Heinner, brandul propriu de electrocasnice al companiei Network One Distribution, incheie anul acesta cu o cifra de afaceri de 15 milioane de euro, inregistrand un avans de 40%, pe o piata estimata a totaliza 600 milioane euro.

Network One Distribution estimeaza ca piata de electrocasnice continua anul acesta trendul crescator, ajungand la 600 de milioane de euro (cu aproximativ 20% peste nivelul din 2013). Categoria de produse MDA (Major Domestic Appliances) are o pondere de 75% in piata totala, in timp ce segmentul SDA (Small Domestic Appliances) contribuie cu 25% la vanzarile totale inregistrate in Romania.

In cazul Heinner, categoria electrocasnicelor mari a avut cea mai buna dinamica, atat din punct de vedere al dezvoltarii portofoliului, cat si din cel al evolutiei cifrei de vanzari. Heinner a extins in trimestrul al patrulea al acestui an portofoliul de produse, adaugand segmentul de bricolaj ce cuprinde seturi multifunctionale, masini pentru gaurit si insurubat, taiere sau polizare, dar si gama de menaj si "household", ce include vase si accesorii de gatit, mese de calcat etc.

Portofoliul Heinner include aproximativ 100 de produse diferite, de la masini de spalat, mixere, blendere, storcatoare, la masini de gaurit sau polizoare, electrocasnice pentru refrigerare, becuri, aparate de aer conditionat sau ventilatoare.