Apple devine cel mai valoros brand din lume, dupa 13 ani in care Coca Cola a fost lider

de Vlad Barza     HotNews.ro
Luni, 30 septembrie 2013, 12:00 Economie | Companii


Cele mai valoroase 30 de brand-uri
Foto: interbrand.com
Apple este cel mai valoros brand din lume dupa ce 13 ani acest loc a fost ocupat de Coca Cola, arata editia 2013 a topului celor mai valoroase marci, realizat de Interbrand. Compania din Cupertino este urmata de Google, Coca Cola, IBM si Microsoft.

In top 100, 14 marci sunt din industria auto, cate 12 sunt din sectoarele FMCG si tehnologie, 11 marci sunt din finante, iar sapte, din industria marcilor.

Ca si provenienta, 57 de brand-uri sunt din America, 33 din Europa si 10 din zona Asia-Pacific.

Apple valoreaza peste 98 mld dolari ca brand, Google peste 93 mld, iar Coca Cola si IBM trec de 70 mld dolari. Samsung este pe locul 8, pe 10 este Toyota, iar pe 12, BMW. Facebook a fost plasata pe locul 52, valorand ca brand peste 7 miliarde dolari. Totusi, reteaua sociala a fost compania care a crescut cel mai mult fata de editia din 2012 (42%). Top 100 este incheiat de retailer-ul Gap care e cotat la circa 4 mld dolari.

Nu asa bine a dus-o Nokia care se gaseste pe locul 57, insa valoarea brand-ului a scazut cu 65%.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





3693 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Ce conteaza.... (Luni, 30 septembrie 2013, 14:47)

    Konijiro [utilizator]

    Doar toata lumea stie ca Apple is doomed:)))


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



hosted by
powered by
developed by