Guvernul a aprobat pe 28 iulie, printr-o Hotarare, norme de aplicare a legislatiei privind acordarea voucherelor de vacanta angajatilor din sistemul privat si bugetar, completand normele din Hotararea Guvernului 215/2009. Potrivit noilor reglementari, pot fi acordate vouchere de vacanta atat pe suport hartie, cat si pe suport electronic, decizie ce va putea fi luata de catre angajatori impreuna cu organizatiile sindicale sau cu reprezentantii beneficiarilor.
Valoarea voucherelor de vacanta emise pe suport hartie, respectiv electronic, nu poate depasi intr-un an calendaristic contravaloarea a sase salarii de baza minime brute pe tara garantate in plata pentru fiecare salariat, limita stabilita prin Ordonanta nr. 8/2014.
Potrivit normelor de aplicare, voucherul de vacanta are o perioada de valabilitate de un an de la data emiterii atat pe suport hartie, cat si pe suport electronic, cu precizarea insa ca perioada de valabilitate a suportului electronic nu este limitata la un an.