Reprezentantii companiei Tarom arata, intr-un comunicat, ca aeronava cu care trebuiau sa ajunga la Bucuresti cei 38 de romani blocati pe un aeroport din Amman a decolat fara pasageri din cauza intarzierilor si depasirii timpului de lucru de catre echipaj, prioritatea fiind siguranta calatoriilor.

Incidentul a avut loc dupa ce, cursa Tarom RO187 Bucuresti - Amman, de duminica, a fost redirectioanta catre un alt aeroport, Marka International Airport, din cauza conditiilor meteo nefavorabile de pe aeroportul Queen Alia, Amman, potrivit comunicatului Tarom, citat de Mediafax.

Cei 38 de pasageri care trebuiau sa se intoarca la Bucuresti cu aceeasi aeronava se aflau pe aeroportul Queen Alia cand au fost informati de situatie, de catre agentul de vanzari care reprezinta Tarom pe piata din Iordania.

Avand in vedere timpul de transfer al pasagerilor de la un aeroport la celalalt, precum si procedurile de securitate anvoioase, echipajul TAROM de pe cursa RO 188 a depasit timpul legal de lucru. Din acest motiv aeronava s-a reintors la Bucuresti fara pasageri la bord, arata reprezentantii Tarom.

Compania mai precizeaza ca agentul de vanzari de pe piata locala cu care are contract se ocupa sa redirectioneze pasagerii catre Bucuresti, pe alte zboruri ale altor companii.

"Regretam situatia creata, insa prioritatea companiei Tarom este de a oferi pasagerilor sai calatorii sigure", se mai spune in comunicat.