Lufthansa va introduce o taxa suplimentara pentru biletele de avion vandute prin site-uri neafiliate
Lufthansa a anuntat ca procentul obtinut din vanzarea biletelor are o tendinta de scadere, in contextul in care costurile alocate pentru serviciile globale de distributie depasesc 100 de milioane de euro anual, transmite Mediafax.
In acest context, compania aeriana a decis introducerea unei taxe de 16 euro pe fiecare bilet de avion vandut de site-uri specializate care nu ii sunt afiliate.
"In contextul in care companii de servicii si parteneri obtin venituri in crestere, incasarile noastre au fost afectate de-a lungul timpului", a declarat Jens Bischof, directorul comercial al companiei aeriene germane.
Decizia Lufthansa, care va afecta si biletele pentru companii low-cost precum Austrian, Swiss si Brussels, a atras criticile grupului de distributie Amadeus IT.
In plus, Lufthansa va introduce noi tarife la biletele de avion din vara aceasta, serviciile de tip economic urmand sa fie impartite in categoriile "usor" ("light"), "clasic" ("classic") si "flexibil" ("flex"), in functie de optiunile pasagerilor.

Liberalizarea pieței energiei / Diferențe de până la 19% dintre prețul serviciului universal și cel mai mic preț de pe piață
UPDATE Cîmpeanu: „Elevii care au vulnerabilități sau aparținători cu vulnerabilități, certificate medical, vor putea învăța online; profesorii vor putea preda online” / Petiție pentru reintroducerea sistemului hibrid
Boeing 737 MAX va zbura din nou în UE. Interdicția impusă acum 22 de luni, după două accidente aviatice, a fost ridicată
Poluarea de weekend din București: Agenția de Mediu dă vina pe trafic și condițiile atmosferice, activiștii de mediu indică arderi de deșeuri și încălzirea rezidențială / În rest, tăcere
INTERVIU Cum se simte scăderea numărului de îmbolnăviri în spitalele COVID: Numărul de pacienți este mai mic, dar vin mulți cu forme severe / Pericolul foarte mare este noua tulpină