"Veti primi criticile, bineinteles, pentru CFR de la cei care, timp de sase luni, au tipat ca nu cumva sa dam CFR-ul lui Gruia Stoica. De ieri tipa aceiasi, ca sa-i dam CFR-ul lui Gruia Stoica. Doamna ministru, eu va rog doar sa aplicati legea, sa continuati discutiile cu cei de la FMI si astazi, dupa ce prezentati in Guvern nota de informare cu finalizarea procedurii initiale, sa porniti, practic, de astazi, de maine, procedurile pentru o noua privatizare", a spus Ponta.
"Cu un management corect şi cinstit şi cu o procedură care să se desfăşoare fără presiuni politice, sunt convins că finalul va fi un final normal. Nu vreau să privatizăm în orice condiţii şi în orice fel", a mai spus Ponta.
Omul de afaceri Gruia Stoica, cel care controleaza Grup Feroviar Roman (GFR), castigatorul licitatiei, a anuntat luni, 14 octombrie, la finalul discutiilor de la Ministerul Transporturilor ca "vanzatorul nu si-a indeplinit clauzele suspensive" din contract. Ministrul Transporturilor, Ramona Manescu, a anuntat la randul sau, luni seara, desfiintarea contractului de vanzare-cumparare de actiuni, fara preciza clar motivul acestui esec. Ministrul a oferit cateva explicatii mai degraba confuze, refuzand sa dea detalii la insistentele jurnalistilor. Manescu a sustinut ca GFR ar fi putut plati pentru actiunile CFR Marfa, ca ministerul a indeplinit toate conditiile pentru transferul de proprietate si ca procesul de privatizare va fi reluat.
Pe 15 octombrie, Gruia Stoica a afirmat ca si-a indeplinit toate obligatiile in privatizarea esuata a CFR Marfa si afirma ca, daca procesul se reia, se inscrie din nou in cursa. Acesta a evitat sa spuna daca va da in judecata statul roman, dar a precizat ca este "obligatoriu" sa-si recupereze banii blocati in prezent, 10 milioane euro pentru garantia de participare si 20 de milioane de euro din contul escrow.
slab om ,slab caracter , de calitati nu vorbim ,ca n-are....
s'a vazut la tarom.
romanii nu suporta sa vina strainii sa'i invete.
e sloganul de dupa lovirutie, alaturi ca nu'si vand tzara. o fura cu bucata, cu vagonul, locomotiva si sina.
reluarea privatizarii ar trebui sa inceapa cu un amplu process de promovare, cu o descriere cat mai exacta a ofertei, astfel incat sa vina investitori in cunostinta de cauza, seriosi.
asta, daca pana la vara nu va inghiti gfr marfarele chefereului, la bucata. mai pe bani, mai pe suteala, mai la mica intelegere.
asa ca la vara, scapa de grija, vor mai privatiza garile pentru restaurant.
2. Privatiam CFR Mafa
3. Modificam Constitutia
4. Regionalizam administrativ
5. Cream locuri de munca ( 1.000.000 )
6. Crestem nivelul de trai
7. Demitem Presedintele tiran
Bifeaz-o pe cea pe care crezi ca Ponta o poate realiza .
daca le reusea puntu shepte, se bifau toate.
pai, nu stie toata lumea ca nu'i lasa base sa guverneze ?!
jos guvernul, afara cu plagiatorii !
In alta ordine de idei am inteles ca pleaca in USA.
Traseul nu trece prin Triunghiul Bermudelor?
Astfel, pacalind pe unul sau pe altul, se aduna ceva bani la buget.
Dar mai bine ar fi daca am da doua gauri la moneda de 50 de bani si am vinde-o la export ca nasture cu un Euro bucata, acum, ca tot vine iarna !