuarea proiectului"

    Care-i acea majoritate a populatiei care sustine proiectul?? Poate doar cea de la Rosia Montana, formata din vechi mineri disponibilizati si tinuti in ajutoare sociale, pe care i-ati momit cu promisiuni de joburi ipotetice, pe care i-ati cumparat cu un parculet facut pentru copii??
    Ce-o sa faca ei peste 16-20 de ani, cand exploatarea se va termina, cand pamanturile vor fi aride si natura arsa? Cand compusii toxici se vor fi infiltrat in panza freatica si vor fi imbolnavit generatii de copii? Cand se va fi ales PRAFUL din tot situl istoric si mediul natural de acolo??
    • -16 (26 voturi)    
      oportunitate pentru zona si pentru tara (Luni, 9 septembrie 2013, 17:59)

      Lica.lica [utilizator] i-a raspuns lui Berzelius

      si ce sa faca acum? ca somajul e de 80% in prezent acolo! iar proiectul asta este cea mai buna sansa de dezvoltare a zonei, este singura sansa de a rezolva toate problemele zonei! dar politicienilor nu le pasa, ei vor doar sa castige niste capital politic, nu le pasa daca condamna zona la saracie si somaj, nu le pasa daca dau cu piciorul unei oportunitati pentru tara
      • +14 (16 voturi)    
        pai hai sa nu mai fie zona monoindustriala! (Luni, 9 septembrie 2013, 18:11)

        ralucaantonescu [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

        Nu au alta sansa pentru ca asa ati vrut voi! Ati obtinut ilicit declararea zonei ca fiind monoindustriala si nu mai pot oamenii aia sa faca nimic decat minerit. Nu-i nimic, sa stii ca o parte din cei care au iesit in strada sunt dispusi sa ajute si mai departe, sa ii ajutam sa traiasca si din altceva decat minerit! Si o vom face! In primul rand trebuie schimbat statutul zonei, ca nici in infrastructura nu s-au mai bagat bani de cand v-ati aruncat voi sa le luati pamantul se sub picioare! Lupta nu s-a terminat.
      • +13 (17 voturi)    
        Lica.lica (Luni, 9 septembrie 2013, 18:12)

        Berzelius [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

        "este singura sansa de a rezolva toate problemele zonei!"

        Nu exista "singura sansa"!
        Exista variante si optiuni viabile pe termen lung:
        Dezvoltarea de agro-turism, atragerea de turisti pentru mediul natural si produsele BIO, pentru zona ISTORICA si vestigiile romane existente, cultivarea pamantului si cresterea animalelor, promovare rurala, se pot face astfel de proiecte chiar din fonduri europene. Iar idei ar mai fi!
        Doar VOINTA mai trebuie!
        Dar binenteles ca e mai simplu si comod sa stai cu mainile incrucisate si sa astepti SA TI SE DEA.
        • -6 (8 voturi)    
          Tu ai habar cum e cu infrastructura in zona? (Luni, 9 septembrie 2013, 19:59)

          Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Berzelius

          Am mers odata pana la Dealu' cu Melci, am vrut sa vizitez mai multe locatii, din pacate m-am trezit pe niste drumuri de secolul 18.
          Comparativ cu turismul din alte tari cel de la noi e ca si inexistent.
          • +7 (9 voturi)    
            Tocmai! (Luni, 9 septembrie 2013, 22:02)

            Berzelius [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

            Daca e inexistent, atunci hai sa facem ceva. Hai sa convingem Guvernul sa investeasca intr-un program de relansare economica a zonei. Infrastructura, drumuri, electricitate, apa curenta, canalizare etc. .
            Sau tu ce vrei? Sa apara toate din senin? Crezi ca alea din occident au aparut din bagheta magica a Zanei Maseluta? Tot oamenii le-au creat si acolo!
          • +6 (10 voturi)    
            Lasa-ne si du-te! (Luni, 9 septembrie 2013, 22:59)

            un dac [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

            Accesul pana la Rosia Montana este super ok.
            Du-te la Viscri si apoi mai vorbim de zona greu accesibila, dar care a reusit.
            In plus, nu turismul singur este raspunsul. Exista fonduri europene pentru agricultura, posibilitatea colectarii plantelor medicinale si a fructelor din flora spontana etc.

            Comparativ cu postacii din alte tari, ai nostri sunt varza.
    • -2 (2 voturi)    
      unde este majoritatea? (Marţi, 10 septembrie 2013, 10:19)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui Berzelius

      Cereti eutanasierea celor de la Rosia Montana, pentru ca nu sunt "majoritatea".

      Voi sunteti majoritatea?

      Cereti demisia guvernului si alegeri anticipate.

      Nu vrem sa fim condusi de strada.
  • +22 (22 voturi)    
    Poate d-na Diculescu Sova (Luni, 9 septembrie 2013, 17:25)

    Euunul [utilizator]

    ia in calcul sa dea statul roman (pe ala micu) in judecata, ca doar avem experienta altor contracte in care s-au razboit...pana au infrant!
  • +24 (24 voturi)    
    Nu impotriva Romaniei (Luni, 9 septembrie 2013, 17:26)

    evoque [utilizator]

    impotriva politicienilor pe care au reusit sa ii corupa.
    Cetateanul roman nu are nici o legatura cu matrapazlacurile lor. Cetateanul roman nu plateste taxe si impozite sa le faca plinul unor profitori.
  • +7 (13 voturi)    
    Pai nici nu ma asteptam sa nu o ia in calcul (Luni, 9 septembrie 2013, 17:34)

    SKBjull [utilizator]

    Daca omul lor din Guvern (ditamai PM) a facut deja calculele.

    Atat ca le va da cu virgula, zic eu. La toti.
  • +24 (26 voturi)    
    incredibil! si astia ne vroiau nou binele cica? (Luni, 9 septembrie 2013, 17:34)

    Moro01 [utilizator]

    raus!!! sa plateasca cei ce se fac vinovatii de erorile judiciare ce au fost comise!!! noi ca cetateni simpli nu avem nicio vina! punct!
    • -18 (24 voturi)    
      cum stau lucrurile (Luni, 9 septembrie 2013, 17:58)

      Lica.lica [utilizator] i-a raspuns lui Moro01

      in orice alta tara din UE, proiectul asta s-ar fi pornit de mult, ca au facut totul conform normelor europene de mediu, au facut totul conform legislatiei existente, insa politicienii si-au batut joc de investitori. insa in primul si in primul rand si-au batut joc de oamenii din Rosia Montana, cu amanari fara sens, cu declaratii facute doar sa apara in presa!
      • +2 (12 voturi)    
        Aici iti dau (partial) dreptate (Luni, 9 septembrie 2013, 18:19)

        Berzelius [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

        1. Politicienii si-au batut joc de investitori, cu amanari si (foarte probabil) cu multa spaga, incercand sa castige pe din doua parti (voturi de la oamenii lasati in saracie pe de o parte, spagi grase de la investitori)
        2. Politicienii si-au batut joc de populatie (cea locala), lasandu-i in somaj si fara sprijin pentru un program de recalificare sau de revitalizare a zonei. Normal, masele de oameni sarace sunt mai usor de prostit.
        3. Politicienii si-au batut joc de populatie (la nivel de tara) prin atribuirea proiectului fara o licitatie PUBLICA!!! si prin semnarea unui contract total inacceptabil dpdv juridic (vezi problema exproprierilor si a utilizarii dupa bunul plac a resurselor nationale de compania privata!)
        4. Investitorii si-au batut joc de oameni prin "pomeni" sau "firimituri" aruncate pentru a-i "cumpara" si a-i constrange sa creada ca Gold Corporation e Mesia pe pamant! Nu, nu e! Mesia nu vine cu cianuri si otravirea naturii pentru generatiile urmatoare!
      • +12 (16 voturi)    
        Esti singur? (Luni, 9 septembrie 2013, 18:39)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

        Cum se face ca esti singurul postac la datorie azi?
  • +14 (18 voturi)    
    VRETI SA DATI... (Luni, 9 septembrie 2013, 17:48)

    schroedinger [utilizator]

    In judecata pe ce va arata sondajele de opinie? Vai de mama voastra!
  • +17 (21 voturi)    
    sondajele de opinie din randurile angajatilor RMGC (Luni, 9 septembrie 2013, 17:50)

    Razvan_M [utilizator]

    Sondajele alea sunt atat de fabricate incat si un copil se prinde de minciuna. Populatia Romaniei este impotriva exploatarii cu cianuri la Rosia Montana.
    Daca RMGC ar fi fost cu adevarat profitabila pentru romani si pt. statul roman, n-ar fi fost nevoie de tocat atatia bani pe campanii publicitare, postaci si mita pentru politicieni si jurnalisti (inclusiv hotnews). Ce face aceasta companie nociva este terorism. Institutiile abilitate ale statului ar trebui sa se sesizeze si sa contracareze aceasta preluare ostila a statului roman de catre o companie straina!
  • +18 (20 voturi)    
    Nesimtiti (Luni, 9 septembrie 2013, 17:52)

    Un cititor [utilizator]

    1. Exista vreun contract cu statul român? Nu zau? Sa-l vedem si noi. Omul de rând nu voteaza pe cineva pentru ca mai apoi acel cineva sa faca intelegeri private si secrete in numele statului si impotriva intereselor celor care l-au ales. Dar daca face asa ceva se cheama ca e un inalt tradator. Deci ,d-le Ponta cui ati promis ce? Si cu aprobarea cui? A trecut timpul lui Ludovic : Statul sunt eu!
    2. Ii putem suspecta pe ai nostri guvernanti ca pariaza pe caderea actiunilor.Clever!
  • +20 (22 voturi)    
    Valoare zacaminte Rosia Montana (Luni, 9 septembrie 2013, 17:55)

    Lucian P. [utilizator]

    Valoarea zacamintelor de la Rosia Montana e mai mare decat se crede. Se pare ca celelalte metale rare care se gasesc acolo, pe langa aur si argint, valoreaza de 4 ori mai mult, asadar putem vorbi de zacaminte de 80-100 de miliarde de dolari. Puteti citi totul aici http://www.apologeticum.ro/2012/02/e-oficial-valoarea-celorlalte-metale-rare-de-la-rosia-montana-e-mai-mare-de-patru-ori-decit-cea-a-aurului/ Avand in vedere suma colosala, e logic ca domnii de la RMGC au investit milioane, poate zeci de milioane de euro in mituirea functionarilor, ministrilor, pentru a obtine aviz favorabil.
    • +9 (9 voturi)    
      licenta expirata (Luni, 9 septembrie 2013, 18:58)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui Lucian P.

      merci pt. link, am citit. Este atat de bogat pamantul acela ca ramai uluit. Este foarte interesant si ce spune Monica Macovei despre expirarea licentei in urma cu 12 ani (conform Legii Minelor - cum e posibil sa fie ignorata Legea in halul asta?!), si despre faptul ca licenta fusese acordata companiei Minivest pt. exploatarea unei mine care a fost inchisa in 2006 (?!?), in timp ce exploatarea actuala se preconizeaza a fi pe niste teritorii care se tot schimba in fiecare an.
      Poate verifica cineva daca au mai aparut informatii actualizate? Au sau nu au licenta? Nu cumva trebuie ca Statul Romana sa-i dea in judecata si sa ceara despagubiri pentru distrugerile provocate deja?
    • +7 (7 voturi)    
      Alte estimari spun 20-60 de miliarde (Luni, 9 septembrie 2013, 20:23)

      Pooky [utilizator] i-a raspuns lui Lucian P.

      Din care Romania s-ar alege cu 4-5, restul pa-pa.

      Oricum ar fi, putin, foarte putin, dupa cum ar spune Dem Radulescu. Miliardarii aia, John Paulson, Beny Steinmetz si Thomas Kaplan, nu tre' sa manance si gura la copii lor ceva?
  • -13 (21 voturi)    
    politicienii isi bat joc de tara (Luni, 9 septembrie 2013, 17:56)

    Lica.lica [utilizator]

    Politicienilor se pare ca nu le pasa deloc, nu ei trebuie sa plateasca despagubiri, la fel cum nu ei trebuie sa plateasca imprumutul ala monstruos luat de la FMI, tot noi trebuie sa il platim! mai bine dau drumul la investitie, ca in felul asta se aduc bani la buget, se aduc bani in economie, se creeaza locuri de munca! desi pana acum au demonstrat ca interesul lor este doar sa isi faca jocurile politice, nu le pasa daca condamna o zona intreaga la saracie si somaj si o tara intreaga la depedenta fata de FMI...
    • +11 (13 voturi)    
      postac platit de RMGC (Luni, 9 septembrie 2013, 18:48)

      FFF T [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

      postac, tre sa isi cauti curand un alt job ca sefii dau faliment.
  • -8 (12 voturi)    
    M-ar distra unele comentarii (Luni, 9 septembrie 2013, 18:18)

    LiviuX [utilizator]

    daca nu ar denota o ignoranta crasa. Parca ar fi facute de copii mici... Cica sa-si ia jucariile si sa plece. Daca exista un contract si nu a fost respectat, fiti siguri ca Romania va pierde procesul, si fiti si siguri ca tot noi, poporul, vom plati daunele, din si prin taxe si impozite. In nici un caz politicienii... Iar daca acest contract a fost facut, fiti si siguri ca ei il au, nu l-au ratacit ca noi.
    • +6 (8 voturi)    
      Comentariu distractiv... not (Luni, 9 septembrie 2013, 20:09)

      Pooky [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

      Lasa maica, nu-ti face tu sange rau. Ca primesc pensia pe 15 si contribui si eu sa-i despagubim pe miliardarii aia de care sincer n-am auzit la noi in sat, aka John Paulson, Beny Steinmetz si Thomas Kaplan - saracii de ei, care vor sa ne faca binele cu forta si noi ne opunem.

      Crede-ma, ma doare de ei, exact la fel cum sunt convinsa ca-i doare si pe ei de mine. C-asa-i in fizica.
      • +2 (6 voturi)    
        Ba imi fac sange rau... (Luni, 9 septembrie 2013, 21:09)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Pooky

        Ca nu cel sau cei care au semnat vor plati, ci tot eu, tu, si altii ca noi. Fie prin cresteri de taxe, fie prin reduceri de fonduri pentru invatamant, sanatate. De un lucru sunt insa sigur: ca nici unul din politicienii care au semnat nu vor plati un leu!
  • +14 (14 voturi)    
    inca nu cred (Luni, 9 septembrie 2013, 18:33)

    TM44 [utilizator]

    Inca nu am vreun motiv sa cred ca proiectul se va opri.
    Poate fi o miscare a celor de la RMGC pentru a aduna actiuni ieftine de pe piata, apoi proiectul va trece de Parlament si vom fi pusi in fata faptului implinit. Ponta si Crin&company vor spune ca ,uite, noi n-am vrut, dar daca alesii au votat pentru...Cu siguranta RMGC au luat in calcul multe scenarii
    Dupa cum se vede, proiectul se va dezbate in Parlament,totusi, in regim de urgenta
    • +7 (7 voturi)    
      nu stiu ce sa zic (Luni, 9 septembrie 2013, 19:03)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui TM44

      totusi in strada au iesit oameni care nu sunt platiti, nu sunt galeriile de ultrasi ale lui becali, nici pensionarii lui dogaru si nici nu par a fi angajati part-time la sri, ca in decembrie anul trecut. Desi, niciodata nu poti sa bagi mana in foc pt. nimeni, nici macar pentru cei din familia ta.
  • +6 (6 voturi)    
    de remarcat (Luni, 9 septembrie 2013, 18:55)

    JohnJohn1 [anonim]

    Fiind evrei implicati in afacere se vor face toate presiunile posibile pe plan intern si international catre Guvern si Presedintie sa se accepte proiectul. Se pare ca unii din conducatorii nostri au pus botul la spaga oferita de firma straina.
  • +6 (6 voturi)    
    Mita si incalcarea legii (Luni, 9 septembrie 2013, 19:17)

    fane_grija [utilizator]

    Daca se demonstreaza ca planul de investitii a fost "ajutat" de mituirea functionarilor romani (ex: declararea zonei Rosia Montana ca monoindustriala de catre autoritatile locale) atunci statul roman nu trebuie sa plateasca nimic. Responsabilitatea pesa si-o asume cei ce au fortat legile din Romania
  • +11 (11 voturi)    
    Faliment fericit... (Luni, 9 septembrie 2013, 21:08)

    ivasile [utilizator]

    ...ii doresc acestei companii fantoma, al carei singur obiect de activitate a fost pana acum mituirea tuturor, de la ultimul taran din Rosia Montana pana primi ministri sau presedinti.
    Insa mai este o problema: trebuie luati la bani marunti toti politicienii care au luat spaga pentru a sustine acest proiect. Si ar trebui puricate putin si televiziunile
    Cat despre proces, stati linistiti, marii actionari scapa deja de actiuni iar compania va fi cel mai probabil desfiintata. Noapte buna Rosia Montana Gold Corporation!
  • -13 (15 voturi)    
    VREM AUR si GAZE ! (Luni, 9 septembrie 2013, 21:33)

    benpersona [utilizator]

    Gabriel Resources Ltd. felicitari pentru decizie si va doresc sa castigati acest proces,la finalul caruia Ramania ar trebui sa plateasca sute de milioane de euro.
    Romania si Romanii nu merita,dupa politicienii pe care ii are,sa iasa din saracie.
    Romani ! fiti in continuare RURALI, ARHAICI,OPINCARI !!!!.
    • +6 (8 voturi)    
      hai, spaga inapoi! (Luni, 9 septembrie 2013, 23:09)

      U_swamp [utilizator] i-a raspuns lui benpersona

      Vezim baa, ca astia or sa ceara inapoi toate spagile date autoritatilor locale, politicienilor si administratorilor. Fa un credit de consum, mai bine!
    • +10 (12 voturi)    
      Rusine sa-ti fie postacule! (Luni, 9 septembrie 2013, 23:48)

      ivasile [utilizator] i-a raspuns lui benpersona

      Cu 3 lei luati pe redeventa iesea Romania din saracie? Poate pe tine te-a scos din foame si esti suparat ca nu o sa mai aiba cine sa te plateasca. Rusine!
    • +5 (5 voturi)    
      ... (Marţi, 10 septembrie 2013, 8:19)

      rocknum [utilizator] i-a raspuns lui benpersona

      tu si copiii tai sa bei apa din panza freatica afectata de exploatari

      Ca fapt divers... in Canada nu se mai face minerit cu cianuri. Asa ca s-au orientat catre state unde legea e mai permisiva si unde politicienii sunt de vanzare
    • 0 (0 voturi)    
      Robot - persona (Marţi, 10 septembrie 2013, 10:52)

      Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui benpersona

      Asta este mesaj al unui robot. Ia spune, care-i ultima melodie pe care a scos-o Lady Gaga?
  • +14 (14 voturi)    
    Sictir! (Luni, 9 septembrie 2013, 22:14)

    Airwaves [utilizator]

    Gata, si-au dat, in sfarsit, arama pe fata. Au uitat brusc si de locuri de munca, si de proiect pentru Romania si de "eu vreau doar sa fu... muncesc"... postacii le-au disparut de unde au venit, iar ei ameninta acum ca ne dau in judecata, tunand si fulgerand.

    RMGC, hai sictir! Urmeaza Chevron! Ajunge cu jaful la care suntem supusi de 23 de ani din toate directiile!
  • +9 (9 voturi)    
    nu platiti nimic deocamdata lui Paulson (Marţi, 10 septembrie 2013, 4:30)

    DKoy [utilizator]

    Pierderile le baga frumos la taxe si uite asa plateste sub 15% taxe anul asta pe profiturile de miliarde facute cu alte tranzactii ( financiare hint hint pentru cine intelege ) Paulson a fost short pe ipotecile care le cumparau toata lumea pina la criza si a incasat la greu miliardele pe cind lumea intreaga le plateste si acum. Cine stie cum merge piatza ( marketul ) realizeaza ca cei care vindeau azi actiunile erau "hedge funds" prin care sigur Paulson incasa asigurarea care si-a facut-o impotriva propriei pozitii la RM. Acesti investitori nu baga 1 leu fara sa fie oarecum asigurat ca nu-l pierde orice se intimpla . E cam greu de inteles pt novici dar studiati si presati pe alesii dvs. sa nu plateasca nici o despagubire deocamdata. Ei sint prea prosti si obsedati de ciolan dar voi puteti pune presiune pe ei dupa cum s-a demonstrat. Good Luck!
  • +3 (3 voturi)    
    proiectul nu respecta legislatia (Marţi, 10 septembrie 2013, 9:52)

    jackalphonse [utilizator]

    a fost acceptat cu 9 derogari si vreo 3 excep[tii de la lege. daca acest proiect nu respecta loegislatia Romaniei, ce vor spune la judecata? ca sunt suparati ca ca proiectul nu s-a acceptat intr-o forma ilegala? sunt ofuscati ca nu s-a facut abuz de putere? puteau da in judecata daca respecta legislatia, daca acest proiect incalca normele legale, atunci nu l-a anulat nimeni, s-a anulat prin propriile pretentii. sunt curios cum o sa-si sutina cauza. creearea unei supralegi care sa terfeleasca legislatia existenta nu este o solutie acceptata decat de cei care au fost mituiti. datul in judecata este un mare fas.
  • +1 (1 vot)    
    strada guverneaza ? (Marţi, 10 septembrie 2013, 10:08)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    Daca strada guverneaza bucata cu bucata ( Rosia Montana, gaze de sist, maidanezi) , guvernul nu-si mai are rostul

    Sa cada.

    Daca strada nu cere demisia guvernului inseamna ca exista planuri obscure.
  • +6 (6 voturi)    
    Scanteia (Marţi, 10 septembrie 2013, 10:30)

    Airwaves [utilizator]

    Dupa 23 de ani de furturi, dupa 23 de ani in care ni s-a tot bagat in cap ca Statul este incapabil sa gestioneze transporturi, combustibili, energie samd. si ca e "mai bine" ca acestea sa fie privatizate, incepem sa realizam dimensiunea fenomenala a jafului, a violului la care a fost si este supusa Romania zi de zi.

    Am avut Petrom. S-a "privatizat". Acum fac altii bani grei pe spinarea noastra. Am avut fabrici importante, uzine. S-au "privatizat" la fier viechi. CFR-ul e si el pe lista "privatizarilor", dupa ce, ani la randul s-a incercat in mod voit o scadere a calitatii serviciilor tocmai pentru a o duce in "faliment" si a pentru a putea fi vanduta pe doi lei "baietilor destepti".

    Acum vine restul hoardei. Chevron, RMGC...

    Privind in urma, constat, cu amaraciune, ca peste 3-4 milioane de romani au plecat din tara pentru a cauta o viata mai buna. In acest timp, acasa, jaful era si inca este in floare.

    Sub palaria "asa e in capitalism", rand pe rand, politicienii ne baga mana in buzunare, luand si scamele de acolo, in complicitate cu alti "baieti destepti" ce fac afaceri grele cu girul nostru. Noi, intotdeauna suntem girantii si cei care platesc oalele sparte de o clica de talhari, indiferent de culoarea lor politica.

    Ultimele evenimente imi arata ca populatia a inceput sa se sature. Nu e suficient. Daca mai iubim tarisoara asta, ar trebui sa ne indignam cu totii, sa nu mai inghitim, supusi, toate mizeriile ce ni se arunca in fata cu ranjete abstracte. Ajunge! Incompetentii trebuie sa plece. Acum! Vor veni altii, insa daca NOI nu reactionam in niciun fel, inseaman ca acceptam jaful, inseamna ca acceptam jaful.

    Romania trebuie sa se schimbe. Noi trebuie sa ne schimbam. Nu maine, nu poimaine. Acum. Jaful trebuie sa inceteze, altfel vom fi o vaca de muls pana la epuizare, ce va fi tarata apoi la abatorul istoriei. Fiecare om iesit in strada, fiecare semnal dat guvernantilor, va face diferenta. Nepasarea nu va va face sa traiti mai bine.
  • +3 (3 voturi)    
    Bring it on! (Marţi, 10 septembrie 2013, 10:50)

    Razvan_M [utilizator]

    Ultimul refugiu al ciorditorului este sa ameninte victima care nu mai inghite gogosile. Gabriel Resources si actionarii sai deja sunt implicati in cateva fraude la nivel international si sunt cunoscuti si recunoscuti pt. asta.
  • 0 (0 voturi)    
    oltchim (Marţi, 10 septembrie 2013, 13:06)

    liviusmaximus [utilizator]

    dar angajatii de la oltchim nu vor cere daune dl ponta ??????
  • +3 (3 voturi)    
    Constatare la cald (Marţi, 10 septembrie 2013, 14:08)

    Inchizitia [utilizator]

    Intr-o vreme toate stirile pe acest subiect erau invadate de catre creierele spalate si platite de catre RMGC care dadeau minusuri ceror care nu sunt de acord cu proiectul. De la o vreme nu prea mai e cazul, semn ca responsabilii PR au cam fost concediati sau RMGC nu planificase bugetul de pentru o campanie de mincini care sa fie de durata, deci de uzura.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version