Drept la replica din partea APAR

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Joi, 13 decembrie 2007, 13:19 Economie | Companii


In urma articolului "Razboi pe piata auto pentru titulatura Masina Anului", publicat de HotNews.ro la data de 12 decembrie 2007, Asociatia Presei Auto din Romania (APAR) a trimis redactiei un drept la replica. APAR sustine ca titlul este gresit si ca anumite aspecte au fost intelese gresit de catre autorul articolului.

Drept la replica:

In urma articolului publicat de dvs. miercuri, 12 decembrie, sub semnatura lui Adrian Vasilache, doresc un scurt drept la replica pentru a clarifica unele lucruri intelese gresit si preluate ca atare, care schimba substantial sensul intregului articol.

In primul rand titlul este complet gresit! Pe piata auto nu exista un razboi pentru titulatura "Masina anului". Am precizat foarte clar ca despre "masina anului" nu avem ce discuta, pentru ca este o licenta in proprietatea unei alte organizatii, UZEAR, iar eu nu imi permit sa dau declaratii despre proprietatea altora. Eu pot vorbi si sunt dispus sa vorbesc numai despre "Masina anului in Romania", aflata in proprietatea APAR, al carui presedinte in exercitiu sunt. Asadar, nu ma pot bate decat pentru proprietatea mea si nu am atentat niciodata la proprietatea altuia. Deci nu suntem in razboi!

Ceea ce eu am subliniat cu tarie, este ca dl. Heiman, presedintele UZEAR, incearca sa creeze permanent confuzie. Va rog sa vizitati siteul "masinaanului.ro", care apartine UZEAR, si veti constata cu surprindere ca titlul siteului este "Masina anului 2008 in Romania". Deja avem o mare problema, pe care, cu siguranta, o vom rezolva in Justitie. De data aceasta, altcineva a intrat pe proprietatea APAR!

Adrian Vasilache a fost indus in eroare cum ca APAR si UZEAR au fost "prieteni" numai la editia in care Honda Civic a primit titlul "Masina anului 2006 in Romania". Si celelalte 2 editii anterioare au fost organizate impreuna, cand titlurile au fost adjudecate de Fiat Panda si Mitsubishi Colt. Dar chiar si asa, ce legatura are un cont de publicitate cu votul unui membru al juriului. Dl.Heiman in persoana s-a aflat pe scena si a acordat premiul. S-ar fi schimbat cumva votul sau in functie de cine detine contul de publicitate? Seamana a "hotul striga hotul". Motivatia ruperii relatiilor este de-a dreptul puerila. Probabil ca nu stiati, dar APAR si UZEAR ar fi trebuit sa fuzioneze de multa vreme, dar dl. Presedinte UZEAR a invocat tot felul de probleme interne, iar dupa un an si jumatate am renuntat la idee, ramanand ca fiecare dintre noi sa ne vedem de propriul drum.

Imi exprim surprinderea si dezamagirea ca, dupa mai multe informatii acordate telefonic d-lui Vasilache, pe pagina dvs de internet exista o fotografie cu Kia ceed, ca fiind "masina anului 2008 in Romania", iar galeria foto contine fotografii cu masini de la competitia organizata de UZEAR! Acest fapt nu face altceva decat sa adanceasca si mai mult confuzia.

Sper ca nu numai timpul ne va da dreptate si la anul sa existe o singura competitie, cea care conteaza cu adevarat pentru cei care produc sau importa masini in ROMANIA.

Cu stima,
Stelian Damov - Presedinte APAR






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





261 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    care piata auto? (Joi, 13 decembrie 2007, 23:56)

    agentia de media [anonim]

    Asa este, titlul este gresit. Care "piata auto" o reprezinta cele doua tabere de looseri? Sunt niste spagari si inpostori cu reviste de buzunar nereprezentative in statistici. Nu ei reprezinta piata auto. Si Damov, si Heimann, ce sa mai zic de Vardie sunt cu revistele la gara si sunt disperati. Eu lucrez intr-o agentie de media - pai revistele lor nu sunt reprezentative. Unele nici nu apar in SNA, studiul national de audienta. Sunt jalnice si Auto Expert, si Autoshow. Ce sa mai zic de AutoMondial, care nu mai apare pe piata, doar pe site poti sa "cumperi" ceva minciuni, dar si acolo are cam 7000 de vizitatori pe luna. Aaa, nu apar nici in softul de media planning.
    Nu v-ati dat seama ca auto motor si sport nu este prezenta aici, intre impostorii astia? Pai nemtii de la ams au audienta acuma in SNA de 300,000, citi toti astia la un loc. Sau Top Gear...
    Pai astia greii daca intrau in joc puteam sa vorbim de un razboi, dar cu piticii putem cel mult sa ne distram, sa radem de ei si sa ne miram cum se face de rusine Kia in Romania.
    Pentru ca cel mai jalnic in toata treaba asta este faptul ca un brand ca Kia se manjeste de noroi. Pai doar la cit trafic aveti voi pe aceste articole in HotNews si tot trebuiau sa dea un comunicat de presa. De fapt, nu cred ca le pasa de imaginea lor, au demonstrat asta prin faptul ca s-au inhaitat cu niste impostori si s-au coborit la spaguirea lor. Probabil ca si-a luat si directorasul ala de marketing de la ei ceva inapoi.
    Deci Kia, de ce taci? De fapt ce ai cistigat Masina Anului, Masina Anului in Romania sau Masina Anului 2008 ( sau 2007) in Romania???? Hot News, sa dati poze cu stickerele pe care o sa le puna pe masini si in showroom-uri sa vedem care dintre variantele de "castigator" o sa le promoveze. Una, doua sau toate trei ? : )))))) Parerea mea este ca de fapt Kia a pierdut cel mai mult aici. Sa refuze premiile daca au obraz fin...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



hosted by
powered by
developed by