Mazda a vandut in Romania, in perioada ianuarie-noiembrie, 859 de automobile, reusind o crestere de 143% comparativ cu aceeasi interval din 2006, se arata intr-un comunicat al producatorului. In luna noiembrie, producatorul a comercializat 145 de vehicule, cu 154% mai multe decat in aceeasi luna a anului anterior.

Principalele modele care au contribuit la cresterea lunii noiembrie au fost Mazda3, cu 60 de unitati, si Mazda BT-50, cu 33 de unitati. Acestea sunt urmate de CX-7, care a fost comercializat in 22 de unitati in noiembrie.

Potrivit reprezentantilor productorului, cererea de pe piata romaneasca surclaseaza numarul de vehicule disponibile, timpul de asteptare pentru acest model fiind in prezent de aproximativ trei luni.

Cristian Rigu, country manager Mazda Romania, este optimist in privinta atingerii obiectivului de 1001 unitati pana la finele anului in curs. “In prezent, cel mai mare numar de comenzi se inregistreaza pentru noua Mazda2. Acest lucru ne ofera perspective de vanzari foarte bune pentru decembrie”, a spus Rigu.

In luna noiembrie, Mazda a inaugurat un nou showroom, la Iasi, iar alte doua vor fi deschise in decembrie, in Sibiu si Pitesti. La sfarsitul acestui an, reteaua de vanzari Mazda din Romania va fi compusa din zece dealeri, urmand ca alti sase sa fie activi pana la jumătatea anului viitor.