Razboiul marketingului: Crocodilul francez Lacoste a infrant caimanul polonez la Tribunalul UE
In anul 2007, OAPI a admis pozitia Lacoste, refuzand sa inregistreze semnul figurativ al polonezilor.
Astazi, 30 septembrie, Tribunalul Uniunii Europene a respins plangerea firmei poloneze si a confirmat "refuzul inregistrarii semnului prezentat de Mocek si Wenta pentru produsele din piele, pentru imbracaminte si pentru incaltaminte", potrivit unui comunicat oficial.
Tribunalul a examinat "similitudinea vizuala redusa si similitudinea conceptuala medie a semnelor in conflict", observand ca marca Lacoste "a dobandit un caracter distinctiv ridicat" si ca cele doua sigle ar fi putut creea un risc de confuzie, cumparatorii ajungand sa creada ca cele doua embleme apartin aceleiasi intreprinderi.
Emblema societatii poloneze este un caiman, iar a brandului Lacoste este un crocodil.

Discursul de adio al lui Donald Trump: Am făcut ceea ce am venit să facem. Am dus cele mai grele bătălii VIDEO
Oamenii invizibili: Bolnavii cronici nu se pot programa la vaccinare din cauză că statul român nu a știut niciodată câți sunt / "Dacă ar exista registre de pacienți, ar dispărea toate serviciile și decontările fictive"
Navalnîi prezintă imagini cu "palatul lui Vladimir Putin": 18.000 de metri pătrați, într-un complex de 7.000 de hectare, dotat cu teren de hochei, tunele spre Marea Neagră și podgorii VIDEO
Ultimele ore la Casa Albă: Trump l-a grațiat pe fostul său consilier Steve Bannon, acuzat de fraudă- UPDATE
Ursula von der Leyen: După patru ani lungi, Europa are un prieten la Casa Albă
Un crematoriu din Germania lucrează 24 de ore din 24, șapte zile din șapte / Mesajul directorului pentru coronasceptici: Veniți să ne ajutați să mutăm sicriele VIDEO
Mai interesanta decat decizia este motivarea ei. Mi se pare ca stabileste un precedent periculos ce poate fi folosit abuziv de marile companii.