Apple devine cel mai valoros brand din lume, dupa 13 ani in care Coca Cola a fost lider
In top 100, 14 marci sunt din industria auto, cate 12 sunt din sectoarele FMCG si tehnologie, 11 marci sunt din finante, iar sapte, din industria marcilor.
Ca si provenienta, 57 de brand-uri sunt din America, 33 din Europa si 10 din zona Asia-Pacific.
Apple valoreaza peste 98 mld dolari ca brand, Google peste 93 mld, iar Coca Cola si IBM trec de 70 mld dolari. Samsung este pe locul 8, pe 10 este Toyota, iar pe 12, BMW. Facebook a fost plasata pe locul 52, valorand ca brand peste 7 miliarde dolari. Totusi, reteaua sociala a fost compania care a crescut cel mai mult fata de editia din 2012 (42%). Top 100 este incheiat de retailer-ul Gap care e cotat la circa 4 mld dolari.
Nu asa bine a dus-o Nokia care se gaseste pe locul 57, insa valoarea brand-ului a scazut cu 65%.

Guvernul ia în calcul „un statut special” pentru restaurante: Dacă își vor vaccina tot personalul să nu mai fie legați de rata de incidență
Din primăvară până-n toamnă, pandemia a dus la creșterea de 4 ori a românilor descurajați în a-și găsi un job
Trei scenarii pe termen scurt ale mediului de afaceri. De ce nu vor scădea prețurile la imobiliare și la cât ar putea ajunge euro
VIDEO Criza din Coaliție, săptămâna a doua. Prima ședință a Coaliției după demiterea lui Voiculescu, fără o nominalizare pentru Ministerul Sănătății. Kelemen, întrebat dacă e necesară intervenția președintelui: Nu e nevoie
Cercetătorii au descoperit cele mai precise informații de până acum privind emisiile radio rapide
INTERVIU Cum vede educația o elevă româncă admisă la Oxford. Mara Pîndaru: Trebuie introdusă mai mult tehnologia în procesul de învățare / Care este principala problema a sistemului de învățământ din România