Wizz Air anunta ca va introduce curse aeriene intre Bucuresti si Cluj Napoca din aceasta vara, la preturi care pornesc de la 39 de lei
"Wizz Air introduce, din 22 iulie, cursa Cluj-Napoca - Bucuresti, cu o frecventa de sase zboruri pe saptamana, mai putin sambata. Zborul va avea loc in cursul serii, de la ora 20.35 de la Cluj-Napoca spre Bucuresti, iar cel de retur, de la Bucuresti la Cluj-Napoca, va pleca la ora 21.55 de pe Otopeni. Preturile biletelor pornesc de la 39 de lei. Cluj-Napoca - Bucuresti este o ruta care se incadreaza in cresterea capacitatii pe care ne-o dorim sa o obtinem in 2016. Romania reprezinta o piata importanta pentru noi, de asemenea, noua cursa care va fi introdusa va fi una importanta pentru noi", a declarat Doug Oliver.
Cursele vor fi operate de pe Aeroportul International "Avram Iancu" din Cluj-Napoca, respectiv Bucuresti - Otopeni.
Baza Wizz Air din Cluj-Napoca este deservita de cinci avioane, al saselea urmand sa fie introdus in luna iulie.
Directorul Aeroportului International "Avram Iancu", David Ciceo, a declarat ca acest nou zbor va aduce beneficii pentru pasageri, "frecvente sporite si tarife de calatorie mai mici pe ruta Cluj-Napoca - Bucuresti".
"Ne bucuram ca Wizz Air si-a respectat angajamentul facut fata de Aeroportul International Cluj si fata de judetul Cluj, odata cu lansarea primelor zboruri in anul 2007", a spus Ciceo.
La nivel mondial, Wizz Air a transportat peste 19 milioane de pasageri in anul 2015 pe cele 400 de rute din 38 de tari. In Romania, compania a transportat 4,5 milioane de pasageri in cursul anului trecut, avand o cota de piata de aproape 30 la suta.

Când marketingul ne păcălește să cădem în capcana consumului irațional/ Sunt diamantele valoroase sau nu?
Medicii de familie admit că unii dintre ei au refuzat să își programeze pacienții la vaccinarea împotriva COVID-19 și recomandă "utilizarea celorlalte 6 modalități de programare"
VIDEO Autostrada A1 Sibiu - Pitești: Cum arată acum lucrările avansate de pe prima secțiune
VIDEO. A lăsat jobul din City-ul londonez pentru a cumpăra o clădire monumentală părăsită de pe o insulă grecească, pe care a transformat-o în hotel de lux
VIDEO REPORTAJ Libearty Sanctuary, cel mai mare sanctuar de urși bruni din Europa/ Care este populația reală de urși? Cât de mare ar trebui să fie ea?
Pont: vedeti Bucuresti-Iasi la Blueair, tot asa spuneau ce putin va fi si de fapt este mult cand adaugi "taxele".
sa vedem acum politicile lor cu bagajele de mana... am vazut o "stimabila angajata" care nu a permis imbarcarea cuiva care avea un ghiozdan normal, doar ca nu intra fix intre fiarele alea de masurat bagajele
dar da, era o doamna care parea "stapana" wizz-ului si a aeroportului din comportament si modul de vorbire.
cum de le stii tu pe toate muciflendurule.... destept ca un adevarat roman... cred ca in ghiozdanelul ala avea si sarmale, rosii si parizer, nu doar pachet cu salam sasesc.
ce ma oftic ca nu am calatorit cu ei, aveam si eu parte de un ospat deluxe ;)
revin la subiect: nu ma arunc ca tine in a afirma ca aveau salam in ghiozdan, dar, era un ghiozdan normal, care incapea in compartimentul avionului la bord, dar ca dimensiuni nu intra fix intre fiarele lor....
Oricum treaba cu bagajele si greutatea lor "peste limita" e o vrajeala ordinara prin care se storc bani, daca studiati specificatiile avioanelor, sunt capabile sa duca mult peste "limitele" de bagaje impuse.
Asta e...
O să rupă piața la Electric Castle și Untold!
Cu taromul nu se va bate inca, tarom are 6 curse pe zi parca din care cea de seara e operata cu jet.
Dar e perfect pentru noi calatorii, concurenta e in avantajul nostru absolut
Si ca idee, tarom a fost cat pe ce sa fie falimentat, dar de la schimbarea managementului de acum 4 ani isi revine iar anul asta va fi profitabila
Eu nu pot decat sa ma bucur ca am alternativa.
Mai degraba as vedea in viitorul apropiat Timisoara si apoi Iasi-ul.
Poate vede si CFRu sa mai adapteze ceva din preturi?
sau datorita faptului ca au calea ferata au cheltuieli mai mari la locomotiva decat un avion?